نسخه آزمایشی!

۵ روش برتر برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات

فهرست مطالب

تعیین و ارزیابی اثربخشی تبلیغات ممکن است کمی خسته به نظر برسد اما در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از روش های موجود را بیان کنیم که استفاده از آن می تواند در برنامه ارتباطی موثر باشد. در ابتدا ۵ روش را که به دیجیتال مارکتینگ نیز میتواند کمک کند را به شما خواهیم گفت و در روزهای آتی به ادامه این بخش خواهیم پرداخت.

۱. هدف روشن و قابل اندازه گیری برای خود تنظیم کنید:

دوست دارید کمپین تبلیغاتی شما به چه چیزی دست پیدا کند؟ ایا به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید؟ می خواهید ترافیک یا فروش سایت خود را افزایش دهید؟  حتما  شما نیز  شگفت زده خواهید شد اگر بدانید بیشتر بازاریابان نمی توانند اهداف قابل سنجش ایجاد کنند. با این وجود باید به خاطر داشته باشید که ایجاد اهداف معین و قابل سنجش اولین قدم در تعیین اثربخشی کمپین تبلیغاتی است.

۲. موارد خلاق خود را بررسی کنید:

اگرچه به دست آوردن خلاقیت در دنیای دیجیتال اسان است اما تولید محصولات و تبلیغات با کیفیت و خلاق در آگهی های تلویزیونی هزینه بر خواهد بود. برخی از اوقات، تبلیغ کنندگان  کارهای دیگران را کپی می کنند زیرا زمان کافی ندارند یا هزینه مورد نظر برای تغییر همه موارد در دسترس نیست. اما به خاطر داشته باشید که صرف هزینه منطقی می تواند در اثربخشی تبلیغات موثر باشد. اگر تبلیغاتی که ایجاد می کنید اثر خوب و موثری داشته باشد، سرمایه صرف شده بازگردانده می شود. پس نگران این موضوع نباشید.

۳. تعداد برنامه های رسانه خود را به خوبی درک کنید: 

بیشتر بخوانید:  چگونه رزومه عالی برای کارشناس دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟

هزینه  در هزار  تلویزیون(CPM) ممکن است بر اساس جمعیت هدف باشد.با این حال  CPM  نمایش دیجیتال ممکن است بر اساس تمامی کاربران اینترنتی باشد.  CPM می تواند هدف استراتژیک موجود را نشان دهد. از خودتان سوالاتی را بپرسید. مطمئن شوید که تعداد برنامه های موجود را به خوبی درک کرده اید.

۴. با استفاده از اهداف تبلیغاتی، موثر بودن برنامه خود را دوچندان کنید:

اگر هدف شما از ایجاد تبلیغات افزایش آگاهی از برند است، سعی کنید مطالعه ای را برای تعیین برند و سایر موارد انجام دهید. اگر هدف شما به دست آوردن ترافیک بیشتر به سمت سایت است، اطمینان حاصل کنید که  افراد را به سمت سایت هدایت می کنید.

۵. از تکنیک های سنجش دیجیتال استفاده کنید:

سایت هایی همچون ComScore خدماتی مانند دیده شدن سایت و تایید هویت آن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا قابلیت دیده شدن این افراد را در رسانه های اجتماعی مشخص نمایند.  باید به این نکته توجه داشته باشید که ۵۰ درصد از  تبلیغات نمایشی شما ممکن است دیده نشود. آنها همچنین می توانند جی آر پی(امتیاز ناخالص) را محاسبه کنند.  جی آر پی ها برای تبلیغات و آگهی هایی که در ویدئوهای آنلاین ظاهر می شود مفید هستند.

این راهکارها بطور کل ۱۰ روش بودند که ۵ روش دیگر را شرکت تبلیغاتی کروشه در ادامه این مقاله با عنوان ارزیابی اثربخشی تبلیغات در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

با درمیان گذاشتن نظرات خود با ما؛ کانون تبلیغاتی کروشه را در ارائه بهتر مقالات یاری نمایید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.