نسخه آزمایشی!

ابزارهای بازاریابی محتوایی

فهرست مطالب

بازاریابی محتوایی یک استراتژی بازاریابی قدرتمند برای جذب مخاطب بیشتر، ارتقای شهرت برند و در نتیجه فروش بیشتر است. این نتیجه‌ی عالی؛ در حالی است که نیازی نیست هزینه‌های زیاد انواع تبلیغات گران قیمت را پرداخت کنید، شما فقط کافی است یک هزینه‌ی منطقی برای استراتژی بازاریابی محتواییصرف کنید تا از لحاظ کاری و و زمانی نتیجه خوبی بگیرید.

با توجه به تقاضای روز افزون مدیریت بازاریابی محتوا برای کسب و کارها در فراهم کردن محتوای عالی ادامه دار افزایش یافته است.

براساس بررسی های انجام شده، هفتاد و پنج درصد از بازاریابان محتوا در حال افزایش سرمایه گذاری بازاریابی محتوایشان برای پاسخگویی به (یافتن) نیاز هستند. به همین دلیل، ابزارهای بازاریابی محتوایی جهان گسترش یافته است.

آژانس تبلیغاتی کروشه نقشه ابزارهای بازاریابی محتوا را برای کمک به راهنمایی شما از طریق بسیاری از ابزارهای بازاریابی محتوا و فن آوری های موجود برای یافتن یکی که برای نیاز شما مناسب ترین باشد، را منتشر کرده است.

 

رشد وسیعی در ابزار بازاریابی محتوای موجود برای بازاریابان محتوا وجود دارد. در حالی که بسیاری از این ابزارها برای سال های قبل از ظهور بازاریابی محتوا وجود داشتن و به طور معمول به عنوان ابزار بازاریابی اینترنتی ساده به حساب می آید، بسیاری از آنها خودشان را به عنوان ابزار بازاریابی محتوا تنظیم می کنند.

با این حال، بسیاری از این ابزار ها کاملا متفاوت از یکدیگر هستند و به اهداف بسیار متفاوت در بازاریابی محتوا کمک می کنند. بعضی از تکنولوژی ها ممکن است به ایجاد محتوای کمک کنند، برخی ممکن است به توزیع محتوا کمک کنند، یا برخی به اندازه گیری اثربخشی بازاریابی محتوا کمک می کنند. با شرکت در ده ها ورکشاپ دیجیتال مارکتینگ و کارگاه های های بازاریابی محتوایی در سال جاری، بازاریابان و حتی تحلیل گران بی شماری نمی دانند از کجا شروع، یا چگونه از ابزار بازاریابی محتوایی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:  مزایای طراحی سایت برای موبایل در قدم اول

برای دانلود لغت نامه فارسی بازاریابی محتوایی نیز کلیک کنید.

ابزارهای بیشتر در حوزه بازاریابی محتوایی را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.