نسخه آزمایشی!

۱۵ روش برای بهبود سریع سایت – بخش سوم

cmi email sign up

فهرست مطالب

۱۱. لینک دهی داخلی

اجازه ندهید کاربران سایت تنها با یک محیط بسته تماس داشته باشند. آنها را به حرکت و گشت و گذار در سایت تشویق و هدایت کنید. از طریق لینک دهی داخلی یا Internal Linking نرخ خروج کاربر را کاهش دهید. در صفحه خدمات خود یک call to action ساده اضافه کنید و در داخل آن لینکی به فرم تماس خود بدهید. در صفحه اصلی، باید لینکی به صفحه خدمات خود داشته باشید. در ادامه با بخش پایانی همراه ما باشید

در بخش اول و بخش دوم  از این مقاله ۱۰ مورد از آیتم های مهم در بهبود وضعیت وب سایت را برای شما بازگو کردیم.

۱۲. فرم های ثبت نام ایمیل

فرم های ثبت نامی که در سایت خود به کار می برید باید از لحاظ بصری برجسته باشد، چیزی را به اثبات برساند و موردی را قول دهد. تا جایی که می توانید این فرم ها را واضح و شفاف طراحی کنید. به مثال زیر توجه کنید:

این فرم از لحاظ بصری بسیار برجسته است . آنها با بیان این نکته که ۱۰۰۰۰۰ مشترک دارند خود را به اثبات رسانده اند و به کاربران قول می دهند اگر ثبت نام کنند مقالات و کتاب های الکترونیکی به صورت روزانه به ایمیلشان فرستاده شود. دقت کنید که اگر نمی توانید به صورت روزانه ایمیل نمائید هیچ وقت ننویسید ارسال روزانه بلکه با کاربر در وب سایت خود کاملا صادق باشید.

cmi email sign up

۱۳. خطوط جداکننده را فراموش کنید

بیشتر افراد بر این باورند که هیچ کس دوست ندارد زیر خط جداکننده یا همان هدرهای اولیه سایت را مطالعه کند. این موضوع واقعیت ندارد. مطالعات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد چنین چیزی صحت ندارد. اسکرول کردن یکی از فعالیت های طبیعی است که کاربران در سایت انجام می دهند. بله توجه زیادی به مطالبی که در بخش بالایی سایت وجود دارد ایجاد می شود اما نمی توان گفت مطالبی که در زیر آن نوشته می شود بی ارزش هستند. مهم ترین پیام خود را در بالای صفحه بگنجانید و به کاربران اجازه دهید در صورت نیاز به سمت پایین اسکرول کنند. اگر سعی کنید همه چیز را بالای سایت نشان دهید، با صفحه ای همانند صفحه زیر مواجه خواهید شد.
the fold

۱۴.آدرس های ایمیل در برابر فرم تماس

اگر دوست دارید داده هایی را جمع آوری کنید و نرخ تبدیل را پیگیری نمایید؛ باید از فرم تماس استفاده کنید. با استفاده از این روش می توانید اهدافی را در آنالیتیکس خود ثبت کنید و جایی که نرخ تبدیل بیشتری دارد را مشخص نمایید. در گوگل آنالیتیکس، پیگیری نرخ تبدیل شبیه شکل زیر خواهد بود:
علاوه بر پیگیری نرخ تبدیل، پر کردن یک فرم برای کاربران ساده تر و آسان تر است. اگر کاربری بر روی آدرس ایمیل در سایت شما کلیک کند؛ برنامه ایمیل نصب شده در رایانه او باز می شود. همه افراد از برنامه های یکسانی استفاده نمی کنند. به همین خاطر استفاده از این روش نمی تواند رضایت کاربری را به همراه داشته باشد. با استفاده از یک پاسخ خودکار به کاربر خود اطمینان دهید که پیامشان به دست شما رسیده است. زمانی که ایمیلی را به صورت مستقیم ارسال می کنید ممکن است از رسیدن آن مطمئن نباشید.

goal tracking

۱۵. صفحات تشکر و قدردانی

این صفحات یکی از موارد محبوب من است. در بیشتر سایت ها، چنین صفحاتی نادیده گرفته می شوند. این در حالیست که صفحه تشکر موثرترین روش برای درگیر کردن کاربران در سایت است. صفحات تشکر این فرصت را به شما می دهد که کاربر خود را در سایت درگیر کنید و او را به انجام فعالیت هایی همچون مشترک شدن در خبرنامه، دانلود کتاب الکترونیکی ، اضافه کردن فایل ویدئویی، فالوو کردن سایت در رسانه های اجتماعی و دریافت کد تخفیف تشویق کنید. به صفحه زیر توجه کنید:
نتایج به دست آمده بعد از اضافه کردن دکمه ثبت نام در فرم تماس با ما ی صفحه تشکر به شرح زیر است:

thankyoupage

این سایت توانسته است با چنین روشی حدود ۵۰۰ مشترک جدید به دست آورد. اگر سایت تجارت الکترونیکی دارید، یک کد تخفیف ارائه دهید و آن را برای اعضای جدید ایمیل کنید.

thankyoupage 2

منبع
بیشتر بخوانید:  چرا باید با آژانس دیجیتال مارکتینگ همکاری کنیم؟

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.