نسخه آزمایشی!

۱۵ قابلیت مخفی در اینستاگرام که همه افراد باید بدانند

فهرست مطالب

در طول چند سال اخیر، اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی بزرگ تبدیل شده است. تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۵ نشان می دهد که ۲۶ درصد از کاربران بزرگسال اینترنت از اینستاگرام استفاده می کنند.

این مقدار را با ۲۳ درصدی که از توییتر استفاده می کنند مقایسه کنید. نه تنها بزرگسالان از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب استفاده می کنند بلکه ۵۳ درصد از بزرگسالانی که ۱۸ تا ۲۹ سال دارند هر روز از این رسانه بهره می برند.در این مقاله قصد داریم ۱۵ مورد از ترفندها و قابلیت های پنهانی که در اینستاگرام وجود دارد را بیان کنیم.

۱. زمانی که فرد محبوب تان پستی ارسال می کند، یک اعلان(نوتیفیکیشن)دریافت کنید:

ایا شما نیز جزو افرادی هستید که دوست ندارید پست های ارسال شده توسط فرد محبوب تان را از دست بدهید؟ زمانی که فردی پستی ارسال می کند می توانید یک اعلان جدید دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اعلانات موجود را برای هر کاربر به صورت جداگانه فعال نمایید.
چگونه اعلانات را برای یک کاربر خاص فعال کنیم؟

•بر روی گوشی اندرویدی خود به قسمت تنظیمات بروید، سپس به قسمت APP بروید و بر روی اینستاگرام کلیک کنید. گزینه ای که برای نمایش اعلانات وجود دارد را انتخاب کنید.

۲.همه پست هایی که لایک کرده اید را مشاهده کنید:

حتما شما نیز دوست دارید همه پست هایی که لایک کرده اید را در یک مکان مشاهده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پروفایل خود بروید و بر روی دکمه Options کلیک کنید. سپس گزینه Posts You’ve Liked را انتخاب نمایید.
برای اینکه پست های لایک شده را از حالت لایک دربیاورید کافیست به پست مورد نظر بروید و آیکون قلبی شکلی که در زیر آن وجود دارد را دوباره لمس کنید تا از حالت انتخاب خارج شود.

بیشتر بخوانید:  افسانه چهاردهم: بهترین کلمات کلیدی دارای حجم و رقابت بالایی هستند

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.