نسخه آزمایشی!

۹ گام برای یک بازاریابی یکپارچه و کمپین های تبلیغاتی

فهرست مطالب

یک کمپین بازاریابی و تبلیغاتی خوب و سازماندهی شده همانند یک ارکستر هدایت شده و منظم است. اگر بتوانید تاکتیک های مختلفی را کنار هم بگذارید، قادر خواهید بود به نتایج مثبتی دست یابید و در نهایت به چیزی که می خواستید برسید. به عنوان یک بازاریاب با تجربه، حتما می دانید که نتایج بهترین کمپین ها با جادو ایجاد نمی شود. درک روشن و واضح از مشتریان و داشتن استراتژی هایی که عناصر موجود را با هم ترکیب می کند؛ می تواند در رسیدن به اهداف کمک کند.

۱. برنامه شما چیست؟
در بیشتر موارد نبود ساختار دلیل اصلی شکست کمپین های تبلیغاتی است .از خودتان بپرسید چرا ما اینکار را انجام می دهیم . سپس یک برنامه با اهداف تجاری روشن و مجموعه ای از تاکتیک ها ایجاد کنید تا شما را به اهدافتان نزدیکتر کند.

۲. موفقیت از نظر شما چگونه است؟
دوست دارید کمپین شما به چه جایی برسد؟ ایا به دنبال سرنخ های معتبر هستید؟ دوست دارید ترافیک سایت خود را افزایش دهید؟ استفاده از این موضوع برای ارزیابی و تایید موفقیت، می تواند به شما کمک کند.

۳. مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
شما می توانید از نظر سنجی یا گروه های تمرکز استفاده کنید. این موارد بینش محدودی در اختیار شما قرار می دهد و اغلب گران قیمت است. اولین کاری که باید انجام دهید درک و شناخت مشتریان است. تلفن را بردارید و با آنها صحبت کنید. اینکار به شما کمک می کند خریداران و تصمیم گیرندگان نهایی را به خوبی بشناسید. شما می توانید از آنالیتیک رسانه های اجتماعی یا راه حل های هوشمند اجتماعی برای به دست اوردن این اطلاعات استفاده کنید. تمامی این موارد می تواند تیم تحققیاتی شما را مجهز به ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل دقیق الگوهای عاطفی و رفتاری مشتریان در میان میلیون ها منبع داده ای، زبان ها و فرهنگ ها کند.

بیشتر بخوانید:  چگونه از شغل کارشناس و مدیر بازاریابی به بازاریابی دیجیتال مهاجرت کنیم؟

۴. مخاطبان شما کجا هستند؟
اگر شرکت شما در حال تولید کرم های بعد از اصلاح برای مردان ۱۸ تا ۲۶ ساله است باید در انجمن های مرتبط با آقایان به دنبال مخاطبان خود بگردید. به همین دلیل است که پیدا کردن استراتژی و برنامه مناسب بسیار مهم است. زمانی که دامنه و سایت های اجتماعی خود را مشخص کردید، می توانید برای برنامه ریزی دقیق و منظم مکالمات مخاطبان هدف را لیست کنید.

۵. تاثیرگذاران شما چه کسانی هستند؟
هر شرکتی تاثیرگذارانی دارد که می تواند بر روی کسب وکار آن تاثیر بگذارد. این افراد ممکن است وبلاگ نویسانی باشند که هزاران فالوور دارد. آنها در توییتر و فیس بوک حضور دارند و در رسانه های اجتماعی به دنبال ساخت برند ، فروش محصولات و خدمات و حتی بیان دیدگاه های خود هستند. تیم بازاریابی شما باید لیستی از تاثیرگذاران را داشته باشد تا بتواند از حمایت آنها استفاده کند.اگر شما در حال انتشار چیزی هستید که می تواند واکنش منفی به همراه داشته باشد، ممکن است بخواهید آن را قبلا با تاثیر گذاران خود اجرا کنید تا از خطرات موجود بکاهید.

 

ادامه دارد…

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.