نسخه آزمایشی!

گرایش های حوزه بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷

فهرست مطالب

تیم ها و جریان کاری:

 در برخی از موارد نبود جریان کاری مناسب و تیم متخصص، می تواند محتوای با کیفیت را برای همیشه نابود کند.

استراتژی محتوا( فرایندها):

برای اینکه استراتژی مناسبی برای تولید و ترویج محتوای خود داشته باشید باید آن ها را در یک قیف مناسب قرار دهید. داشتن محتوای عالی یک چیز است اما نداشتن استراتژی مناسب می تواند تجربه کاربری را به طور کلی خراب کند. برای اینکه بتوانید در طول زمان به درستی کار کنید، باید فرایندهایی داشته باشید که مقیاس پذیر  باشد و قابلیت شخصی سازی داشته باشد. بیشتر شرکت ها هنوز اینکار را در خارج از کمپین های خود انجام نمی دهند

در مقاله ۲ روز قبل با عنوان بزرگترین گرایشهای موجود در بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷ در شرکت تبلیغاتی کروشه مواردی را ذکر کردیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

موبایل:

تعداد کاربرانی که از موبایل برای گشت و گذار در دنیای مجازی استفاده می کنند در حال افزایش است. اگر محتوای شما نتواند در موبایل به خوبی نمایش داده شود، با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد. بنابراین به هنگام تولید محتوا این موضوع را نیز باید مد نظر داشته باشید.

فناوری محتوا:

 قبل از اینکه بخواهید  فناوری مورد نیاز برای بازاریابی محتوای خود را انتخاب کنید باید مطمئن شوید که یک استراتژی مناسب صوتی دارید. باید بتوانید این استراتژی را به زبان بیاورید.

نوشتن:

نویسندگی و ارسال مطلب بیشتر از قبل مورد توجه افراد است. بازاریابان نیز  باید به این نکته توجه داشته باشند که هنوز هم بیشتر ارتباطات انسانی از طریق متن انجام می شود. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که بیشتر بازاریابان نویسندگان خوبی نیستند.

بیشتر بخوانید:  چگونگی رابطه امضا ایمیل با کمپین بازاریابی

ادغام با فروش:

بیشتر سازمان ها تنها به فروش خود اهمیت می دهند اما اگر به فکر ادغام فروشندگان خود با دنیای بازاریابی محتوا نباشند، شکست خواهند خورد. شما نیز باید این موضوع را مد نظر خود داشته باشید.

بازگشت سرمایه گذاری(ROI) و اندازه گیری:

به نظر این گزینه نیاز به توضیح ندارد. اگر بخواهید موفقیت برنامه بازاریابی محتوای خود را نشان دهید چه کار می کنید؟ بله پاسخ شما صحیح است. اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری بهترین روش برای اثبات موفقیت بازاریابی است.

اتوماسیون بازاریابی و ایمیل:

بیشتر افراد بر این باورند که عمر استفاده از ایمیل دیگر به پایان رسیده است اما مطالعات و تحقیقات انجام شده  چیز دیگری را نشان می دهد. استفاده از ایمیل برای بازاریابی هنوز هم یک مسئله مهم محسوب می شود. بیشتر شرکت ها( حدود ۹۹ درصد از آنها)  ایمیل اسپم را به عنوان محتوا برای افراد ارسال می کنند. به همین خاطر تلاش می کنند از اتوماسیون بازاریابی استفاده کنند. با این وجود تنها ۱۰ درصد از بازایابان قادرند از عملکرد و قابلیت اتوماسیون بازاریابی به خوبی استفاده کنند. بیشتر افراد از شیوه های نادرست برای کاربرد این ابزارها   استفاده می کنند.

ترویج و توزیع محتوا:

به نظر می رسد گرایشات موجود از محتوای کمتر به ترویج بیشتر حرکت می کند. این موضوع صحیح است.  اگر نتوانیم محتوای تولید شده را به خوبی ترویج دهیم و آن را توزیع کنیم موفقیت زیادی کسب نخواهیم کرد.

اجرای فروش:

همانطور که می دانید بازاریابی محتوا یک رویکرد است. با استفاده از این نوع بازاریابی می توانید روش اجرای کسب وکار خود را تعیین کنید.  بیشتر مدیران هنوز هم از مدل های سنتی برای فروش استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:  افسانه بیست و سوم: گزینه‌های خلاقانه زیادی برای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد

ادغام و یکپارچه سازی جهانی:

بیشتر شرکت ها به صورت جهانی کار می کنند.  خوب این موضوع به معنای  وجود فرایندهای پیچیده تر، تیم پراکنده تر، مشکلات ارتباطی ، سیاست ها و تجربیات متنوع کاربری است. به همین خاطر  سازماندهی چنین شرکت هایی کار بسیار دشواری است.

ساخت سازمان رسانه ای:

بیشتر شرکت ها دوست دارند به شرکت های رسانه ای تبدیل شوند. به عنوان مثال شرکت Red Bull Media House اولین شرکتی بود که شروع به ساخت شرکت اجتماعی در داخل سازمان خود کرد.  این یک تغییر بزرگ است که می تواند نتایج و اثرات بسیار زیادی داشته باشد.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.