نسخه آزمایشی!

نامرئی های اینستاگرام

فهرست مطالب

آیا همه افرادی که با شبکه های اجتماعی پرمخاطب سرو کار دارند با آنها آشنایی کامل دارند؟

آیا با افزایش دانش خود در رابطه با شبکه اجتماعی پرمخاطب اینستاگرام موافقید؟

۶. شما می توانید در اینستاگرام خود ترتیب فیلترها را عوض کنید و مواردی که استفاده نمی کنید را پنهان نمایید:
اگر به طور مکرر از اینستاگرام خود استفاده می کنید ممکن است برخی از فیلترها را دوست نداشته باشید. برای اینکه ویرایش تصویر را راحت تر کنید می توانید ترتیب فیلترهای ویرایش تصویر را عوض کنید و حتی موارد کم کاربرد را پنهان نمایید . برای عوض کردن ترتیب فیلترها یا پنهان کردن آن کافیست تصویری را آپلود کنید و سپس شروع به ویرایش آن نمایید. زمانی که به صفحه فیلتر رسیدید، روی گزینه Mange کلیک نمایید.
برای تغییر دادن ترتیب فیلترها کافیست با دست خود سه خط خاکستری را در سمت راست فیلتری که می خواهید منتقل کنید بگیرید و درگ کنید.
برای پنهان کردن یک فیلتر بر روی علامت سفید رنگ کلیک کنید.بعد از اینکه کارتان تمام شد از صفحه مدیریت فیلتر خارج شوید.

۷. از اینستاگرام به عنوان ویرایشگر تصویر استفاده کنید( بدون اینکه پستی داشته باشید):

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که امکانات و قابلیت های ویرایش تصویر در اینستاگرام را دوست دارید اما نمی خواهید از آن برای ارسال پست استفاده کنید خبر خوبی برایتان داریم. برای اینکار کافیست تصویری را در حالت پرواز منتشر کنید. اول مطمئن شوید که گزینه Save Original Photo را از قسمت تنظیمات روشن کرده اید. سپس حالت پرواز را روشن کنید. حالا مراحل انتشار تصویر در اینستاگرام را دنبال کنید. ابتدا تصویری را آپلود کنید، آن را ویرایش نمایید، گزینه Share را بزنید. بعد از انجام اینکار پیغام خطایی دریافت خواهید کرد اما می توانید تصویر ویرایش شده را در گالری خود مشاهده کنید.
۸. در بیوگرافی و کپشن های خود line breaks بگذارید:
زمانی که در اینستاگرام خود یک کپشن می نویسید متوجه خواهید شد که کیبورد گزینه ای را برای زدن اینتر یا بازگشت در اختیار شما قرار نمی دهد. همین موضوع در مورد بیوگرافی نیز صادق است. بنابراین افرادی که در بیوگرافی یا کپشن های خود از خط استفاده می کنند چگونه اینکار را انجام می دهند؟
تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن کلید ۱۲۳ در گوشه سمت چپ و در انتهای کیبورد است. در این شرایط دکمه بازگشت ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  تاثیر محتوا در سئو و بازاریابی

۹. تصاویری که در آن برچسب خورده اید را پنهان کنید:
زمانی که فردی شما را در تصویر یا ویدئویی در اینستاگرام برچسب می زند، به طور خودکار به پروفایل شما در پایین Photos of You اضافه خواهد شد مگر اینکه به طور دستی جلوی اینکار را بگیرید. برای مشاهده تصاویری که در آن برچسب خورده اید به صفحه پروفایل خود بروید و بر روی ایکون شخص که زیر بیوگرافی قرار گرفته است کلیک کنید. برای اینکه بتوانید تصاویر برچسب خورده را پنهان کنید بر روی سه نقطه ای که در سمت راست صفحه نمایش قرار دارد کلیک کنید و گزینه Edit Tags را انتخاب کنید. سپس پستی که دوست دارید از پروفایل خود حذف نمایید را انتخاب کنید. بعد از اینکه تمامی مراحل را انجام دادید، Hide From Profile را انتخاب کنید. بر روی گزینه Hide From Profile دوباره کلیک کنید.

۱۰. تنظیمات خود را به گونه ای تنظیم کنید که تصاویر برچسب خورده را قبل از نمایش در پروفایل تایید کند:
همانطور که قبلا نیز گفتیم زمانی که فردی شما را در تصویر یا ویدئویی در اینستاگرام برچسب می زند، به طور خودکار به پروفایل شما در پایین Photos of You اضافه خواهد شد. شما می توانید این فرایند را مدیریت کنید.
برای اضافه کردن برچسب ها به صورت دستی به پروفایل خود بروید و دکمه Options را انتخاب کنید. برای اضافه کردن دستی یک تصویر برچسب خورده به پروفایل کافیست تصویری که در آن برچسب خورده اید را بزنید. سپس نام کاربری خود را انتخاب کنید و در نهایت Show on My Profile را بزنید.

بیشتر بخوانید:  99 موردی که می توانید درباره آن توییت کنید

ادامه دارد …

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.