نسخه آزمایشی!

دیجیتال مارکتینگ و اهمیت تجربه کاربری

فهرست مطالب

دیدگاه کارشناسان درباره اهمیت تجربه کاربری در بازاریابی دیجیتال

بسیاری از متخصصان تجربه کاربری از دنیای بازاریابی دیجیتال ، SEO ، CRO و محتوا ، پاسخ های کاملی دارند وقتیکه می خواهند اهمیت تجربه کاربری در بازاریابی دیجیتال را توصیف کنند.

به گفته انجی شوتمولر مشاور توسعه و رشد بازاریابی ، بازاریابی بدون تجربه کاربری شبیه پرتاب کردن دارت در تاریکی است. تجربه کاربری یک پایه کیفی برای همه انواع بازاریابی ها است.

 

شما باید بر کاربران تمرکز کنید مثلا شما چه احساسی در کاربران ایجاد می کنید ؟ آنها نیازمند چه اطلاعاتی برای تصمیم گیری هستند ؟ چه اطلاعاتی ناقص یا نامشخص هستند ؟ و آنها چگونه می خواهند احساس کنند؟ اگر شما بر روی کمک به کاربران تمرکز نکنید پس قادر نخواهید بود بر چالش ها غلبه کنید و به اهداف خودتان دست یابید.

به گفته جاستین روندئو ، مدیر بهینه سازی در بازاریابی دیجیتال طرح بندی صفحه برای تلاش های بازاریابی و موفقیت بسیار حائز اهمیت است . شما باید اهداف خودتان را با ارسال پیام به فرد مناسب در زمان مناسب بهبود ببخشید . سعی کنید که یک پیشنهاد جذاب داشته باشید و آنرا به روشنی ، بصورت مختصر و متقاعد کننده ارائه دهید . شما صفحات سایت خودتان را چگونه طرح بندی کرده اید و کاربرد اجزاء روی صفحه بخش کلیدی تلاش های بازاریابی و سفر موفق شما است .

به گفته ایرویز گروسمن مدیر بازاریابی و مدیر تولید در Cylex ، وب سایتی با بازاریابی خوب اما بدون تجربه کاربری مانند سرو غذای مایکروویوی در مهمانی سلطنتی است . او همیشه تجربه کاربری را به عنوان بخش بزرگی از بازاریابی در نظر می گیرد نه تنها بخاطر تاثیر مثبت آن بر درآمد و تغییر بلکه بخاطر تاثیر آن بر احساس کلی کاربر نسبت به نام تجاری یا محصول . تجربه کاربری همچنین بینش های ارزشمندی در رابطه با کاربر و آنچه کاربران انجام می دهند و در مورد روانشناسی کاربر ارائه می دهد .

بیشتر بخوانید:  5 نکته کلیدی ممیزی بازاریابی محتوا

به گفته استیسی هولمزدت مدیر استراتژی و عملیات وب سایت در مرکز بازاریابی دانشگاه ایالتی آریزونا : هر کسب و کاری که می خواهد در نام تجاری موفق شود نیازمند مختصصان تجربه کاربری است . نیاز است که  تجربه کاربری قویترین بخش استراتژی برند سازمان شما باشد . اگر سایت شما فاقد کیفیت و توجه به جزئیات باشد کاربران را نا امید خواهد کرد .

به گفته جیسون فالز ، استراتژیست ، مشاور و سخنگو ، JasonFalls.com : بازاریابی بدون تجربه کاربری یک مکان گیج کننده و غیرقابل قبول است ، من می خواهم به خانه بروم ! فرض کنید که مخاطب شما در آستانه درب خانه شما ایستاده و فکر می کند ، من نمی دانم میخواهند مرا کجا ببرند. همه جا تاریک وسرد است . من می خواهم به خانه بروم . بنابراین اگر شما می خواهید که مخاطبین شما چنین چیزی را احساس نکنند پس شروع کنید به تغییر دادن تفکر خود و همین امروز مشمول تجربه کاربری شوید .

به گفته لورن ونتورا ، کپی رایتر ارشد ، در Orange41 ، تجربه کاربری در مورد نوشتن برای مشتریان شما است نه در مورد نام تجاری شما . مشتریان محرک بهترین  نام های تجاری هستند. تجربه کاربری در حال حاضر ستون اصلی برای همه عملکردهای بازاریابی است . اگر یک بازاریاب یا مشاور تبلیغاتی با این اصطلاح آشنایی نداشته باشد آنها به شدت فقیر هستند و باید به سرعت روی آن بپرند و در مورد آن بیشتر یاد بگیرند . بر اساس گفته های او تجربه کاربری یعنی گوش دادن همه جانبه به مشتریانتان و نوشتن برای آنها است نه برای نام تجاری خودتان.

