نسخه آزمایشی!

۱۱ روش اصلاح سریع بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷

فهرست مطالب

چگونه از اشتباهات پرهزینه که آفت تجارت‌های کوچک هستند جلوگیری کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تجارت جدید خود را آغاز کرده‌اید و یا تصمیم دارید در سال ۲۰۱۷ میلادی آن را راه‌اندازی کنید، این مقاله را با دقت بخوانید. در این مقاله ما اشتباهاتی را که در بازاریابی می‌تواند باعث سقوط شما شود برایتان شرح می‌دهیم. برای کمک به جلوگیری از این اتفاق یک سری راهنمایی‌های ویژه برای شروع کار در اختیارتان قرار می‌دهیم:

 مزیت‌های بازاریابی دیجیتال فقط برای تجارت‌های بزرگ نیست. در اینجا ما به ۱۱ مورد از اشتباهاتی که ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت‌های کوچک صورت بگیرد، اشاره‌کرده‌ایم.

این راهنمایی، نه‌تنها شامل اشتباهات برجسته، بلکه همچنین شامل توصیه‌های عملی برای کمک به شما در حل مشکلاتتان است.۱۰ تا از برترین این برنامه، تمام مراحل چارچوب برنامه‌ریزی بازاریابی دیجیتال RACE را پوشش می‌دهد، بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را به برنامه‌های دیجیتال مارکتینگ خود در سال ۲۰۱۷ اضافه کنید.

اشتباه ۱- شما یک برنامه بازاریابی دیجیتال نوشته‌شده ندارید

آماری تکان‌دهنده – بر اساس آخرین تحقیقات ما ۵۰٪ از کسب‌وکارها، یک برنامه دیجیتال نوشته‌شده ندارند. مسلماً بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، بیشترین تمرکزشان بر کار متمرکز است و این می‌تواند دومین اشتباه باشد. شما در حال رقابت در بازار تجارت هستید و رقابت در تجارت‌های کوچک بسیار مهم است…

اشتباه ۲- درباره رقابت و تجارت تحقیقی انجام نمی‌دهید

درک بازار و رقابت در یک تجارت بخصوص برای راه‌اندازی هر کسب‌وکار کوچکی، مهم است. آیا شرکت تبلیغاتی شما دراین‌باره تحقیق می‌کند؟

اشتباه ۳ – شما می‌خواهید به شماره ۱ در نتایج موتورهای جستجو تبدیل شوید

یک اشتباه رایج که اغلب در بازاریابان دیجیتال مشاهده می‌شود. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک انتظارات غیرواقعی در مورد زمان و بازگشت سرمایه‌گذاری از بازاریابی به‌خصوص SEO دارند، درحالی‌که زمان تغییر کرده است. از طریق یک استراتژی یکپارچه بازاریابی می‌توانید ضمن اجتناب از تاکتیک‌های SEO منسوخ‌شده دیدگاهتان را نسبت به دیجیتال مارکتینگ عوض کنید.

بیشتر بخوانید:  آنچه مدیران شبکه‌های اجتماعی باید بدانند.

اشتباه ۴- شما یک لیست کسب‌وکار در Google Maps، نقشه‌های اپل اتصال Bing Places ندارید

داشتن یک پروفایل تجاری در گوگل برای کسب‌وکارهای محلی و بهینه‌سازی سایت ضروری است. این برنامه رایگان بوده و به نظر می‌رسد به شما این امکان را می‌دهد که در نتایج جستجوهای محلی، برای جستجو درباره محصولی خاص، محصولات و یا خدمات خودتان را عرضه کنید. اپل و bing شمارا به فهرست‌های بیرون از منطقه خودتان اضافه می‌کنند.

اشتباه ۵- شما بیشتر زمان خود را در رسانه‌های اجتماعی صرف می‌کنید تا در وب‌سایت خودتان

علیرغم اینکه رسانه‌های اجتماعی به محیطی نامناسب تبدیل‌شده‌اند، اما می‌تواند محیط مناسبی برای بازاریابی مصنوعی کلاسیک باشد. – تلاش کنید در رسانه‌های اجتماعی فعال شوید و جدیدترین آن‌ها را داشته باشید. یکی دیگر از اشتباهات رایج تمرکز بر روی برنامه‌های اشتباه است. از راهنمایی ما برای مدیریت مؤثر فعالیت در رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده و به اهدافی که از تجارت خود در ذهن داشتید برسید.

