نسخه آزمایشی!

جزئیات بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

فهرست مطالب

۷. ابزار Oracle Eloqua:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۳۴۵۰۰

این ابزار بازاریابان را قادر می سازد کمپین هایی را در کانال های خود ایجاد کنند که شامل ایمیل؛نمایش جستجو،ویدئو ، موبایل است. این ابزار همچنین دارای قابلیت هایی همچون پرورش سرنخ، مدیریت سرنخ، شتاب در فروش است. این ابزار برای شرکت های تبلیغاتی بزرگ مناسب است.

قیمت: ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار در هر ماه، به علاوه  قابلیت های اضافی

بررسی های انجام شده: سایت SnapApp

۸. ابزار dotmailer:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۳۱۲۰۰

بازاریابی از طریق ایمیل، مدیریت کمپین، طراحی صفحه فرود، پرورش سرنخ و گزارش گیری در این ابزار به خوبی انجام می شود.  این ابزار با پلتفرم های محبوبی همچون مایکروسافت داینامیک و Salesforce.com ادغام می شود.

نمونه بررسی  انجام شده: با یک رابط ساده درگ و دراپ( کشیدن و رها کردن) و قابلیت اتوماسیون و بخش بندی عالی، این ابزار یک برنامه آسان برای افراد مبتدی است تا بتوانند از تکنیک های پیشرفته بازاریابی ایمیلی لذت ببرند.  Econsultancy

قیمت:۵۰۰ تا ۱۷۵۰ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده: سایت Econsultancy

۹. ابزار Drip:

تعداد بررسی های انجام شده: ۲۴۴۰۰

بر اساس گفته شرکت سازنده، این ابزار یک برنامه اتوماسیون بازاریابی سبک است . در حالیکه این ابزار فاقد برخی از قابلیت های گسترده برای سیستم های متوسط و شرکتی است اما استفاده از آن برای شرکت های کوچک  آسان است و می توان آن را با نرم افزارهای سازنده صفحات فرود همچون Gravity Forms، LeadPages و Unbounce ادغام کرد.

نمونه بررسی انجام شده: این ابزار به شما کمک می کند استارت آپ خود را رشد و توسعه دهید. ابزار Drip برای ایجاد کمپین های ایمیلی مبتنی بر آموزش عالی است. Marketing Insider Group

بیشتر بخوانید:  چگونه متخصص سئو را بشناسیم؟

قیمت: ۴۹ تا ۱۴۹ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده: Marketing Insider Group

بخش اول مقاله: ۱۴ مورد از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

۱۰. ابزار SalesAutopilot:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۱۸۳۰۰

این ابزار شامل ماژول هایی برای اتوماسیون بازاریابی، CRM ، تجارت الکترونیکی، ارتباطات چند کانالی( پست مستقیم و پیام رسانی متنی) و خدمات پشتیبانی است.

نمونه بررسی انجام شده: امکانات اتوماسیون که در ایمیل و فروش به کار می رود به همراه ماژول هایی برای CRM، تجارت الکترونیکی و آغاز رویداد در این ابزار وجود دارد. پشتیبانی از پیام رسانی متنی، ارتباط از راه دور و نیز ایجاد فایل های شخصی پی دی اف وجود دارد. عیب یابی از طریق یک  ماژول کمک انجام می شود. ۲۰۱ Digital

قیمت: رایگان تا ۲۵۹ دلار در هر ماه به علاوه شارژ برای کاربران اضافی و نیز سطح پایگاه داده ایمیل بزرگتر.

بررسی های انجام شده: ۲۰۱ Digital

۱۱.ابزار JumpLead:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۱۵۶۰۰

سیستم شامل بازاریابی دیجیتال از طریق ایمیل( پاسخ های خودکار و انتشار) نمره دهی به سرنخ ها، CRM، سازنده صفحات فرود و آنالیتیکس  به همراه توانایی گفتگوی زنده است.

قیمت: رایگان تا ۲۹۹ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده: ۲۰۱ Digital

۱۲. ابزار Customer.io:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۴۴۰۰

مدیریت مخاطبان، بخش بندی ایمیل، شخصی سازی،اتوماسیون ایمیل،زمانبندی ارسال پیام،تست A/B و پیگیری فعالیت برای شرکت های SMB در این ابزار وجود دارد.

قیمت: رایگان تا ۱۲۵۰ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده : سایت ۲۰۱ Digital

بیشتر بخوانید:  آژانس طراحی وب سایت یا فریلنسرهای طراح سایت؟

۱۳.ابزار Leadsius:

تعداد بررسی های انجام شده:۷۵۸۰

پلتفرم اتوماسیون بازاریابی SMB  است که شامل  اتوماسیون ایمیل، طراحی فرم و صفحات فرود، تجزیه و تحلیل سرنخ و پیگیری سایت می باشد. این ابزار همچنین دارای داشبورد بازاریابی و افزونه وردپرس است.

قیمت: رایگان تا ۱۱۹۵ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده: ۲۰۱ Digital

۱۴. ابزار SimplyCast:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۲۹۳۰

اتوماسیون بازاریابی با قابلیت  پیگیری سایت، فرم های ثبت نام، CRM ،مدیریت قیف فروش، پیام رسانی ایمیل، فاکس، متن خودکار، طراحی صفحات فرود و تجزیه و تحلیل کمپین است.

قیمت:۹۹تا ۴۹۹ دلار در هر ماه برای اتوماسیون بازاریابی برای هر ماژول نیز هزینه جداگانه ای محاسبه می شود.

بررسی های انجام شده: ۲۰۱ Digital

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.