نسخه آزمایشی!

چرا برای بازاریابی محتوایی به ویراستار نیاز دارید؟

فهرست مطالب

 شما می توانید یک ویراستار برایآژانس بازاریابی دیجیتالخود استخدام کنید و از هزینه های موجود بکاهید. در دنیای امروزی که اطلاعات با سرعت زیادی در اینترنت منتشر می شود، سرعت اغلب بر  دقت پیشی می گیرد.

با اینکه چنین موضوعی ممکن است بسیار مفید باشد اما  واضح است که مشکلات و اشتباهات نوشتاری و گرامری باید مدنظر قرار گیرد.  توجه و بازدید مشتری از محتوای شما بسیار ضروری است  و اگر در این شرایط مشکلی به صورت ویروسی در آید، می تواند برای همیشه تاثیر منفی بر روی برند داشته باشد.

استخدام یک ویراستار می تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. به عنوان مثال می توانید جلوی اشتباهات گرامری و نوشتاری را بگیرید و محتوای با کیفیت تری تولید کنید. بیشتر برندها و آژانس های تبلیغاتی  ویراستار ندارند اما  چند موردشان می توانند بگویند که خطاهای گرامری و املایی اصلا نداشته اند؟ وجود ویراستار خوب نیست بلکه یک گزینه ضروری است.

ایجاد محتوای عالی به اندازه ای که شما فکر می کنید اسان نیست.  کافیست یک خطا در واژه های خود داشته باشید. در این شرایط متوجه خواهید شد که شهرت و اعتبارتان با وجود چنین موضوعِ به نظر ساده ای، چقدر زیر سوال می رود.

 

با اینحال اگر بتوانید محتوای خود را از لحاظ گرامری و املایی بررسی کنید قادر خواهید بود اشتراک و دیده شدن آن را افزایش دهید.

 قدرت ویراستار

ویراستار می تواند استراتژی دیجیتال مارکتینگ قدرتمندی برای شما ایجاد کند و به شکل گیری جهت و انتظارات محتوایی تان کمک کند. علاوه بر فراهم آوردن نظرات و بازخوردهای مثبت در مورد محتوا، این فرد می تواند عادت های سالمی را در شرکت ایجاد کند و از اولین تاثیر برند بر روی مشتری محافظت نماید. ویراستار قادر است محتوای تولید شده را مرور کند، اشتباهات آن را شناسایی نماید و در صورت نیاز ویرایش های ضروری را بر روی انجام دهد.

بیشتر بخوانید:  چرا شرکت سیسکو در حال استخدام بیش از 200 بازاریاب محتواست؟

 

این موضوع شما را مطمئن می سازد که محتوا کیفیت بالایی دارد و پایدار است.  وجود چنین فردی باعث می شود اعضای تیم به فکر بهبود مهارت های نوشتاری خود بیفتند.  وجود مهارت های عالی برای نوشتن غیر قابل بحث است.  زمانی که اعضای تیم تلاش می کنند به این انتظارات جدید دست پیدا کنند،  عادت های قدیمی از بین می روند و عادت های جدید و عالی جای آن را می گیرند. محتوای داخلی همچون ایمیل ها نیز  بهبود خواهند یافت و همین امر فرایند ارتباط را نرم تر و راحت تر می سازد.

 

در آژانس ها، ویراستاران  به کاهش تعداد اشتباهات کمک می کنند و به کیفیت محتوا در بازاریابی دیجیتال، ایمیلی مارکتینگ ، عناصر چاپی و حتی راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ  و سایر موارد کمک می کنند. ویراستاران می توانند با فراهم آوردن مهارت های موردنیاز برای ایجاد بهبود در متن و محتوا، در زمان با ارزش تیم صرفه جویی نمایند. این موضوع به اعضای تیم شما اجازه می دهد بهترین کار را انجام دهند.  با وجود یک ویراستار حرفه ای، قادر خواهید بود در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید.

 

محتوا هنوز هم یکی از استراتژی های مهم بازاریابی محسوب می شود و باید به درستی اجرا گردد. تیم ما متوجه اعتبار و شهرت برند هستند و می توانند این شهرت و اعتبار را حفظ کنند.ویراستاران ما به دقت وبلاگ و محتوای موجود در آن را می خوانند ، توصیه های موردنظر را ارائه می دهند و در مورد ایجاد صدای پایدار قبل از توزیع محتوا نظر خود را بیان می کنند.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی آنلاین شغلی دوست داشتنی

 

پیدا کردن یک ویراستار خوب می تواند استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما را به سطح بعدی منتقل کند و به دستیابی به اهداف بازاریابی محتوایی کمک فراوانی نماید. همچنین به خاطر مشکلات گرامری و املایی موجود در محتوا شرمنده مخاطب خود نخواهید شد. این یک معامله برد-برد است.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.