نسخه آزمایشی!

استفاده موثر از هشتک ها در بازاریابی رسانه اجتماعی

فهرست مطالب

هشتک ها بخش ضروری و اصلی بازاریابی رسانه اجتماعی محسوب می شوند. استفاده از هشتک یک روش عالی برای برچسب گذاری و یافتن مطالب به روز در رسانه های اجتماعی است. اینکار باعث می شود محتوای شما نیز قابل کشف باشد و به شما اجازه می دهد محتوای مرتبط با کسب وکار خود را به راحتی پیدا کنید. هشتک به شما اجازه می دهد با سایر کاربران رسانه اجتماعی ارتباط و تعامل داشته باشید. این ارتباط بر پایه تمایلات و نیازهای مشترک خواهد بود.

علاوه بر این استفاده از این گزینه به شما کمک می کند در توییتر و اینستاگرام تعامل خوب و سازنده ای داشته باشید. هشتک می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد، محتوای شما را در اختیار افراد و فالوورها بگذارد و اشتراک محتوا در رسانه های اجتماعی را بیشتر کند. با استفاده از هشتک در رسانه اجتماعی، می توانید دسترسی خود به مشتریان را  توسعه دهید و مخاطبان خود را بیشتر کنید. اینکه بدانید چگونه می توانید به درستی از هشتک استفاده کنید برای موفقیت در رسانه های اجتماعی  مهم است. در این مقاله قصد داریم هفت روش ابداعی و نوآورانه برای استفاده از هشتک را بیان کنیم. پس همراه ما باشید.

بخش مقالات دیجیتال مارکتینگ شرکت کروشه را مطالعه کنید.

۱.هشتک را ساده و مرتبط انتخاب کنید:

زمانی که در حال انتخاب هشتک هستید، باید مطمئن شوید چیزی را انتخاب می کنید که افراد به دنبال آن هستند و  به یاد سپاری آن راحت و آسان است. هشتک های بسیار زیادی توسط  افراد به کار گرفته می شود. استفاده از هشتک های طولانی و با املای دشوار، نمی تواند نتیجه خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  نتایج کلیدی از تجزیه و تحلیل 15،000 استوری اینستاگرام از 200 برند برتر جهان

با اینحال باید بدانید که هشتک های عمومی و مبهم نمی تواند نتیجه دلخواه و مد نظر شما را ایجاد کند.به همین خاطر هشتکی که مورد استفاده قرار می دهید باید ساده و دقیق باشد و امکان استفاده از آن برای مخاطب وجود داشته باشد. نکته کلیدی برای استفاده مناسب از یک هشتک،یافتن موضوعاتی است که به مخاطب مربوط می شود. هشتک به شما کمک می کند محتوای خود را سازماندهی کنید و به افراد اجازه دهید در جامعه شما حضور داشته باشند. باید از مواردی استفاده کنید که به محتوای شما مرتبط است.

پیشنهاد ما مطالعه مقاله:  چگونه مطالب خود را برای مخاطبان موبایل بهینه کنیم؟ 

۲. از هشتک های گرایشی(داغ) استفاده کنید:

هشتک های گرایشی موضوعاتی است که در میان افراد محبوب شده است. شاید تا به حال نشنیده باشید که افراد در مورد گرایش های موجود صحبت کنند.برخی از اوقات هشتک های گرایشی به هشتک هایی اطلاق می شود که گرایشی هستند یا بیشتر از هر زمان دیگری بر روی آن بحث می شود. اینگونه هشتک ها بر اساس آخرین گرایشات موجود در جامعه به طور مستمر تغییر پیدا می کنند.

اگر احساس کردید گرایشی به کسب وکار شما مرتبط است، سعی کنید از آن به خوبی استفاده کنید. با کاربرد هشتک های گرایشی در محتوا، می توانید پیام خود را به طیف وسیعی از مشتریان برسانید. هر چقدر تعداد افرادی که محتوای شما را می خوانند بیشتر باشد، امکان به دست آوردن طرفدار و فالوور نیز بیشتر خواهد شد.علاوه بر این هشتک های گرایشی یک روش عالی برای افزایش حضور کسب وکار در دنیای مجازی است.

بیشتر بخوانید:  تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر فست فودها و رستوران ها

قبل از به کار بردن این هشتک ها در پست های رسانه اجتماعی، مطمئن شوید که ارزشی را به مکالمه فعلی خود اضافه می کنید.  اگر پستی که ارسال می کنید ارزشی برای مخاطب نداشته باشد حتما آن را نادیده می گیرد. اگر پست آموزنده دارید، افراد بیشتری آن را به اشتراک می گذارند و در این صورت آگاهی از برند افزایش پیدا می کند.

نکاتی در مورد نحوه کاربرد هشتک های گرایشی:

• برای اینکه افراد بیشتری را در معرض هشتک خود قرار دهید اولین فردی باشید که از آن استفاده می کند.

• هشتک گرایشی را از توییتر، گوگل پلاس و سایر رسانه های اجتماعی  پیدا کنید.

• از هشتک های گرایشی مرتبط با کسب و کار برای دستیابی به مشتریان و ایجاد ارتباط استفاده کنید.

ادامه این مقاله در بخش دیجیتال مارکتینگ در روز آینده در شرکت تبلیغاتی کروشه منتشر خواهد شد.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.