نسخه آزمایشی!

۱۰ تجربه بازاریابی که می‌توانید برای بهبود شبکه اجتماعی خود انجام دهید

فهرست مطالب

[ بخش اول ]
آیا شما نیز جزو افرادی هستید که دوست دارند با تمامی شبکه های اجتماعی جدید و قدیم رابطه برقرار کنند و از آنها استفاده نمایند؟ آیا شما نیز برای به روز نگه داشتن پست های شبکه اجتماعی خود همیشه درگیر پیدا کردن تصاویر و مطالب و کپی کردن انها هستید؟ در دنیای امروزی بیشتر افراد بر روی کمیت تمرکز دارند اما اغلب فراموش می کنند که یک تغییر کوچک و کاربردی می تواند بر روی استراتژی رسانه های اجتماعی تاثیر بگذارد. آخرین زمانی که سعی کردید تغییرات و تنوع هوشمندانه ای برای دستیابی به نرخ تبدیل بالا انجام دهید چه زمانی بوده است؟
تجربه کردن می تواند کمی تهدید آمیز باشد. با استفاده از ابزارهای مناسب و داشتن یک طرز فکر درست، هر کسی می تواند شبکه اجتماعی خود را مدیریت کند. در این مقاله با بررسی های ساده ای آشنا می شوید که با استفاده از آن قادر خواهید بود شبکه اجتماعی خود بهبود ببخشید. اما قبل از شروع بررسی، باید معیارهایی برای داده های ورودی خود داشته باشیم.

 

تنظیم معیارها برای مستندسازی

برای اینکه مطمئن شوید، نتایج حاصل از این بررسی ها روشن و در عین حال آموزنده است، باید در مورد معیارهای خود تصمیم گیری نمایید. به عنوان مثال، اگر هدف نهایی شبکه اجتماعی شما افزایش اشتراک هاست پس باید بر روی معیارهایی همچون اشتراک، توییت دوباره و پین کردن باشید.
برای هر کدام از ایده های بررسی، در این مقاله دو پست جایگزین برای شبکه های جتماعی معرفی می شود که می توانید آنها را امتحان کنید. زمانی که در مورد تفاوت این نسخه ها فکر می کنید، می توانید از فرمت زیر برای جمع آوری داده های خود استفاده کنید:
در ستون “What’s different about it”، شما می توانید متغیرهایی را که در حال بررسی آن هستید را مشخص کنید. به عنوان مثال تصور کنید شما در پست اول خود از بک گراند سفید و در پست دوم از بک گراند سبز استفاده کرده اید . حالا می توانید تفاوت این دو گزینه را در این ستون مشخص کنید. ستون دوم همانطور که در شکل نیز مشاهده می کنید مربوط به تعداد افرادی است که پست را مشاهده کرده اند. در این ستون قادر خواهید بود تعداد دفعات بازدید و دسترسی افراد به پست را مشخص کنید. ایا می توانید پستی که ۱۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده و برای ۱۰۰۰ فالوور به نمایش در آمده است را با پست دیگری که ۱۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده و تنها برای ۵۰۰ فالوور به نمایش در آمده است مقایسه نمایید؟ مطمئننا اینکار امکان پذیر نیست.
در ستون سوم، معیارهای موفقیت کار نوشته خواهد شد. به همین منظور باید معیارهایی برای اندازه گیری موفقیت شبکه های اجتماعی خود داشته باشید. به عنوان مثال ما از میزان و تعداد اشتراک ها برای اندازه گیری موفقیت رسانه اجتماعی خود استفاده می کنیم. برای اینکه موثر بودن یک پست را بسنجید می توانید تعداد دفعاتی که بازدید کنندگان آن را به اشتراک گذاشته اند را بر حسب درصد بیان کنید. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید بعد از انجام یک بررسی نمونه ، جدول به شکل زیر در آمده است. شما می توانید اطلاعات خود را در این جدول بگنجانید:
خوب حالا به بخش نهایی و حساس ماجرا رسیده ایم و آن فرآیند تست و بررسی است. سوال اینجاست که چگونه می توان فهمید تغییر در بخشی از پست بر روی نمایش و جذب بازدید کننده موثر بوده است؟ در مثال بالا اشاره کردیم که بک گراند پستی سفید و پست دیگر سبز بوده است . از کجا باید بدانیم که این بک گراند ها چه تاثیری بر روی خواننده دارد؟ ما می توانیم پاسخ این سوال را ساده یا پیچیده تر کنیم. اما شما می توانید از ابزارهای سریعی برای درک تفاوت گرافیک های موجود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. به همین منظور می توانید سری به سایت GetDataDriven’s A/B Significance Test بزنید. کافیست فیلدهای مربوطه را پر کنید و منتظر پاسخ بررسی ها باشید.
همانطور که در شکل زیر نیز مشاهده می کنید، این سایت بررسی های لازم را انجام می دهد و موفقیت آمیز بودن یک پست را بر اساس همین موارد بیان می کند. حالا نوبت به بیان تجربیات بازاریابی می رسد. اگر آماده هستید می توانیم کار را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین ابزارهای ایجاد اینفوگرافیک

ادامه دارد …

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.