نسخه آزمایشی!

بازاریابی دیجیتال تغییر کرد؟

فهرست مطالب

شرکت ها باید روش بهتری برای کار با اطلاعات و جمع آوری آن  بیابند تا بازاریابی دیجیتال بهتری داشته باشند و احتمالا باید موتور جستجوی بیشتری داشته باشیم.

“بیشتر شرکت ها دوست دارند داده محور باشند اما  اطلاعات و داده های نهایی آنان از کیفیت خوبی برخوردار نیست. آنها ممکن است اطلاعات اصلی و اساسی را بررسی کنند و گزارش گیری های متعددی انجام دهند اما در نهایت این گزارش ها زیاد پیشرفته نیست و نمی تواند بافت زمینه ای خوبی برای بازاریابی فراهم کند. فکر می کنم تمامی این موارد در طولانی مدت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. باید بتوانیم ارزش زیادی برای کسب وکار خود فراهم کنیم.داده ها و اطلاعات بهتر می تواند بینش بهتری برای افراد فراهم کند و بینش بهتر نیز در اتخاذ تصمیمات مناسب به شرکت ها کمک می کند. تصمیمات بهتر باعث درآمدزایی می شود و می تواند کسب وکارها را در رسیدن به اهداف نهایی شان یاری کند. به همین خاطر شرکت ها باید روش بهتری برای کار با اطلاعات و جمع آوری آن  بیابند.”

“فکر می کنم بهتر است موتورهای جستجوی بیشتری داشته باشیم. اما در حال حاضر انتخاب زیادی نداریم. گوگل این حوزه را در اختیار خود گرفته است. به همین خاطر به فرصت های جدیدی برای به دست آوردن ترافیک بدون اتکا به گوگل و فیس بوک نیاز داریم.  به تنوع  و رقابت زیادی در حوزه موتورهای جستجو نیاز داریم.”

“امروزه همه افراد به گوگل وابسته هستند.  امیدوارم روزی از راه برسد که رقبای بیشتری  در برابر گوگل وجود داشته باشد.  این شرایط با افزایش پلتفرم های اجتماعی همچون فیس بوک حاصل می شود. بنابراین ترافیک حاصل نیز از تنوع زیادی برخوردار خواهد بود.”

بیشتر بخوانید:  سه گام اساسی در محاسبه بازگشت سرمایه در بازاریابی محتوا

“من اگر یک عصای جادویی داشتم،  کاری می کردم که افراد به فکر رتبه بندی نباشند.  اولین سوالی که بیشتر افراد از ما می پرسند این است که چه زمانی  رتبه اول را در نتایج گوگل کسب خواهیم کرد. این سوال ۱۵ سال است که قدیمی شده و دیگر نمی تواند مرتبط باشد زیرا گوگل آن را تحت کنترل خود دارد. تنها کاری که شما می توانید انجام دهید  ساخت برندی است که بتواند رتبه بالاتری در گوگل داشته باشد.

در ابتدا می توانید در نتایج محلی حضور داشته باشید. از آنجایی که افراد در رسانه های اجتماعی در مورد برند شما صحبت می کنند گوگل نیز به سایت شما اهمیت می دهد.  پس سعی نکنید از روش های مختلف افراد را مجبور به ایجاد رتبه اول در گوگل بکنید. کافیست بازایابی صحیحی داشته باشید. گذشت زمان رتبه بندی بهتری را نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.”

“به نظر می رسد فیس بوک اصلی ترین و اولین کانال برای بازاریابی است. بیشتر افراد نیز بر این رسانه اجتماعی تمرکز دارند. به طور متوسط، کاربران حدود ۵۰ دقیقه از روز خود را در فیس بوک سپری می کنند. امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود دارد که کمتر از فیس بوک مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر من دوست دارم کانال هایی داشته باشم که کار مرا ساده تر و آسان تر می کند. به عنوان مثال اگر بدانم لینکداین بهتر از گوگل و فیس بوک  کار می کند حتما از آن استفاده خواهم کرد.”

“من شیوه معرفی فاکتورهای رتبه بندی در گوگل را دوست ندارم. اگر می توانستم ترجیح می دادم ارتباط بهتری از گوگل دریافت کنم.  اگرچه این شرکت برخی از کارها را بهتر از سال های گذشته انجام می دهد اما هنوز برخی از مشکلات بدون راه حل باقی مانده است.  موضوع دیگری که باعث ناراحتی من می شود این است که شفافیتی در شرکت ها وجود ندارد. شما نمی دانید بابت هزینه هایی که صرف می کنید دقیقا چه چیزی را دریافت خواهید کرد. هنوز فرصت زیادی برای بهینه سازی مواردی همچون شفافیت و صداقت در شرکت ها وجود دارد.  فکر می کنم در طولانی مدت این گزینه تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد. ”

بیشتر بخوانید:  5 گرایش بازاریابی دیجیتال برای سال 2016 و سال های بعد

“فکر می کنم باید شعار را کنار بگذاریم. صنعت ما به شعارها و مطالب کلیشه ای همچون محتوا پادشاه است دیگر نیازی ندارد.  زمانی بود که  مشتریان بدون درک مسائل مرتبط، بر روی این موارد تاکید زیادی داشتند. باید کلیشه ها را کنار بگذاریم.”

“در آلمان سهم گوگل از بازار بیشتر از ۹۰ درصد است.  فکر می کنم این همان چیزی است که باید تغییر کند. از آنجایی که رقبای زیادی  در این حوزه وجود ندارد گوگل می تواند هر کاری که دوست دارد انجام دهد. اگر  رقبای بیشتری وجود داشته باشد بهتر خواهد بود. به عنوان مثال شرکت بینگ می تواند موفق تر باشد و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. ”

“دریافت بینش های مختلف در حوزه بازاریابی دیجیتال از متخصصان بسیار عالی است و می تواند تغییرات پیش روی این حوزه را اشکار سازد.  ما نمی توانیم منتظر تجربه تغییرات جدید و پیشرفت های موجود در حوزه بازاریابی آنلاین بمانیم . باید همین امروز دست به کار شویم.”

نظر دیگر افراد در رابطه با بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ نیز روز قبل در مقاله ای بر روی سایت قرار گرفت.که در اینجا قابل مشاهده است.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.