نسخه آزمایشی!

پشت پرده اینستاگرام چه میگذرد؟

فهرست مطالب

۱۱.تصاویر را از نقشه تصاویر پاک کنید:
زمانی که به صفحه پروفایل خود می روید و بر روی ایکون موقعیت زیر بیوگرافی خود کلیک می کنید، نقشه ای برای شما ظاهر خواهد شد. نقشه ای که در اینستاگرام ظاهر می شود شبیه شکل زیر خواهد بود. همانطور که مشاهده می کنید شما می توانید بر روی آن زوم کنید تا بتوانید موقعیت خاصی که تصویر یا عکس مورد نظر گرفته شده است را پیدا کنید. اگر این قابلیت شما را اذیت می کند می توانید داده های مرتبط با موقعیت در تصاویر را پاک کنید.خوشبختانه اینستاگرام این اجازه را به شما می دهد که داده های موقعیتی یک تصویر را حذف کنید. برای انجام اینکار به پروفایل خود بروید و بر روی آیکون موقعیت کلیک کنید. از این نقطه می توانید نقشه ای را مشاهده کنید که تصاویر را بر اساس مکانی که گرفته شده اند گروه بندی می کند. شما می توانید بر روی قسمت های مختلف نقشه زوم کنید. بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه گروه هایی را می خواهید حذف کنید بر روی دکمه Edit کلیک کنید. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید شماره های موجود در تصویر از آبی به سبز تغییر پیدا خواهد کرد. حالا گروهی از تصاویر را انتخاب کنید و از منوی کشویی که ظاهر می شود دکمه Edit را انتخاب کنید.پنجره جدیدی باز می شود که تصاویر گروه را در یک مکان نشان می دهد. از این قسمت می توانید تصاویری که دوست ندارید اطلاعات موقعیتی آن نمایش داده شود را از حالت انتخاب خارج کنید. بعد از انجام اینکار بر روی دکمه Done کلیک کنید. در پنجره ای که ظاهر می شود عبارت Confirm را انتخاب کنید.

۱۲.شما می توانید در میان تصاویری که در یک موقعیت خاص گرفته شده است گشت و گذار کنید:

یکی از قابلیت های سرگرم کننده ای که در اینستاگرام وجود دارد ، گشت و گذار در میان تصاویری است که در یک موقعیت خاص یا در نزدیکی مکان فعلی شما گرفته شده اند.
برای گشت و گذار در میان تصاویری که در یک موقعیت خاص گرفته شده است می توانید به دنبال یک مکان خاص بگردید یا بر روی geotag در تصویر موجود کلیک کنید.
برای جستجوی یک مکان خاص بر روی ایکون ذره بین در انتهای صفحه اصلی کلیک کنید. اینکار باعث می شود صفحه عمومی جستجو باز شود. زمانی که بر روی نوار جستجو در بالای صفحه کلیک می کنید چهار تب نمایان خواهد شد. ابتدا گزینه Places را انتخاب کنید و نام مکان مورد نظر را بنویسید. زمانی که دکمه جستجو را فشار می دهید پست های اخیری که با این موقعیت برچسب خورده اند نشان داده می شود.
برای اینکه بتوانید تصاویر را از یک geotag خاص مشاهده کنید به عکسی که با آن موقعیت برچسب گذاری شده است بروید و بر روی تگ کلیک کنید. این گزینه باعث می شود پست های اخیری که با این موقعیت تگ گذاری شده اند نشان داده شود.
اگر به دنبال تصاویری هستید که در نزدیکی موقعیت شما گرفته شده است بر روی ایکون ذره بین کلیک کنید. زمانی که بر روی نوار جستجو کلیک کردید چهار تب ظاهر خواهد شد. باز هم گزینه Places را انتخاب کنید و بر روی Near Current Location کلیک نمایید.برچسبی که دوست دارید را انتخاب کنید.
۱۳. شما می توانید ترافیکی را به یک سایت خارجی هدایت کنید:
یکی از مشکلات بزرگ اینستاگرام برای افرادی که در حوزه کسب وکار خود فعالیت دارند این است که به راحتی نمی توان ترافیکی را به سایت خارجی هدایت کرد. هیچ کدام از آدرس های قابل کلیک اجازه منتشر شدن در اینستاگرام را ندارند مگر اینکه در جعبه بیوگرافی نمایش داده شوند. اگر شما آدرسی را در کپشن تصویر خود قرار دهید به صورت یک متن ساده نمایش داده می شود. این موضوع بدین معناست که کاربر باید آدرس را به صورت دستی کپی کند و آن را در مرورگر خود بچسباند. یکی از روش های جذاب برای تشویق افراد برای بازدید از صفحه اینستاگرام شما این است که از کپشن های تصویر برای اینکار استفاده کنید. به مثال زیر توجه کنید. در سمت چپ تصویری را مشاهده می کنید که کپشن آن یک Call to action متنی برای بازدید از پروفایل فرد دارد. شما می توانید بر روی لینک مرتبط با پست کلیک کنید. در سمت راست،خود لینک را مشاهده می کنید.