اشتباه ۶- وب‌سایت شما از بین رفته و یا اینکه شما اصلاً وب‌سایت ندارید

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک کار خود را با استفاده از وب‌سایت شرکت‌های بزرگ‌تر شروع می‌کنند. این روش، انجام کار نیست بلکه توقف کامل است. وب‌سایت شما شامل تمام اهدافتان برای تجارت آنلاین است.

اشتباه ۷- اغلب ایمیل تجاری ندارند

احتمالاً فکر می‌کنید ایمیل مرده است و این را می‌توانید از آخرین باری که ایمیلتان را نگاه کردید، فهمید. ۹۲ درصد از بزرگ‌سالان آنلاین از ایمیل استفاده می‌کنند و نزدیک به دوسوم (۶۱ درصد) هرروز از آن استفاده می‌کنند، ایمیل هنوز هم جزء اصلی هر کمپین بازاریابی مؤثر است.

بیشتر بخوانید:  5 اشتباه کپی رایترها مراقب باشید مرتکب نشوید

اشتباه ۸- وب‌سایت شما برای موبایل بهینه‌سازی نشده

چقدر از وقتتان صرف جستجو و یا خرید محصولات بر روی گوشی می‌شود؟ به گفته محققان رسانه‌های دیجیتال همراه در ایالات‌متحده در حال حاضر به‌طور قابل‌توجهی ۵۱٪ در مقایسه با دسکتاپ (۴۲٪) بالاتر است. بر اساس آمار، جهان به سمت تلفن همراه و جستجوی صوتی در حال حرکت است، پس عقب نمانید.

اشتباه ۹- هیچ کاری برای ساخت لینک در وب سایتتان انجام نمی‌دهید

متأسفانه، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک پس از ساخت یک وب‌سایت، از انجام seo و فرایند ساخت لینک به‌طور کامل چشم‌پوشی می‌کنند. هرچند ساخت لینک برای برخی از صاحبان صنایع کوچک می‌تواند وقت‌گیر و گیج‌کننده باشد، اما اگر هدف شما بهتر دیده شدن آنلاین است، شما نیازمند ساخت لینک و توجه به کیفیت آن هستید.

اشتباه ۱۰- به‌جای ایجاد یک موقعیت روشن و ایجاد پیام، بیشتر زمان خود را صرف نام تجاری و وب‌سایتتان می‌کنید

بسیاری از صاحبان صنایع کوچک، با تمرکز بیش‌ازحد بر محصولات تولیدی، نام تجاری و وب سایتشان، می‌خواهند خیلی زود به بالاترین نقطه برسند. باید بگوییم، سرمایه‌گذاری با این هدف که خیلی زود به ثروت برسید و برندتان مشهور شود، چیزی جز اتلاف وقت و هزینه نیست.

اشتباه ۱۱- آنالیز گوگل را راه‌اندازی نکرده‌اید

متأسفانه، این مسئله در کسب‌وکارهای کوچک، بسیار معمول است. اگر شما نتایج کار را پیگیری نکنید، هرگز نخواهید فهمید که نتیجه کارتان چه بوده است؟ حداقل یک سیستم آنالیز اولیه در داشبوردتان راه‌اندازی کنید.

چه تعداد از اشتباهات موجود در این چک‌لیست را مرتکب شده‌اید؟ آیا خواهان رفع سریع این اشتباهات برای پیشرفت سریع در تجارت در سال ۲۰۱۷ میلادی برای بهبود بازاریابی الکترونیک و یا تأسیس یک تجارت جدید هستید؟ پس برای حل این مشکلات از یک تیم متخصص هوشمند استفاده کنید. برای پیشرفت سریع در کسب‌وکار بهره‌گیری عملی از مشاوره بازاریابی دیجیتال برای شما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:  5 استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال 2017 که باید بدانید

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.