به گفته دیوید هاوس ، استراتژیست بازاریابی محتوا در کالا ، وقتی که طراحی تجربه کاربری برای بازاریابی شما اساسی باشد برای شما سخت تر کار خواهد کرد . با نادیده گرفتن تجربه کاربری خودتان را در معرض خطر قرار می دهید . تمام استراتژی های بازاریابی برای شما سخت تر کار خواهند کرد وقتی که شما تجربه کاربری طراحی و بهینه سازی می کنید و تبدیل به بازاریابی اصلی می شود.

بیشتر بخوانید:  چگونه بک لینک موثر بسازیم؟

طبق گفته اندی دینکواتر ، مشاور بازاریابی اینترنتی ، iQ SEO ، وقتی به خوشنودسازی بازدیدکنندگان خودتان ادامه دهید، گوگل کمک بیشتری به شما خواهد کرد. کاربران خودتان را خوشحال نگهدارید تا گوگل نیز  بر اساس آن به شما پاداش بدهد . تجربه کاربری دارای مزایای بسیاری است اما مهمترین مزایای آن عبارتند از:

  • گوگل کاربر خوشحال را دوست دارد . اگر کاربری وارد وب سایت شما شود و به وب سایت رقبای شما نرود پس شما برنده هستید . این بدان معنا است که آنها آنچه را می خواهند پیدا کرده اند .
  • شما فروش بیشتر و تغییر بیشتری خواهید داشت اگر کاربر با سایت شما راضی باشد . برخی از صاحبان سایت ها بسادگی کاهش سطح خودشان را می پذیرند بدون اینکه به دنبال دلیل آن باشند یا اینکه آنرا اصلاح کنند . این هر جنبه ای از سفر کاربر در سایت شما را ثبت می کند و اگر شما مشکلی را ببینید می توانید بدون ثانیه ای فکر و حدس آنرا اصلاح کنید .

کسب تجربه کاربری سزاوار توجه است

یک سفر ایده ال برای مشتری چگونه باید باشد ؟ این یک وب سایت کاربر پسند است که ابزارهای کاملی را با یکدیگر ترکیب می کند و یک سفر خرید واضح ، محتوای قابل هضم و پویا ، حمایت از مشتریان رده بالا و سازگاری با تلفن همراه ایجاد می کند. یک کسب و کار می تواند در بین جمعیت برجسته شود و با ترکیب این اجزا محیط آنلاینی ایجاد کند و بنابراین می تواند نام تجاری خودش را ارتقاء دهد . بنابراین این بخش مهمی از کسب و کار است برای اینکه تجربه کاربری را وارد سفر موفق کند .

اگر شما می خواهید تصویر خلاصه ای از کل محتوا ارائه دهید نکات اطلاعاتی زیر را مورد نظر قرار دهید:

  • ۷۹% از کاربران اگر فکر کنند صفحه ای که داخل آن هستند قابل اطمینان نیست صفحات دیگر را جستجو خواهند کرد.
  • ۹۶% از کاربران گوشی های هوشمند با وب سایت هایی مواجه هستند که گوشی پسند نیستند یا طوری طراحی نشده اند که بر روی تلفن همراه نمایش داده شوند .
  • ۴۸%از کاربران می گویند که وقتی سایت هایی را می بینند که خیلی ضعیف برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی شده است ناامید شده اند
  • ۷۱%از ناشران آنلاین ادعا می کنند که قالب بندی های خوبی برای محتوای تلفن همراه ایجاد کرده اند تا کاربرد آنرا توسط کاربران تقویت کنند .
  • ۹۵% از مشتریان با تجربه خوب کاربران موافق هستند.
  • ۶۳% از کاربران از دستگاه های مختلف مانند گوشی های هوشمند ، تبلت ها ، لپ تاپ ، رایانه های شخصی و غیره استفاده می کنند .
بیشتر بخوانید:  5 ترفند بازاریابی دیجیتال برای رشد استارت آپ ها

آمارهای زیادی مانند موارد ذکر شده در بالا وجود دارد که می تواند ثابت کند تجربه کاربری ضروری است و برای بازاریابی دیجیتال بسیار حائز اهمیت است . مشتریان می خواهند در یک محیط مجازی بسیار تعاملی و مجازی خوشایند باشند تا با نام تجاری ارتباط برقرار کند .

تجربه کاربر نمی تواند به عنوان یک نقطه اختیاری در عرصه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفته شود. اگر انتظارات مشتری را برآورده نکنید آنها به یک  برند تجاری یا کسب و کار دیگر می روند.

ما در آژانس بازاریابی دیجیتال کروشه  بر روی زمان، پول و منابع سرمایه گذاری کرده ایم  تا به تجربه کاربری توجه ویژه ای شود که شایسته آن است . هزینه پرداخت شده در مقایسه با مزایایی که می توانید برای سفر موفق کسب کنید، بسیار کم است .

بنابراین اولویت بندی تجربه مثبت کاربری را شروع کنید. و در این راه می تواند از کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ کروشه به عنوان مشاور تبلیغاتی بهره ببرید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.