نسخه آزمایشی!

۱۵ روش برای بهبود سریع سایت – بخش دوم

طراحی سایت موبایل فرندلی

فهرست مطالب

۶. استفاده از اسلایدرها

هر کسی در مورد استفاده کردن یا نکردن از اسلایدرها در سایت نظری دارد. اما در ابتدا باید نگاهی به داده ها و محتویات متنی خود بیندازید و سپس در مورد استفاده کردن یا نکردن از این نوع اسلایدرها تصمیم بگیرید.

بر اساس مطالعات انجام شده، تعاملات کاربری بعد از اولین اسلاید، به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. این موضوع زیاد هم تعجب آور نیست. هیچ کسی دوست ندارد زمان خود را بر روی اسلایدرهای زیاد سپری کند.

اگر فکر می کنید این اسلایدرها برای سایت شما ضروری است بهتر است تعداد آن را به دو یا سه مورد محدود کنید. متخصصان در مورد اسلایدهایی که به طور خودکار به جلو می رود هشدار می دهند. در حقیقت بازدید کننده با وجود چنین حرکاتی دچار انحراف می شود.مغز انسان با دیدن چنین حرکاتی سردرگم می شود و همین امر باعث می شود بنرهای چرخشی منحرف کننده باشد.

آیا این موضوع بدین معناست که نمی توانید از اسلایدرهای Carousels در سایت خود استفاده کنید؟ نه الزاما چنین نیست. ابتدا به پیام، محتویات متنی و طراحی سایت خود توجه کنید. بر اساس مطالعات انجام شده در Smashing Magazine استفاده از اسلایدرهای Carousels برای گالری تصاویر در صفحه جزییات محصول ممکن است برای بازدید کننده بسیار مفید باشد زیرا بیشتر افراد از دستگاه های موبایلی خود برای گشت و گذار در سایت ها استفاده می کنند. یک اسلایدشوی خودکار در صفحه اصلی که call to action ضعیفی دارد به احتمال زیاد مفید وکاربردی نخواهد بود.

آیا از اسلایدرهای موجود برای اضافه کردن ارزش به سایت خود استفاده می کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوال منفی است آنها را کنار بگذارید.
بیشتر بخوانید:  گوگل و پایان سرویس Google site search

۷. شبکه های اجتماعی

از ایجاد یک هویت برای ثبات در شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا بازدیدکنندگان را به ثبت نام در خبرنامه یا دانلود یک کتاب الکترونیکی تشویق نمایید. از تاثیر گذاران صنعت خود نقل قولی را بیان کنید یا نظرات مشتریان در مورد محصول یا خدمات موجود در سایت را جویا شوید.

۸.صفحه رضایت مشتریان

اجازه دهید این موضوع را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم. تقریبا هیچ کسی علاقه ای برای بازدید از صفحه رضایت مشتریان ندارد. اخرین باری که از این صفحه در سایت های دیگر بازدید کرده اید چه زمانی بوده است؟ اگر مشتریان عالی دارید که موارد و نکات خوبی را در مورد سایت شما بیان می کنند، این موضوع بسیار شگفت انگیز است و باید در سایت دیده شود. بهترین روش برای انجام اینکار پخش کردن آن در سایت است. اگر از مطالعات موردی یا ویدئوی رضایت مشتریان استفاده می کنید، بهتر است روشی را برای نمایش آنها پیدا کنید یا در صفحه محصولات بگنجانید. نکته ای که وجود دارد این است که هیچ کس به دنبال صفحاتی که شما را تحسین می کنند نمی رود. به همین خاطر باید روشی را پیدا کنید که برای کاربر نیز جذاب باشد.

۹. صفحه تیم ما

افراد قبل از اینکه بخواهند محصول یا خدماتی را از سایت شما خریداری کنند باید اطلاعاتی در مورد تیم شما داشته باشند و به شما اعتماد کنند. اجازه دهید بازدید کنندگانتان بدانند که پشت صحنه سایت چه کسانی حضور دارند و چه کاری انجام می دهند. به آنها بگویید چه کسی هستید تا با خیال راحت وارد معامله با شما شوند.

بیشتر بخوانید:  چرا برای بازاریابی محتوایی به ویراستار نیاز دارید؟

استفاده از یک صفحه واحد برای تیم کاری نیز به شما اجازه می دهد در موتورهای جستجو رنک بهتری داشته باشید. اگر همه اعضای تیم را در یک صفحه داشته باشید، گوگل نیز بهتر می تواند هویت شرکت را تایید کند.

گوگل سایت را رتبه بندی نمی کند بلکه صفحات یک وب سایت را رتبه بندی می کند.

۱۰. موبایل فرندلی بودن سایت

داشتن سایتی که بر روی دستگاه های موبایلی و تبلت به صورت کامل و صحیح صفحات را نمایش بدهد امروزه به یک نیاز الزامی و حتمی تبدیل شده است . در ۲۱ آوریل گوگل الگوریتم خود را برای جستجوی موبایلی به روز کرده است. صفحاتی که موبایل فرندلی هستند رتبه بیشتری در موتورهای جستجو دریافت خواهند کرد.گوگل برای اینکار خود دلیل دارد. آنها می خواهند کاربر تجربه خوبی از سایت شما داشته باشد. اگر سایتی داشته باشید که لینک های بسیار ریزی دارد و منو هدایت کننده در آن دشوار است، افراد در سایت باقی نخواهند ماند. آنها باید برای خواندن اطلاعات زوم کنند و اینکار تجربه آنها را به طور کلی خراب می کند.

طراحی سایت موبایل فرندلی

در بخش اول از این مقاله ۵ مورد از راهکارهای افزایش بهبود وب سایت را با شما مطرح کردیم. در بخش سوم نیز روشهای پیشرفت سایت را مورد بررسی قرار دادیم آیا با مقالات بخش دیجیتال مارکتینگ موافق هستید؟

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.