نسخه آزمایشی!

۴ اشتباه کسب و کارهای کوچک در بازاریابی دیجیتال

فهرست مطالب

کمک کردن به کسب وکارها برای اینکه در بازاریابی دیجیتال کارشان موفق شوند یکی از باارزش ترین پروژه ها است. ۹۰ % صاحبان کسب وکارهای کوچک و متوسط در بازاریابی دیجیتال شکست می خورند چون دانش و آگاهی لازم را ندارند. از زمانی که کانون تبلیغاتی کروشه شروع به مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای کسب وکارهای کوچک و متوسط کرده است  متوجه شدیم که چرا بعضی ها ۱۰۰ % سرمایه شان برنمی گردد. در اینجا ۴ اشتباه رایج کسب وکارهای کوچک در خصوص وب سایت در بازاریابی دیجیتال را به شما توضیح می دهیم.

بارگذاری کند وب سایت

شایع ترین اشتباهی که در بازاریابی دیجیتال کسب وکارها بود و در ۹۹% از موارد مورد مطالعه دیدم این بود که سرعت بارگذاری وب سایت بسیار آهسته بود. تقریباً همه سایت ها به کندی در تلفن های همراه بارگذاری می شدند. در عصری که کاربران از طریق تلفن های هوشمندشان وب گردی می کنند داشتن وب سایتی که به کندی بارگذاری شود خیلی بد است.

وب سایت غیر ریسپانسیو

وب سایت واکنشگرا به طور خودکار مقیاسی برای ارائه بهترین نمایش وب سایت به اندازه صفحه نمایش دستگاه شما فراهم می کند.

نداشتن صفحه و سایت سئو شده

سومین اشتباه بازاریابی دیجیتال کسب وکارها سئو نکردن صفحه است. بیشتر صاحبان کسب وکارها درباره سئو چیزی نمی دانند . بیشتر فریلنسرها تمایل دارند که فاش نکنند که چگونه سئو را بهبود بدهید. ما چیزهای اولیه از دست رفته در ۱۰۰ وب سایت را دیدیم. چیزهای از دست رفته مثل برچسب ها، توصیف متا، نقشه ها می باشد. در نتیجه چون ترافیک وب سایت کم است هزینه زیادی صرف تبلیغات می کند تا ترافیک وب سایتش افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:  چرا باید با آژانس دیجیتال مارکتینگ همکاری کنیم؟

کلمه کلیدی

یکی دیگر از اشتباهات رایج عدم دانش کافی نسبت به انتخاب کلمه کلیدی می باشد.

شما اصلا نیاز نیست پول زیادی خرج کنید تا بازاریابی دیجیتال را انجام شود. بهترین کار این است که فردی با مهارت کافی در این زمینه را استخدام کنید. اگر شما در این زمینه موفق نشدید به احتمال زیاد فرد مناسبی برای بازاریابی استخدام نکردید.

چگونه شما می توانید اشتباهات بازاریابی دیجیتال را درست کنید؟

اگر شما در مورد بازاریابی دیجیتال کسب وکار خود جدی هستید شما نیاز به صرف زمان دارید نه پول. دانش به شما کمک می کند تا راه های جدید  برای ترویج کسب وکار را بشناسید و چشم انداز خود را پیدا کنید. دانش به شما کمک می کند که چگونه از شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و….برای رشد کسب وکارتان استفاده کنید.

در اینجا سه کار هست که می توانید انجام دهید تا بازاریابی دیجیتال بهتر انجام شود.

  1. در اینترنت مطالب زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال بخونید و فیلم های ویدیویی را تماشا کنید.

  2. شما دوست ندارید بخوانید مسئله ای نیست به یک مربی بازاریابی دیجیتالی ارتباط برقرار کنید و کمی هزینه کنید.

  3. اگر شما نه دوست دارید بخونید نه هزینه کنید بهتر است از افرادی که در حوزه بازاریابی دیجیتال هستند سوال کنید تا دانشتان افزایش یابد. و یا با مشاوران آژانس بازاریابی دیجیتال شرکت تبلیغاتی کروشه از طریق فرم مربوطه در ارتباط باشید

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.