نسخه آزمایشی!

راهنمای سئوی محلی یا منطقه ای برای جراحان و موسسه های زیبائی

فهرست مطالب

مشتریان احتمالی زیادی در ناحیه کاری شما حضور دارند که به دنبال خدمات و راه حل هایی هستند که پیشنهاد می کنید. سئوی محلی برای جراحان زیبائی یا کلینک های زیبائی می تواند دیده شدن آن ها را در نتایج طبیعی موتورهای جستجو بهبود ببخشد، ترافیک بیشتری به سمت سایت جذب نماید، بازدیدکننده را به مشتری تبدیل نماید و نتایج مدنظر را ایجاد کند. افراد به دنبال شما و خدماتتان هستند. پس مطمئن شوید که به راحتی سایتتان را پیدا می کنند.

تمرینات عالی سئو برای جراحان پلاستیک و موسسات زیبائی

اگر قصد دارید فرآیند سئو را آغاز کنید باید تمریناتی را مدنظر قرار دهید. این تمرینات به شما کمک خواهد کرد فرایند سئو را با قدرت بیشتری آغاز کنید. البته وقتی صحبت از تمرین می کنیم منظورمان تمرینات ورزشی که در باشگاه برای داشتن شکم شش تکه انجام می دهید نیست! منظورمان همان نکات و تکنیک های مرتبط با سئوی محلی است.

Local 3-Pack گوگل سه کسب وکار را در نتایج طبیعی برجسته می کند. این فهرست به خوبی قابل مشاهده است. نتایجی که به دست می آید در برگیرنده اطلاعات ضروری همچون آدرس، شماره تماس و آدرس سایت و گوگل مپ برای جهت یابی است. این گزینه برای جستجوکنندگانی که مشغله کاری زیادی دارند می تواند جذاب باشد، به خصوص آن هایی که از دستگاه های موبایلی برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند.

سایت MOZ آنالیزی را بر روی کلیک ها و Heatmap حدود ۲۰۰ کلیک را برای واژه جستجوی مدنظر انجام داده است. نتایج پولی( بالای ۳-pack) ۳۰ کلیک را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید:  استفاده موثر از فضای سفید در طراحی سایت

لینک های محلی ( درست زیر ۳-pack) حدود ۱۲ کلیک، ۳-pack حدود ۶۹ کلیک و نتایج طبیعی ۴۵ کلیک داشته اند. این نواحی ۷۸ درصد کلیک ها را به خود اختصاص داده اند. این موضوع نشان می دهد در میان نتایج طبیعی، ۳-pack مزیت بیشتری نسبت به سایر موارد دارد. اگر بتوانید در نتایج طبیعی به طور منظم سایت خود را نشان دهید مزایای بیشتری دریافت خواهید کرد.

خوب حالا سوال اینجاست که برای چنین مکان هایی در نتایج جستجو چگونه می توان سایت را بهینه سازی کرد؟

اطلاعات تماس NAP

خوب اولین تمرینی که پیش روی خود دارید NAP است. زمانی که جستجوکنندگان به دنبال کسب وکارهای محلی می گردند، نام، آدرس و شماره تماس آن ها اولین چیزی است که می خواهند به دست بیاورند ( به این اطلاعات NAP گفته می شود). این موضوع زمانی صحت پیدا می کند که جستجوکنندگان در انتهای سفر خرید خود قرار داشته باشند و بخواهند اطلاعات تماس کسب وکار مدنظر خود را بیابند. اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات در طول سایت و سایر پلتفرم های آنلاین همچون رسانه های اجتماعی و فهرست دایرکتوری ها ثابت و پایدار است.

نکته: اگر شماره محلی ندارید بهتر است همین امروز دست به کار شوید. گوگل و جستجوکنندگان تبادل محلی را ترجیح می دهند.

