نسخه آزمایشی!

۷ مزیت کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب

علی رغم  حرکت دنیا به سمت پلتفرم های جهانی،  هنوز هم بخشی خاصی وجود دارد که از مزایای بازاریابی دیجیتال بهره نبرده است.  نمی توان گفت بازاریابی سنتی مزیتی برای شرکت ها ندارد یا کاملا قدیمی شده است اما حرکت کردن به سمت بازاریابی دیجیتال می تواند مزایای زیادی برای شرکت ها داشته باشد. بیشتر شرکت ها به خاطر عدم آگاهی و نداشتن تجربه و دانش کافی، از این روند سر باز می زنند و ترجیح می دهند به بازاریابی سنتی خود بپردازند.  اینجاست که حضور یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب می تواند کمک فراوانی به این افراد بکند. اجازه دهید مزایای همکاری با آژانس های بازاریابی را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم.

۱. نتایج قابل پیگیری:

 یکی از مزایای اصلی کار با آژانس های بازاریابی دیجیتال این است که می توان نتایج را به خوبی پیگیری کرد. شما می توانید به کمپین موجود توجه کنید و ببینید چه صفحاتی باعث تولید سرنخ بیشتری شده  و چه پست هایی افراد بیشتری را به خود جذب کرده است. همه چیز در این شرایط به صورت مستند در می آید و می تواند قابل پیگیری باشد.

ماهیت داده محور بازاریابی دیجیتال نه تنها برای مشتریان بلکه برای آژانس های بازاریابی نیز مفید و موثر است. پیگیری این داده ها می تواند در بهبود کمپین و بهینه سازی نتایج موثر واقع گردد.

۲. بازگشت سرمایه گذاری:

 یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد کار کردن با آژانس های بازاریابی این است که آن ها مسئول هر هزینه ای هستند که در کمپین ها صرف می شود. هر پولی که در کمپین ها جریان پیدا می کند قابل پیگیری است  و می توان اطمینان حاصل کرد بازگشت سرمایه گذاری خوبی حاصل می شود.  معمولا وظیفه آژانس ها ارائه نتایج حداکثری با سرمایه گذاری حداقل است. به کمک تکنیک های بازاریابی دیجیتال،  هزینه ها کاهش پیدا می کند و همین امر شانش درآمدزایی را بیشتر می نماید. مقرون به صرفه بود منجر به ایجاد بازگشت سرمایه گذاری بالا می شود.

بیشتر بخوانید:  7 ترفند نوشتن عنوان مقاله برای افزایش ترافیک سایت

۳. اقتصادی بودن

همکاری با آژانس بازاریابی دیجیتال بسیار مقرون به صرفه تر است و می تواند برای کسب وکارهای کوچک یا متوسط  گزینه کاربردی تری باشد.  فرض کنید یک کپی رایتر تمام وقت، سئوکار و توسعه دهندگانی را برای شرکت خود استخدام کرده اید و هزینه ای را سالانه برای آن می پردازید. حالا فرض کنید یک آژانس بازاریابی دیجیتال استخدام کرده اید که تیم کامل خود را دارد و می تواند کمپین های موردنیاز شما را بسازد و محصولاتتان را بازاریابی نماید. گزینه دوم( استفاده از آژانس های بازاریابی) می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

۴. تخصص و بروز بودن در دنیای دیجیتال:

بازاریابی دیجیتال در حال رشد و تکامل است.  هر روز، به روزرسانی های جدیدی عرضه می شود و فناوری های موجود به سرعت تغییر می کند. آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند چنین توسعه ای را به خوبی پیگیری کنند. کسب وکار شما ممکن است عملکردهای مختلفی داشته باشد اما شرکت دیجیتال مارکتینگ بهتر از شما قادر است آخرین تغییرات را رصد کند. همین امر موجب می شود  محصولات و کمپین با قدرت بیشتری به نمایش دراید. برای اینکه بتوانید خود را در میان رقبا متمایز کنید باید از یک شرکت بازاریابی دیجیتال متخصص بهره ببرید.

۵. متمرکز بودن:

تولید محتوا یا توسعه سایت می تواند برای شرکت ها موضوع چالش برانگیزی باشد.  باید بتوانید اپلیکیشنی را ایجاد کنید یا سایت خود را ترویج نمایید.  در رسانه های اجتماعی به افراد دسترسی داشته باشید و کمپینی را برای آغاز محصول خود راه اندازی کنید.  معمولا شرکت های بازاریابی دیجیتال تمامی نیازهای شما را بررسی می کنند و بهترین نتایج را در این زمینه عرضه می نمایند.

بیشتر بخوانید:  11 موردی که باید در مورد تجربه کاربری UX بدانید

۶. تجربه های تایید شده:

 این آژانس ها افرادی را در اختیار دارند که تجربه خوبی در بازاریابی دنیای آنلاین دارند. آن ها بینش خوبی در مورد رفتارهای مشتریان و نحوه پاسخگویی آن ها در برابر کمپین های مختلف دارند. به خاطر همین تجربه، آژانس ها داده هایی دارند که برای موفقیت کمپین شما ضروری است. تیمی که داخل شرکت قرار دارد ممکن است دسترسی خوبی به منابع مختلف نداشته باشد.

۷. جریان کاری کمتر:

هر کسب وکاری، وظایف خاص خود را دارد. در این میان، بازاریابی دیجیتال یکی از کارهایی است که باید زمان مناسبی برای آن در نظر گرفته شود. برون سپاری بازاریابی می تواند از بارکاری شما بکاهد. اینکار نه تنها می تواند دستیابی مشتریان به کسب و کار را راحت تر کند بلکه نتایج بهتری را در بازاریابی ایجاد می کند. آژانس های بازاریابی منابع بهتر و دانش بیشتری در مورد بازار دارند.

بازاریابی دیجیتال آینده دنیای بازاریابی است و هر کسب وکاری باید از این گزینه به نفع خود استفاده نماید. اگر دانش و تجربه حضور در دنیای دیجیتال را ندارید و یا نیاز به مشاوره با یک شرکت تبلیغاتی را دارید می توانید با تکمیل فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ کانون تبلیغاتی کروشه از خدمات متمایز و متفاوت آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب بهره مند شوید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.