نسخه آزمایشی!

آیا گرایش های طراحی ۲۰۱۶ را می شناسید

01

فهرست مطالب

راهنمای گرایشات طراحی در سال ۲۰۱۶:

۱. طراحی فلت و طراحی متریال :
اگرچه طراحی فلت Flat Design به زودی در همه جا دیده نخواهد شد اما برای افرادی که به دنبال رویکرد واقعی تر هستند، می توانید از طراحی متریال گوگل Material Design استفاده کنید.این گزینه از سایه ها برای ایجاد عمق و بهبود تجربه کاربری استفاده می کند.

01

مقالات ما را در بخش دیجیتال مارکتینگ مطالعه نمایید.

۲. گریدهای نامنظم:
این گرایش ( Trend) برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ توسط سایت پینترست رایج شد اما بعد از آن شکل خود را تغییر داد و به صورت یک گرایش پیچیده تر ظاهر شد.گریدهای نامنظم به شما اجازه می دهد اندازه محتوای خود را به یک اندازه واحد تغییر دهید و معمولا زمانی از این گزینه استفاده می شود که محتوای سایت پویا و در حال تغییر باشد.

02
۳. استفاده از انیمیشن:
طراحان از انیمیشن های بسیاری در طراحی سایت ها استفاده می کنند و سعی می کنند با استفاده از این گزینه تجربه تعاملی تری را برای کاربران خود ایجاد نمایند. استفاده از تصاویر متحرک با همون GIFهای کوتاه، عناصر بارگذاری ساده و افکت قرار گیری ماوس بر روی بخشی از صفحه (hover ) کوچک می تواند توجه کاربران را به سایت جلب نماید.

03
۴. استفاده از بی نظمی و آشفتگی:
امسال بیشتر از هر زمان دیگری به طراحی آشفته اهمیت داده می شود. طراحان سعی می کنند عناصر را در موقعیت های عجیب غریب قرار دهند. شما می توانید فرم و چیدمان صفحات و عناصر موجود را تغییر دهید تا یک محصول منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:  5 نکته دیجیتال مارکتینگ برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها

04
۵. طراحی رترو( مربوط به سال های ۱۹۵۰؛ ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ ):
برخی از اوقات استفاده از طراحی های قدیمی می‌تواند جالب و جذاب باشد و یک طراحی جدید ایجاد نماید.این نوع طراحی را بیشتر از هر زمان دیگری در سال ۲۰۱۶ شاهد خواهیم بود.تصاویر زیر از سایت Fubiz.com گرفته شده است.

05
۶. استفاده از تصاویر بزرگ تر:
استفاده از تصاویر بزرگ می‌ تواند بیانیه خوبی باشد. به عنوان مثال اگر یک تصویر بزرگ و جالب در طرف راست توضیحات محصول قرار گیرد می تواند نظر بازدید کننده را به خود جلب کند.

06
۷. استفاده از لوگوهایی با شکل ساده:
بیشتر شرکت های بزرگ لوگوهای قدیمی خود را با لوگوهای جدید جایگزین کرده اند. امسال، استفاده از یک رنگ یا دو رنگ واحد برای طراحی لوگو، موفقیت را به همراه خواهد داشت.

07
۸.پارالاکس( چند لایه ای):
بخش پارالاکس، عنصر جدایی ناپذیر برای طراحی های امسال است.این گزینه را می توان به روش های مختلف مورد استفاده قرار داد.برای ایجاد یک اثر منحصر به فرد می توان از تعداد نامحدودی لایه استفاده کرد تا پارالاکس پیچیده تری ایجاد شود. پارالاکس می تواند تجربه تعاملی تری را برای کاربران ایجاد کند.

08
۹. فضای منفی(Negative space ):
حتی عناصر اندک نیز زیاد است. این قانون را به خاطر داشته باشید.اگر از این اصل استفاده کنید طراحی های تمیز و زیبایی خواهید داشت. استفاده بهینه از فضای خالی در طراحی می تواند تاثیر بیشتری در ذهن کاربر داشته باشد.

09
۱۰. رنگ پنتون در سال ۲۰۱۶:
هر سال موسسه پنتون رنگ هایی که بیشتر توسط طراحان به کار می رود را انتخاب می کند. رنگ هایی که امسال مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر است:
رز کوارتز، آبی ملایم،زرد آلاله ای(Buttercup)، رنگ آبی صدفی، آبی سرمه ای،آبی اقیانوسی،خاکستری یاسی، قرمز گرم، سبز درخشان، قهوه ای روشن

بیشتر بخوانید:  نظر کابران در رابطه با اسکرول کردن چیست؟

010
۱۱. استفاده از سایه های مختلف یک رنگ:
ما در شکل زیر از دو رنگ پنتون استفاده کرده ایم و سایه های مختلف آن را نشان داده ایم اما شما می توانید این قانون را بر روی تمامی رنگ ها اعمال کنید.
011

آیا از طراحی های شرکت تبلیغاتی کروشه رضایت دارید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.