کلید واژه های محلی

عباراتی همچون لیپوساکشن یا جراح پلاستیک برای بیشتر افراد مبهم است و میلیون ها نتیجه نامرتبط در اختیار آن ها قرار می دهد. زمانی که مشتری احتمالی شما جستجویی را انجام می دهد به دنبال فرآیندها و جراحی های موجود در منطقه زندگی خود است. سعی کنید به جای واژه های مبهم از عباراتی همچون لیپوساکشن در تهران، بهترین جراح پلاستیک در تهران ( یا نام شهر خود) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  بیش از حد از هشتک استفاده نکنید

نکته: اگر در بیش از یک منطقه فعالیت می کنید، برای هر کدام صفحه بهینه سازی شده جداگانه ای ایجاد نمایید. اطمینان حاصل کنید که این صفحات شبیه هم نیستند و از کلمات کلیدی به همراه موقعیت در آن ها استفاده کنید. NAP هر موقعیت را در صفحه قرار دهید و خدماتی که برای هر ناحیه به صورت ویژه ارائه می شود را بیان نمایید. حالا می توانید گوگل مپ را در آن تعبیه کنید.

گوگل مای بیزینس

این ابزار را همانند یک قطب مرکزی بدانید. از طریق این ابزار می توانید دیده شدن خود را به صورت آنلاین افزایش دهید، پروفایل آنلاین خود را در سرتاسر پلتفرم های گوگل مدیریت نمایید،به مشتریان کمک کنید فعالیت های شما را بیابند و داستان برند خود را به آن ها بگویید.

گوگل مای بیزینس به شما کمک می کند محتوای خود را به اشتراک بگذارید( تصاویر، متن، فایل های ویدئویی، رویدادها و لینک ها)، دیده شدن و تعامل آنلاینتان را تجزیه و تحلیل کنید، نظرات مشتریان را مدیریت نمایید، به گوگل آنالیتیکس خود دسترسی داشته باشید و برای تعامل با مشتریان فعلی و احتمالی Hangout را اغاز کنید.

نکته: اطلاعات بیشتری در مورد گوگل مای بیزینس به دست آورید.

نظرات مشتریان

همانطور که در ۳-pack بالا دیدید، هر کدام از نتایج تعداد نظر ستاره ای را در خود داشت. این گزینه برای گوگل و سایر موتورهای جستجو جذاب است و می تواند در تعیین اعتبار سایت و رتبه بندی به آن ها کمک کند. البته چنین نظراتی برای جستجوکنندگان نیز مهم خواهد بود. مشتریان بیشتر از اینکه به برند اعتماد کنند به همتایان خود اعتماد می کنند. زمانی که صحبت از جراحی پلاستیک به میان می آید، مشتریان احتمالی ارزش بیشتری به سخنان مشتریان قبلی می دهند. از بیماران خود بخواهید در مورد خدماتی که ارائه کرده اید نظر بدهند.

بیشتر بخوانید:  افسانه بیستم: دارایی‌های خلاقانه و چشم‌نواز برای تبلیغات بهترین گزینه هستند.

نکته: سعی کنید فرآیند نظر دادن را برای مشتریان خود آسان تر نمایید. برای آن ها ایمیل دعوت ارسال کنید و لینکی به صفحه پروفایل گوکل مای بیزینس خود را در آن بگنجانید.

دایرکتوری ها

اطمینان حاصل نمایید که فهرست شما در دایرکتوری هایی همچون yellowpages و Yelp و سایر دایرکتوری های محلی به روز است، بر اساس کلمات کلیدی بهینه سازی شده و اطلاعات تماس در همه آن ها ثابت است. فهرست دایرکتوری ها به خصوص آن هایی که در برگیرنده نظرات مشتریان هستند به ایجاد دیده شدن و افزایش اتوریتی کمک می کنند.

سئوی محلی برای جراحان پلاستیک و سالن های زیبائی ضروری است و می تواند مشتریان احتمالی زیادی به سوی سایتشان جذب کند. اگر شما نیز در این حوزه کار می کنید باید شرایط مناسبی را فراهم کنید تا مشتریان بتوانند تیمتان را پیدا کنند. با مشاوره تبلیغاتی متخصصان در آژانس تبلیغاتی کروشه می توانید فعالیت خود را در فضای مجازی بیشتر کنید. همچنین برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توانید این به بخش درخواست مشاوره در وب سایت آژانس بازاریابی دیجیتال کروشه بروید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.