نسخه آزمایشی!

گزارش بازاریابی محتوا کسب و کارها در سال ۲۰۱۶

فهرست مطالب

در بازاریابی محتوایی ، بزرگترین چالش اینست که محتوای ما ( بغیر از میزان ارزشی که دارد ) چقدر مورد توجه قرار میگیرد . با کیفیت ترین محتواها و پر هزینه ترین محتواها اگر مورد توجه قرار نگیرند ، شاید برای فرهنگ جامعه مفید باشند ، اما در بازاریابی محتوایی شکست خورده تلقی میشوند .

جو پولیزی شخصیت اول بازاریابی محتوایی و بازاریابی دیجیتالی جهان و مدیر موسسه بازاریابی محتوا (CMI)  در گزارش بازاریابی محتوا کسب و کارهای b2b در سال ۲۰۱۶ بیان می کند یک نگاه کلیدی که در تحقیقات امسال به کسب و کارهای B2B در بازاریابی محتوا که بخشی از کمپین دیجیتال مارکتینگ می باشد به دست آمده است این است که بازاریاب های محتوای موثر، چندین چیز را به شکلی متفاوت انجام می دهند:

  1. آن ها درک کرده اند که بازاریابی محتوا چگونه در بیزینس آنها موفق خواهد شد.

  2. استراتژی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوای خود را مستند و مکتوب می کنند.

  3. بیانه اهداف و ماموریتهای خود را از ابتدا تدوین میکنند.

  4. به طور مکرر با تیم تولید محتوای خود ارتباط برقرار می کنند.

نکات کلیدی این گزارش توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ کروشه برای علاقمندان حوزه بازاریابی محتوا ترجمه گردیده است در ضمن شما می توانید گزارش بازاریابی محتوا ۲۰۱۶ را دانلود کنید.

دانلود گزارش بازاریابی محتوا کسب و کارها در سال ۲۰۱۶

 

بازاریابان محتوا B2B این چند نکته کلیدی هستند:

*تنها ۳۰% ازبازاریاب های B2B می گویند سازمان آنها در بازاریابی محتوا موثر می باشد، کمتر از ۳۸% سال گذشته. سطوح اثربخشی در بین مخاطبان با مستندسازی، شفافیت در مورد موفقیت، ارتباط خوب و تجربه بسیار عالی تر است.

بیشتر بخوانید:  نتایج کلیدی از تجزیه و تحلیل 15،000 استوری اینستاگرام از 200 برند برتر جهان

۴۴% از بازاریاب های B2B گفته اند سازمان آن ها در مورد آن چیزی که موفقیت یا اثربخشی بازاریابی محتوا نامیده می شود، بسیار شفاف هستند.  ۵۵% غیرواضح یا نامطئن هستند.

*۴۴% از بازاریاب های B2B به صورت روزانه یا هفتگی – چه رو در رو چه به صورت مجازی- در مورد پیشرفت برنامه بازاریابی  محتوایشان بحث می کنند؛ با این وجود، هرچه سازمان در بازاریابی محتوا اثرگذارتر باشد، آن ها بیشتر با یکدیگر ملاقات می کنند (۶۱% از تاثیرگذارترین ها به صورت روزانه یا هفتگی ملاقات می کنند).

بازاریاب های محتوای کمتری در مقایسه با سال قبل دارای استراتژی بازاریابی محتوای مستند و مکتوب هستند ( ۳۲% در مقابل ۳۵%) با اینکه تحقیقات همواره نشان داده است که کسانیکه استراتژی خود را مستند کرده اند در بیشتر زمینه های بازاریابی محتوا تاثیرگذاری بیشتری داشته اند.

سطوح بلوغ و کمال مخاطب بازاریابی محتوا به ندرت به طور مساوی تقسیم شده است: تقریبا یک سوم در مرحله اولیه هستند؛ یک سوم، در مرحله نوجوانی؛ و یک سوم، در مرحله پیچیدگی/بلوغ هستند. در کل، یافته ها نشان می دهد که بازاریاب ها با به دست آوردن تجربه تاثیرگذاری بیشتری داشته اند.

بازاریاب های B2B به طور متوسط، ۲۸% از بودجه مارکتینگ خود را به بازاریابی محتوا اختصاص داده اند – همان درصد در مقایسه با سال گذشته. تاثیرگذارترین تخصیص ۴۲% و پیچیده ترین/ بلوغ ۴۶% اختصاص داده است. نسل پیشرو(۸۵%) و فروش (۸۴%) مهم ترین اهداف برای بازاریاب های محتوای B2B در ۱۲ ماه آینده خواهد بود.

در شش سال گذشته، بازاریاب های B2B همواره ترافیک وبسایتشان را به عنوان اصلی ترین معیار در نظر گرفته اند. امسال، با این وجود، ما از آن ها خواسته ایم که معیارها را با توجه اهمیت آن ها ارزیابی کنند. مهم ترین معیارها پیشرو بودن در کیفیت فروش(۸۷%)، فروش (۸۴%)، و نرخ کلیک بالاتر هستند.

بیشتر بخوانید:  طراحی و ایده پردازی محتوای ویدئویی

بازاریاب های B2B، مشابه سال گذشته، با قدرت بروی تولید محتوای مشارکتی تمرکز کرده اند(۷۲%)، آن را به عنوان اولویت اول تولید محتوای داخلی در یک سال آینده در نظر گرفته اند.

 

در پایان به شما پیشنهاد میکنیم  سه گام اساسی در محاسبه بازگشت سرمایه بازاریابی محتوا را برای محاسبه ROI بازاریابی محتوا مطالعه کنید

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.