نسخه آزمایشی!

۵ گرایش بازاریابی دیجیتال برای سال ۲۰۱۶ و سال های بعد

فهرست مطالب

[ بخش دوم ] ————————– بخش اول 

۳. تبلیغات بصری و صدا را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید:
کوئری های جستجوی صدا در گوگل از سال ۲۰۰۸ رشد بسیار زیادی داشتند و در سال ۲۰۱۰ به ۷۰۰ درصد رسیدند. در این میان، متخصصان تخمین زده اند که در عرض ۵ سال، ۵۰ درصد تمامی جستجوها از طریق تصویر یا صدا انجام می شود. این بدین معنی است که

نتایج جستجوی یک برند باید متمرکز باشد و بر روی موارد بصری تمرکز بیشتری داشته باشد. طرح ها برای داده های ساختار یافته در صفحات فرود با دقیق شدن نتایج جستجو از ارزش بیشتری برخوردار خواهند شد. بررسی منظمی از سئوی سایت خود داشته باشید به خصوص اگر سایت شما جزو سایت های تجارت الکترونیکی محسوب می شود. سعی کنید بر روی کیفیت تصاویر، متا داده ها،طرح ها و صفحات فرود مرتبط تمرکز کنید.

۴. تجارت الکترونیکی برای خرده فروشان یک هدف نهایی است:
برندهایی که از سایت های تجارت الکترونیکی به عنوان اصلی ترین کانال توزیع خود استفاده می کنند تعداد فروش بیشتری نسبت به خرده فروشانی خواهند داشت که از فروش فیزیکی استفاده می کنند. برندهای آنلاین باید بر روی سه مشخصه اصلی تمرکز داشته باشند:
•ارتباط با مشتریان: گوگل این گزینه را به عنوان میکرولحظه ها می شناسد. گرفتن بازخورد از مشتریان و کاربران باعث اتخاذ تصمیمات آگاهانه می شود و همین امر نیز فروش را بیشترمی کند. با پیش بینی نیازهای مشتری ، فروش فعال نیز افزایش می یابد.
•بازاریابی هدفمند: بازاریابی مبتنی بر هدف و زمینه کاری و کمپین های تبلیغاتی آنلاین می توانند باعث صرفه جویی در زمان شرکت ها شوند . این نوع بازاریابی ها همچنین نرخ تبدیل بیشتری خواهند داشت و در انتها داده های دقیق تری از مشتری به دست می اید.
•تصویر+ شخصی سازی: تصاویر و فیلم های ویدئویی نکته کلیدی در این بخش هستند. این موارد باید با تاکتیک های شخصی سازی همراه شود. این تاکتیک ها شامل بازاریابی دوباره یک محصول خاص بر اساس تعداد بازدید، انجام تست A/B بر روی صفحات یا تصاویر اجتماعی انجام شده است.
اگر شما نیز خرده فروشی می کنید، داشتن یک استراتژی تجارت الکترونیک گسترده و هوشمندانه می تواند باعث افزایش فروش و موفقیت های طولانی مدت شود.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی دیجیتال تغییر کرد؟

۵.اگر در حال بازاریابی دیجیتال هستید، باید بدانید که جلوتر از بقیه حرکت می کنید:
اگر دوست دارید در فضای آنلاین کار کنید باید بدانید که تقاضاها و نیازهای موجود در زمینه تبلیغات آنلاین رشد زیادی داشته است. تمامی پلتفرم های موجود در وب همچون رسانه های اجتماعی را بشناسید.تمامی این موارد جزو تبلیغات آنلاین محسوب می شوند. خود را با آخرین فناوری های تبلیغاتی به روز نگه دارید .

 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.