نسخه آزمایشی!

دیجیتال مارکتینگ در سالن ها، آرایشگاه ها و مراکز زیبایی

فهرست مطالب

 همه ما اطلاعاتی در مورد بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو داریم.  در شرکت تبلیغاتی کروشه ما تلاش می کنیم با تولید محتوا متمایز و کمپین دیجیتال مارکتینگبه کسب وکارهای موجود کمک کنیم در اولین صفحه از نتایج گوگل دیده شوند و سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند. همانطور که می دانید سئو یک علم پیچیده نیست. با اینحال افرادی که وارد این حوزه می شوند باید علم ودانش کافی در مورد آن را داشته باشند.

بیشتر صاحبان کسب وکارها همیشه نتایج مثبتی را از سئو دریافت نمی کنند.  از آنجایی که ماموریت ما  جلوگیری از بازاریابی بد در سازمان ها و شرکت هاست، همیشه به دنبال روش های مقرون به صرفه و موثر برای ایجاد بازاریابی خوب بوده ایم. اخیرا تصمیم گرفته ایم دو مورد از خدمات خاص خود را برای بخش کسب وکارها راه اندازی کنیم.

ما احساس می کنیم که افرادی که در این حوزه قرار دارند می توانند از سئویی با قیمت متوسط و خدمات طراحی وب به خوبی بهره مند شوند. در این میان سالن ها و مراکز زیبایی بیشترین استفاده را از این دو سرویس خواهند کرد.

معمولا صاحبان کسب وکارهای کوچک با شرکت های بازاریابی دیجیتالمحاصره می شوند که قول های زیادی به آن ها می دهند. برخی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ نیز نمی توانند به قول و وعده خود عمل کنند و باعث ایجاد تجربه منفی می شوند. پیدا کردن مشکلات موجود بخشی از فلسفه کسب وکار ماست اما در مقیاس وسیع تر ، سالن ها و مراکز زیبایی توسعه یافته تر می توانند از استراتژی های بازاریابی دیجیتال تجدید نظر شده ای که اولویت اصلی شان سئوست استفاده کنند.  ما این  استراتژی ها را مورد بررسی قرار داده و نتایج مثبت حاصل از آن را مشاهده کرده ایم.  ایجاد استراتژی های عمودی در بخش سلامت و زیبایی پلن اصلی ما  نبوده است اما  در مورد خدمات مرتبط با سالن ها و مراکز زیبایی، تیم ما به نتایجی دست یافته است که بیان می کند این صنایع رقابتی ترین صنایعی است که وجود دارد. 

بیشتر بخوانید:  5 روش برای افزایش بازدید در پست های وبلاگ

خوب حالا سوال اینجاست :

یک سالن زیبایی چگونه می تواند خود را از سایر رقبا متمایز سازد؟

این سوالی است که ما بارها و بارها با آن مواجه شده ایم.  با اینکه بازاریابی دهان به دهان برای شناخته شدن چیز بدی نیست اما این نوع بازاریابی به مشتریان وفاداری نیاز دارد که بخواهند تجربیات مثبت خود را در اختیار دوستان و همکاران خود قرار دهند.  ما نسبت دقیقی از نرخ تبدیل را در این مورد نداریم اما فرض می کنیم که بیشتر مشتریان جدیدی که وارد  سالن های زیبایی می شوند از طریق بازاریابی دهان به دهان با آن آشنا نشده اند.

این روزها مشتریان احتمالی از رایانه و دستگاه های موبایلی خود  استفاده می کنند، موضوعی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند و بر روی خدماتی که نیاز دارند کلیک می نمایند. سوال بزرگی که باید از صاحبان سالن ها بپرسیم این است:

زمانی که به دنبال سالن ها و آرایشگرهای حرفه ای در همسایگی و شهر خود می گردید، اول به کجا سر می زنید؟

اگر سالن ها یا هتل ها نتوانند خود را در صفحه اول گوگل یا سایر موتورهای جستجو نشان دهند، به خوبی در معرض دید مشتریان قرار نخواهند داشت.

