نسخه آزمایشی!

۱۲ دلیلی که نشان می دهد بازاریابی دیجیتال به رشد کسب وکارتان کمک می کند

12-Reasons-Why-Digital-Marketing

فهرست مطالب

 

12-Reasons-Why-Digital-Marketing

[ برای مشاهده اینفوگرافیک روی عکس کلیک نمایید ]

با تغییر و تکامل فناوریهای مدرن، کسب وکارهای کوچک و متوسط هر کاری را برای به روز بودن انجام می دهند. کسب وکارهای بزرگ نیز در حال تغییر مدل کسب وکار خود به مدل های آنلاین هستند یا از روش های بازاریابی موجود به همراه استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند. در عرصه دیجیتال امروزی که در آن کسب وکارها و تجارت در حال رشد است، ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال فرصت بهتری را برای صاحبان کسب وکارها فراهم می کند تا رقابت موثری داشته باشند و حتی کسب وکار خود را رشد دهند. 

۱. بازاریابی دیجیتال در حوزه آنلاین مفید است:
بازاریابی دیجیتال حوزه آنلاین را به کلی تغییر داده است. این نوع بازاریابی، فرصتی را برای شرکت های بزرگ و کوچک فراهم کرده است تا بتوانند با شرکت های بزرگ رقابت کنند و ترافیک به اشتراک گذاشته شده را جذب نمایند. با استفاده از بازاریابی دیجیتال، شرکت های کوچک منابع مورد نیاز برای انجام فروش و فرآیند بازاریابی را به دست آورده اند. این نوع منابع قبلا در اختیار شرکت های بزرگ بود.

۲. بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه تر از بازاریابی سنتی است:
کسب وکارهای کوچک منابع و حتی سرمایه اندکی دارند. به همین خاطر نیز بازاریابی دیجیتال کانال بازاریابی مقرون به صرفه تری را برای این شرکت ها فراهم کرده است. گزارش گارتنر در این مورد نشان می دهد که بیش از ۴۰ درصد شرکت ها با استفاده از بازاریابی دیجیتال صرفه جویی قابل توجهی در تبلیغ و ترویج محصولات و خدمات خود داشته اند. همچنین بر اساس مطالعه گارتنر، ۲۸ درصد صاحبان کسب وکارها بودجه بازاریابی سنتی را به بازاریابی دیجیتال اختصاص داده اند. سایت HubSpot ادعا می کند که بازاریابان دیجیتال در مقایسه با کانال های بازاریابی دیگر؛ هزینه به ازای سرنخ( CPL) بهتری دریافت کرده اند.

  • نمایشگاه های تجاری
  • بازاریابی تلفنی 
  • تبلیغات تجاری
  • نامه نگاری مستقیم
  • PPC
  • وبلاگ
  • سئو
  • بازاریابی از طریق ایمیل
  • رسانه های اجتماعی
بیشتر بخوانید:  طراحی تعاملی و نقش طراح تعاملی چیست؟

۳. بازاریابی دیجیتال به تبدیل بیشتری می انجامد:
بازاریابی دیجیتال موفقیت در فروش محصولات و خدمات را با درصد و نرخ ترافیک دریافتی از سرنخ های تبدیل شده به مشتری می سنجد.

  • سرنخ
  • مشترکان
  • فروش
  • اولویت های اصلی برای بازاریابی دیجیتال:
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • بازاریابی از طریق محتوا
  • رسانه های اجتماعی
  • برند

صاحبان کسب وکارها نیز کمپین های بازاریابی دیجیتال را به سمت بهینه سازی نرخ تبدیل می برند.
ابزارها و تکنیک هایی که می توانید برای کمپین بازاریابی دیجیتال خود انجام مورد استفاده قرار دهید:

  • موتورهای جستجو
  • رسانه های اجتماعی
  • ایمیل

بر اساس گزارشات حاصل از سایت HubSpot در سال ۲۰۱۳ ، این سه ابزار ارتباط و تعامل موثر و سریعی را برای مخاطبان هدف تضمین می کند و می تواند نتایج بسیار خوبی فراهم آورد.

۴. بازاریابی دیجیتال می تواند به تولید درآمد بهتر کمک کند:
نرخ تبدیل بالا با استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال موثر، می تواند منافع مالی خوبی برای شما و کسب وکارتان فراهم کند. بر اساس یافته های گوگل، شرکت هایی که از استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند معمولا ۲.۸ برابر امید به رشد درآمد بیشتری خواهند داشت. شرکت های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال ۳.۳ برابر شانس بهتری برای گسترش نیروی کار و کسب و کار خود خواهند داشت. بر اساس یافته های گوگل، اینترنت یک سوخت عالی برای کسب وکارهای کوچک و متوسط است.

