نسخه آزمایشی!

ارزیابی اثربخشی تبلیغات

فهرست مطالب

در مقاله روز قبل با عنوان ۵ روش برتر برای ارزیابی تبلیغات که در کانون تبلیغاتی کروشه منتشر شد ۵ روش ابتدایی را ذکر کردیم اینک به ۵ مورد بعدی میپردازیم.

۶.تست کنید و یاد بگیرید:

موضوعی که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که ۵ الی ۱۰ درصد از بودجه رسانه ای شما بهتر است به تاکتیک های جدید اختصاص یابد. رسانه ها و دستگاه های جدیدی که هر روز اضافه می شوند باید مورد بررسی قرار گیرند. به دست اوردن تجربه در مورد رسانه های نوظهور بسیار عالی خواهد بود. از سوی دیگر اگر تلاش می کنید مورد جدیدی را امتحان کنید  و در مورد آن زیاد راضی نیستید ممکن است هزینه و زمان کافی بر روی آن صرف نکرده باشید. به همین خاطر باید اطمینان حاصل کنید که  پارامترهای موفقیت را به صورت واضح تعیین می کنید. یک گروه کنترلی قدرتمند برای درک تاثیر تکنیک های جدید ضروری است.

۷. مدل های ساده ای ایجاد کنید:

با استفاده از داده های فروش و تبلیغات می توانید مدل های متعددی ایجاد کنید. این مدل ها به شما کمک می کند بازگشت سرمایه گذاری و  تاثیر تبلیغات را بسنجید. تحلیلگر بازاریابی می تواند این مدل ها را با استفاده از داده هایی که از سرتاسر تلاش های بازاریابی به دست می اید را ایجاد نماید.  اگرچه هنوز استانداردی در مورد کیفیت داده ها وجود ندارد اما شما می توانید با ثابت و تمیز بودن داده ها از بهبود مدل اطمینان حاصل کنید.

۸. مدل های قابل پیش بینی ایجاد کنید:

بیشتر بخوانید:  18 رسوایی تبلیغات کاذب برای مارک های معروف

یک مدل ترکیبی از بازاریابی نه تنها باعث  بازگشت سرمایه گذاری می شود بلکه به شما کمک می کند بهترین سناریو برای تلاش های آینده را به دست آورید.  اگرچه مدل های ترکیبی بازاریابی گران قیمت هستند اما شما می توانید از بهترین تکنیک های موجود برای اطمینان از موفقیت برنامه خود استفاده کنید.

۹. معیارهای موفقیت را پیگیری کنید:

ابتدا یک داشبورد ایجاد کنید تا بتوانید معیارهای کلیدی عملکرد را در طول کمپین خود پیگیری نمایید.  اگر شما بتوانید این کار را به درستی انجام دهید  تمامی سهام داران  درک روشنی از معیارها خواهند داشت و می توانند موفقیت یا عدم موفقیت کمپین را ارزیابی کنند. اینکار به شما کمک می کند در یک زمان موثر خطاهای خود را اصلاح کنید.

۱۰. علم و هنر را در کنار هم به کار گیرید:

همانطور که می دانید هیچ تکنیک ارزیابی کامل نیست و هیچ مدل کاملی نیز وجود ندارد. با اینکه  وجود داده های ارزشمند زیاد می تواند قطعیتی را ایجاد کند اما به ندرت می توان به طور ۱۰۰ درصد از نتایج کار آگاه بود. سعی کنید برنامه های ارزیابی خود را رشد دهید، خطاهای موجود را بپذیرید و به رفع آنها بپردازید.

نظرات خود را با ما در شرکت تبلیغاتی کروشه در میان بگذارید.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.