بالای صفحه بیشتر در ذهن افراد باقی می ماند:

 یک تاکتیک قابل اعتماد برای جذب مشتریان جدید سلطه بر دنیای آنلاین است.  این موضوع ممکن است کمی کلیشه ای به نظر برسد اما واقعیت این است که نشان دادن سایت یا موقعیت کاری شما با قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل یا سایر موتورهای جستجو به دست می آید.  اینکه چیزی را به صورت آنلاین به فروش می رسانید یا خیر زیاد مهم نیست. بیشتر افراد برای یافتن شرکت هایی که موقعیت فیزیکی دارند هم از موتورهای جستجو استفاده می کنند.  اگر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را کنار بگذارید ممکن است افراد اصلا نتوانند شما را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:  Be a Follower

معمولا کاربران تنها ۵ نتیجه اول گوگل را در صفحه اول کلیک می کنند.

فرایند سئو همانند تبلیغات  پرداخت به ازای هر کلیک(PPC) یا بازاریابی رسانه های اجتماعی نیست.  سئو انتخاب استراتژیک کلمات  و عباراتی است که توسط مشتریان احتمالی مورد استفاده قرار می گیرند و این افراد به دنبال طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز خود در موقعیت جغرافیایی نزدیک به خود هستند. شناسایی این کلمات و عبارات و سپس بهینه سازی سایت برای آن،  به طور قابل توجهی شانس ظاهر شدن سایت در صفحه اول نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو را بهبود می بخشد.

 چگونه می توان سئو و دیجیتال مارکتینگ را در سالن ها و مراکز زیبایی به کار برد؟

برای  تمامی صنایعی که ما می شناسیم، بهینه سازی تاثیرگذار می تواند یک روش مقرون به صرفه  برای جذب مشتریان جدید، با کیفیت و نیز جذب ترافیک مداوم به سمت سایت باشد.  معمولا کسب وکارها زمان و انرژی زیادی را برای کسب مشتریان و نگهداری آن ها صرف می کنند.  ما دوست داریم ظاهر سایت تمامی مشتریان برای بازدیدکنندگان آنلاین جذاب باشد.  به همین خاطر سطوح متفاوتی از طراحی ها را بر اساس نیازهای بازاریابی و بودجه ای که در اختیار دارند پیشنهاد می کنیم.  این هزینه برای سالن ها و مراکز زیبایی بسیار کمتر شده است.  هدف ما فراهم آوردن طراحی های مقرون به صرفه برای افرادی است که بودجه محدودی دارند.

 تصاویر برای سالن ها و مراکز زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است:

 ما طراحی های خود را به صورت تصادفی ایجاد نمی کنیم بلکه تلاش می کنیم طراحی جذابی را برای برندها و مشتریان خود  داشته باشیم. در این میان از لوگوهای سفارشی، رنگ ها، عکس ها و فونت های زیبا بهره می بریم. ما به خوبی می دانیم که تنوع در سالن ها و مراکز زیبایی بخش مهمی از کار است و شکلی از بیان شخصیت و احساسات است.  همانطور که شما دوست دارید گرایش های موجود را درک کنید و از آن ها به خوبی استفاده نمایید ما نیز چنین احساسی داریم.  ما در آژانس تبلیغاتی کروشه سعی می کنیم چیزی بیشتر از یک طراحی خوب برای سایت را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.  باید اطمینان حاصل کنیم که همه مشتریانمان در موتورهای جستجو و سرتاسر وب بارها و بارها دیده می شوند. برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت سالن های و مراکز زیبایی می توانید با تکمیل فرم دیجیتال مارکتینگ از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید:  5 گرایش بازاریابی دیجیتال برای سال 2016 و سال های بعد

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.