۱۴. پنهان کردن تبلیغاتی که به نظرتان مرتبط نیست:

اینستاگرام همانند فیس بوک تلاش می کند تبلیغاتی را نمایش دهد که برای کاربر جذاب و مرتبط است. شما ممکن است تبلیغات را بر اساس افرادی که فالوو می کنید یا مواردی که لایک کرده اید دریافت نمایید. با این وجود اگر پست هایی را مشاهده کردید و احساس کردید هیچ ربطی به شما ندارد و دوست ندارید تبلیغات موجود در آن را مشاهده کنید می توانید آن را پنهان نمایید. بر روی برچسب Sponsored در سمت راست و قسمت بالای تبلیغ کلیک کنید و گزینه Hide this را انتخاب نمایید. برای محدود کردن پیگیری تبلیغات در آیفون و ایپد به قسمت تنظیمات بروید و از آنجا گزینه Privacy و سپس Advertising را انتخاب کنید. سپس می توانید گزینه Limit Ad Tracking را انتخاب نمایید.
برای اینکه بتوانید تبلیغات مبتنی بر اینترنت را در اندروید خاموش کنید به قسمت Google Settings و سپس ads بروید. از این قسمت گزینه Turn off interest-based ads را انتخاب نمایید.

۱۵.تصاویر را به طور خصوصی برای دوستان خود ارسال کنید:

برخی از اوقات به اشتراک گذاری تصویر با تمامی فالوورها امکان پذیر نیست. ممکن است تصاویری داشته باشید که بخواهید آن را با دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید . شما می توانید این تصاویر را با کاربران یا گروه های خاصی از افراد به اشتراک بگذارید. در این شرایط قادر خواهید بود تصویر جدید را برای دوستان خود بفرستید یا تصویری که فرد دیگر پست کرده است را ارسال نمایید. برای ارسال خصوصی یک تصویر جدید ابتدا یک عکسی را آپلود کنید و شروع به ویرایش آن نمایید. زمانی که به صفحه Share to رسیدید گزینه Direct را بزنید. از این قسمت می توانید افرادی که دوست دارید را انتخاب کنید.شما می توانید پیام های دایرکت خود را هر زمان که خواستید مشاهده نمایید.
برای اینکه بتوانید تصویر موجود را به صورت خصوصی ارسال کنید باید آن را باز کنید. این تصویر ممکن است تصویر شما یا هر فرد دیگری باشد. بر روی ایکون پیکان منحنی شکل کلیک کنید. از این قسمت می توانید افراد مد نظر را انتخاب نمایید.
مقالات قبلی قابلیت های مخفی اینستاگرام از شماره ۱ تا ۵ و  نامرئی های اینستاگرام از شماره ۶ تا ۱۰ را شامل میشوند.

منبع

بیشتر بخوانید:  چگونه با یک شرکت برای ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق همکاری کنیم؟

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.