نسخه آزمایشی!

۹ ترند دیجیتال مارکتینگ برای حکمفرمایی در سال ۲۰۱۷

فهرست مطالب

درست است که دیجیتال مارکتینگ به طور چشمگیری در تفکرات سرمایه گذران کوچک و متوسط وجود دارد، چه به معنی واقعی، چه واگذاری استراتژی خود به یک شرکت بازاریابی دیجیتال دیگر، به همین دلیل ما ۹ ترند از افزایش ارتباط در این سال را به شما ارائه می کنیم، بنابراین شما از هیچکدام آن ها صرفه نظر نمی کنید و در کارشناس دیجیتال مارکتینگخود آن ها را در نظر می گیرید.

۱. تبلیغات ویدیویی

شایعات بسیار زیاد است، قطعا در ۲۰۱۷، Google اسپانسر تبلیغات ویدیویی را در نتایج جستجوی خود معرفی خواهد کرد. هرچیزی که یک غول بزرگ شروع می کند، یک ترند درست خواهد شد، و کاربر را در مورد تبلیغات ویدیویی بسیار حساس خواهد کرد.
در نتیجه، تولید کردن محتوای سمعی بصری، چه برای شرکت بزرگ باشد چه به شکل کوچک برای یک موقعیت تبلیغاتی کوچک، برای این سال حیاتی خواهد بود. با توجه به این نکته که ما در یک جامعه اطلاعاتی بیش از حد اشباع زندگی می کنیم، که در آن زمان طلاست، این مسئله مهم خواهد بود که با پیام خلاصه، موجز، و درست همراه باشیم تا بیشترین تاثیر ممکن را در دریافت کننده پیام بگذاریم.

 

۲. استفاده از موبایل و کاهش استفاده از سایر دستگاهها

۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ سال هایی خواهند بود که وبگردی با موبایل قطعا از دسکتاپ در تمام بخش ها و پلتفورم ها پیشی می گیرد. گوگل تلاش های زیادی کرده است تا به تمام سایت هایی که responsive نیستند اخطار دهد که پلتفورم خود را آپدیت کنند، همانطور که ایرادات SEO را به سایت های بهینه نشده اخطار داده است. شاید ۲۰۱۷ سالی باشد که قطعا خواسته تغییر می کند، و گوگل برای سایت هایی که برای بازدیدکنندگان خود با دستگاه های موبایل تجربه جالبی را رقم نمی زنند، معیارهای سخت تری در نظر بگیرد.
بنابراین اگر هنوز وبسایت شما responsive نیست، اجازه ندهید زمان بیش از این بگذرد، التیماتوم گوگل جدی تر و نزدیک تر شده است و اصلا شوخی نیست …

بیشتر بخوانید:  نکات جالب از آمارهای بازاریابی رسانه اجتماعی

۳. اپلیکیشن های موبایل برمی خیزند

با توجه به نکته قبلی، به نظر می رسد که روز به روز داشتن یک اپلیکیشن مجزا از وبسایت منطقی تر به نظر می رسد. به طور واضح، این در تمام کسب و کارها و بخش ها قابل انجام نیست، اما اگر شما یک محصول B2C داشته باشید، و شما بتوانید به کاربر از طریق یک اپلیکیشن تجربه بهتری بدهید، داشتن یک اپلیکیشن مجزا از وبسایت منطقی تر به نظر می رسد.
علاوه بر این، گوگل شروع به ایندکس کردن اپلیکیشن های موبایل نیز کرده است، و به طور فزاینده ای در بین نتایج جستجو به جای وب سایت قرار می گیرد. این به آن معنا نیست که شما هم اکنون باید وبسایت خود را ترک کنید، اما اگر امکان داشته باشید، شروع به سنجش برای گسترش اپلیکیشن موبایل خود بکنید.

۴. مشارکت اجتماعی در گفتگو

در ترکیب مارکتینگ آنلاین، مولفه اجتماعی به شدت وابسته می شود، از زمانی که در بیشتر موارد، این مشتری خواهد بود که ابتدا با برند شما ارتباط برقرار می کند.
محتوای با کیفیت و کمیت تولید کنید، با مشتری های خود به خوبی رفتار کنید، بحران را به درستی مدیریت کنید، و کاربران را در شبکه های اجتماعی با برند خود آشنا کنید، بدون شک جامعه شما را گسترش خواهد داد و از آنجا، شما می توانید تغییرات به وجود آوردید(مشتری های جدید) و نسخه جدید موجودی فعال ایجاد می شود.
از دیدگاه ما، در شرکت های کوچک و متوسط، مدیریت شبکه های اجتماعی به صورت داخلی مهم خواهد بود، زیرا در بیشتر موارد سرویس دهی به مشتری را ساده خواهد کرد، مدیریت بحران، و محتوای ارائه شده به مشتری را بهبود می بخشد. به یک شرکت مراجعه کنید تا به شما دستورالعمل های پیاده سازی طراحی محتوا و رسانه اجتماعی را بدهد، و در صورت نیاز یک نفر را استخدام کنید تا به تیم شما آموزش بدهد.

بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین ترندهای طراحی سایت

۵. ساعت هوشمند و پوشیدنی

دستگاه های دیجیتال و گجت های پوشیدنی که بخشی از تکیه گاه روزانه ما هستند و ما را مجبور می کند آنلاین شویم حتی زمانی که آفلاین هستیم. اینکه تاثیرات آن چقدر خواهد بود هنوز یک راز است. اگر شما ۵ سال پیش به ما در مورد اهمیت مسیریابی بروی دستگاه های موبایل می گفتید، مطمئنا دیر باور می کردیم، اما این را فراموش نکنید که به عنوان مثال در یک زمان کوتاه، شما باید پلتفورم وب را برای ساعت هوشمند بهینه کنید.

۶. گوگل الگوریتم خود را به روزرسانی خواهد کرد(بله، دوباره و دوباره)

چند سال قبل، هر آپدیت الگوریتم گوگل در صنعت دیجیتال مثل توپ صدا می کرد. گوگل با تغییرات مرتب خود، یک حس رخوت در همگان به وجود آورد. در حقیقت، این مسئله هم اکنون بلادرنگ(Real Time) شده است، و این برای ۲۰۱۷ یک ترند خواهد بود. به طور فزاینده ای سریعتر، چابک تر، و تغییرات متوالی بیشتر.
این استراتژی، با این وجود تغییر نخواهد کرد: به تولید محتوای اوریجینال، با کیفیت و متفاوت ادامه بدهید. و با استفاده از لینک های معتبر وبسایت خود را به نمایش بگذارید.

۷. تبلیغات آنلاین گران تر خواهد شد

این مسئله عرضه و تقاضا است. در حالیکه رقابت و بازیگران رشد می کنند، سرمایه گذاری بروی رسانه دیجیتال رشد خواهد کرد، و به علاوه، بعدا گران تر خواهد شد. فضاها و تاثیرات محدود می شود، و تلاش برای یافتن آن ها ترسناک خواهد بود.
برای نگه داشتن میزان بازگشت در سطح مثبت، این بسیار مهم خواهد بود که به درستی در مسیر استراتژی خود باشید، از ابزارها و کانال ها به درستی استفاده کنید، و فراتر از همه آن ها، یک سرویس یا محصول کاملا متفاوت داشته باشید، و بدانید که چگونه با کاربران نهایی خود ارتباط برقرار کنید تا به ارزش واقعی آن دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:  مزایای همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

۸. محتوا پادشاه بی رقیب

در نکات قبلی گفته شده، این مطلب را دیده اید. در یک دنیای بیش از حد اشباع شده اطلاعات، که با سرعت بیشتری حرکت می کند، محتوای اصیل و متفاوت کلید اصلی خواهد بود. اگر شما چیزی داشته باشید که کسی ندارد، شما منحصر به فرد خواهید بود، و همه عاشق شما خواهند شد.
با ببیندگان خود ارتباط برقرار کنید، به قلب و روح آن ها نفوذ کنید، نهایتا آن ها به نقطه ای از سرویس یا محصول شما خواهند رسید که به عنوان سفیر برند شما خواهند شد.

۹. CRO خود را بهبود ببخشید تا ROI خود را افزایش دهید

نرخ کلیک خود را بهبود ببخشید تا بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید. یک راه دیگر را امتحان کنید، همانطور که بیان شد، رقابت ترسناک خواهد بود، تبلیغات بسیار گران قیمت است، بنابراین اگر یک مشتری با پتانسیل بالا به سراغ شما آمد، نباید اجازه دهید از دست شما لیز بخورد. شما باید پیش بینی کنید، یک مشتری نهایی، یک نرخ کلیک بنابراین میزان سرمایه گذاری شما مناسب است.
بهبود ببخشیدن ترافیک نرخ کلیکی که شما تولید می کنید در ۲۰۱۷ اساسی خواهد بود، بنابراین از آن صرفه نظر نکنید و به شدت بروی CRO کار کنید.

در نهایت امیداوریم شما را در میزان زیاد اطلاعات و چه کنم ها برای ۲۰۱۷ غرق نکرده باشیم. به آن به عنوان یک چالش نگاه کنید و نگران نباشید. در راس کار، به طور معمول سعی کنید با برنامه ریزی تمام نقاط مهم در تقویم سال آینده را پیدا کنید. در این راستای در صورتی که نیاز به مشاوره کارشناس دیجیتال مارکتینگ دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی کروشه تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را تکمیل نمائید.

 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.