نسخه آزمایشی!

گرایشات تجربه کاربری و طراحی وب در سال ۲۰۱۶ برای افزایش نرخ تبدیل

فهرست مطالب

2016 Web design

[ برای مشاهده اینفوگرافیک روی عکس بالا کلیک نمایید ]

۱. تصاویری با عرض کامل:
چرا این تصاویر می‌تواند بازدید کننده را به مشتری تبدیل نماید؟

مطالعات انجام شده نشان می دهد که تصاویر بزرگ باعث متوقف شدن افراد و جلب توجه آنها می شود.این دقیقا نوعی تعلیق است که می تواند نرخ تبدیل بالایی به همراه داشته باشد.
اعتبار اضافی:
افراد خندان و خوشحال
فیلم پس زمینه محیطی
سینما گراف ها

۲. صفحه بندی اسپلیت اسکرین:
چرا این گزینه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود؟ اگر شما گزینه های متعددی از محصولات، خدمات یا طبقه بندی ها را ارائه می کنید،باید بتوانید کاربران خود را به صفحات ورود مناسب هدایت نمایید. با استفاده از اسپلیت اسکرین، شما به کاربران خود اجازه می دهید به سرعت مسیر خود را انتخاب کنند و به جایی سر بزنند که احتمال افزایش نرخ تبدیل وجود دارد.
برو اینجا یا برو آنجا

۳. رنگ های مونوکروماتیک:
این گزینه چگونه می تواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند؟ صفحات Call to action شما باید متمایز باشد به همین خاطر استفاده از یک رنگ روشن در پس زمینه خنثی یا کنتراست می تواند انتخاب عالی باشد.
همین امروز به ما ملحق شوید.

۴. ناوبری اولویت بندی شده:
چرا این گزینه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود؟ اگر گزینه های متعددی در اختیار کاربر قرار گیرد احتمال خرید ده برابر کمتر خواهد بود. بنابراین با پنهان کردن نوارهای ناوبری ثانویه در منوی اصلی می توانید کاربران را به جایی هدایت کنید که نرخ تبدیل افزایش پیدا می کند.
درباره ما،فروشگاه ، اهدا کردن

بیشتر بخوانید:  افزایش ترافیک وب سایت با لینکداین

۵. گرفتن سرنخ با موارد ساده:
چرا این گزینه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود؟ چرا سرنخ های خود را بدون آزار و اذیت کاربران و با موارد ساده به دست نمی آورید؟ شما می توانید با پرسیدن یک سوال ساده به سرنخ مورد نظر خود دست یابید. کافیست سوال خود را در صفحه فرود قرار دهید و متن جذابی برای آن بنویسید.
به مشتریان بیشتری نیاز دارید؟
به رایگان ثبت نام کنید و آخرین نکات را دریافت نمایید.

۶. ویدئو ها:
چرا این گزینه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود؟ یکی از بزرگترین موانع بین بازدید کننده سایت و انجام خرید، نبود اعتماد است. فیلم های ویدئویی بهترین روش برای شخصی سازی برند شما هستند و به مخاطبانتان اجازه می دهند در مورد کار شما اطلاعات بیشتری دریافت کنند.
ویدئوهای خوشامدگویی
رضایت نامه های مشتریان
دموی محصولات

۷. CTA پایدار و ثابت:
از آنجایی که CTA ها بخش مهمی از سایت شما هستند باید همیشه در جلوی دید افراد قرار گیرند. برای کاربران دسکتاپی آن را در هدر قرار دهید و برای کاربران موبایلی جایگاه ویژه ای در فوتر برای CTA اختصاص دهید.

۸. طراحی کارت مانند:
چرا این گزینه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود؟ این گرایش الهام گرفته از پینترست به کاربران اجازه می دهد به سرعت به جایی که دوست دارند بروند . در این شرایط نرخ تبدیل نیز افزایش پیدا می کند.

۹. Call to action تک ستونه:
چرا این گزینه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود؟مطالعات مختلف نشان داده است که با حذف سایدبار مزاحم و قرار دادن CTA در یک مکان تک ستونه کلیک نیز افزایش پیدا می کند.
برای آموزش بیشتر آماده هستید؟

بیشتر بخوانید:  تنظیم اهداف بازاریابی دیجیتال

۱۰. تجربه کاربری شخصی سازی شده:
چرا این گزینه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود؟؟ با استفاده از مکان،فعالیت خرید،فعالیت مرور در وب و سایر داده ها شما می توانید روند مرور ر ا برای کاربران خود شخصی سازی کنید.این شخصی سازی باعث می شود بیشتر تعامل هایی که کاربر با سایت شما دارد به خرید تبدیل شود.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.