۵. بازاریابی دیجیتال، تعامل با مخاطبان هدف را تسهیل می کند:
تعامل و فراهم آوردن تمامی مواردی که مشتریان شما به آن نیاز دارند، می تواند بینش و دیدگاه خوبی در مورد نیازهای مشتریان ارائه کند.
مزایای بازاریابی زمان واقعی برای شرکت ها:

  • موثر بودن بازاریابی، هدف قرار دادن دقیق مشتریان
  • افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری
  • افزایش نگهداری مشتری در شرکت
  • افزایش درآمد از طریق پیشنهادات شخصی شده
  • افزایش نرخ فروش
  • بهبود بازاریابی و افزایش سرعت پاسخگویی
بیشتر بخوانید:  آیا گرایش های طراحی 2016 را می شناسید

۶. بازاریابی دیجیتال برای مشتریان موبایلی نیز مفید است:
ظهور دستگاه های موبایلی تنها به این معنی نیست که می توانند جایگزین مناسبی برای لپ تاپ یا رایانه های شخصی باشند بلکه این ابزار تصمیم گیری در مورد خرید مشتریان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. ۹۱ درصد بزرگسالان در ایالت متحده آمریکا همیشه موبایل خود را در یک فاصله قابل دسترس قرار می دهند.

۷. بازاریابی دیجیتال می تواند شهرت و اعتبار برند را به خوبی بسازد:
تحویل مواردی که به مشتری قول داده اید به توسعه بهتر روابط با مخاطبان هدف کمک می کند.
مشتری پرداخت کننده،مشتریان وفادار، سفیران برند شما

۸. بازاریابی دیجیتال ROI بهتری برای سرمایه گذاری بازاریابی فراهم می کند:
کلید موفقیت در بازاریابی دیجیتال تولید جریان ثابتی از ترافیک های هدف قرار داده شده است که به فروش و سرنخ تبدیل می شود. هر چقدر برند شما بتواند اینگونه ترافیک ها را بیشتر تولید کند، بازگشت سرمایه گذاری (ROI) نیز سریع تر خواهد بود.

۹. بازاریابی دیجیتال اعتماد افراد را به دست می آورد:
بازاریابی دیجیتال می تواند بر روی سیگنال های رسانه اجتماعی، اثبات اجتماعی و توصیف مشتریان واقعی از محصولات موثر باشد. ۹۰ درصد پاسخ دهندگان به نظرسنجی ها ادعا کرده اند که آنها به اطلاعات مرتبط با برند خاص، محصولات یا خدمات یک شرکت زمانی اعتماد می کنند که از طرف افرادی باشد که آنها را می شناسند.

۱۰. بازاریابی دیجیتال افراد را تشویق می کند اقدامات مطلوب را انجام دهند:
بازاریابان دیجیتال می توانند از روش های هوشمندانه و موثر برای افزایش نرخ تبدیل از طریق Call to action استفاده کنند. عناصری همچون Call to action کارهایی که بازدید کننده باید انجام دهد را مشخص می کند. فرم ها، دکمه ها و متون خلاقانه و ابداعی بر اساس نوع متن ، طرح رنگی، گرافیک ها و حتی موقعیت آنها در صفحه بهینه سازی می شود تا نتایج بهتری حاصل گردد.

بیشتر بخوانید:  افسانه هشتم: تنها کسب وکارهای بزرگ می‌توانند از تبلیغات دیجیتال استفاده کنند

۱۱. بازاریابی دیجیتال شما را برای اینترنت اشیا آماده می کند:
اینترنت اشیا یک اکوسیستم جهانی از دستگاه های به هم مرتبط همچون تبلت ها، گوشی های هوشمند، گجت ها و اپلیکیشن هاست که می توانند از طریق اینترنت با یکدیگر تعامل داشته باشند. زنده ماندن در عصر اینترنت اشیا بدین معنی است که بتوانید از این شبکه به هم پیوسته به نفع خود و برای بدست آوردن مشتریان و مخاطبان استفاده کنید.

۱۲. بازاریابی دیجیتال موفقیت سایت های آنلاین را تضمین می کند:
حتی اگر روزانه میلیون ها نفر بازدید کننده از سایت خود داشته باشید، بدون افزایش نرخ تبدیل موفقیتی نخواهید داشت. بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند از استراتژی های تایید شده و تکنیک های موثر برای جذب ترافیک مورد نظر استفاده کنید. هدف قرار دادن افراد مناسبی که بتواند نتایج مورد نظر مناسبی ایجاد کند، هدف بازاریابی دیجیتال است. با استفاده از این بازاریابی قادر خواهید بود در دنیای فناوری امروز جان سالم به در ببرید.

چنانچه متقاعد شده اید که برای کسب و کار خود بازاریابی دیجیتال را انجام دهید قبل از هر اقدام می توانید فرم مشاور دیجیتال مارکتینگ کروشه را پر نمایید و از مشاوره همکاران ما در این بخش استفاده نمایید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.