نسخه آزمایشی!

۵ روش برای افزایش بازدید در پست های وبلاگ

فهرست مطالب

افزایش بازدید برای دستیابی به مشتریان جدید و برند شدن اهمیت زیادی دارد تا بتوان کسب و کار خود را رو به پیشرفت برد.

از آنجایی که خریداران، بیشتر زمان خود را بر روی مقالات آنلاین، پست های موجود در سایت و وبلاگ و نظرات موجود صرف می کنند و کمتر به تبلیغات اهمیت می دهند، شرکت ها نیز به این حقیقت دست یافته اند که برای دستیابی به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان فعلی به محتوای عالی نیاز دارند.

اکثر این شرکت ها این موضوع را با منتشر کردن وبلاگ در سایت خود هدف قرار داده اند و سعی می کنند مشکلات مشتریان و چالش های موجود را در وبلاگ خود بیان کنند. با اینحال ایجاد محتوا و منتشر کردن آن برای دستیابی به ترافیک بیشتر و در نهایت مشتریان جدید، کافی نخواهد بود. بر اساس مطالعات انجام شده توسط سایت Buzzsumo، ۵۰ درصد از محتوایی که در سایت ها منتشر می شود تنها ۸ اشتراک یا کمتر را دریافت می کنند. اگر به طور متوسط یک الی دو ساعت از زمان خود را برای نوشتن پست های وبلاگی صرف می کنید، ممکن است بیشتر زمان شما صرف بازاریابی محتوا شود. اما این تنها آغاز راه است. شما باید محتوای خود را به گونه ای ترویج دهید که مورد توجه افراد قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

هر جایی که مخاطبان شما حضور دارند پست خود را قرار دهید:

آیا به دنبال یافتن مخاطبان بیشتری در لینکداین یا سایر رسانه های اجتماعی هستید؟ با انتشار مجدد پست های وبلاگی خود در هر جایی که مخاطبانتان حضور دارند، می توانید محتوا را در اختیار آنها قرار دهید. همین امر باعث می شود این افراد برای یافتن محتوای مد نظر خود مجبور به جستجوی زیاد نباشند. فقط مطمئن شوید که پست خود را بر اساس پلتفرم موجود تغییر می دهید. به عنوان مثال مطمئن شوید که پست وبلاگ شما در اسلایدشیر به خوبی نشان داده می شود. همچنین اگر قصد دارید پست خود را در پینترست بازنشر کنید بهتر است یک اینفوگرافیک جذاب طراحی نمایید.

بیشتر بخوانید:  7 ابزار بازاریابی رایگان

در پست های خود تاثیرگذاران را نیز مد نظر قرار دهید:

سعی کنید برای ایجاد پست های خود با تاثیرگذاران صنعت مصاحبه نمایید. لینک سایت را در داخل محتوا بگنجانید و آن را منتشر کنید . اینکار ممکن است باعث ترویج و تبلیغ وبلاگ شما در شبکه های موجود شود. همین امر باعث به وجود آمدن ترافیک بیشتر برای سایت خواهد شد. برای مصاحبه می توانید از فرایند پرسش و پاسخ با رهبران فکری استفاده کنید. اگر در حال نوشتن موضوعی هستید که به محتوای تاثیرگذارمرتبط است و به سایت او لینک می دهید، مطمئن شوید که پست وبلاگی خود را توییت می کنید.

محتوای خود را از طریق خبرنامه در اختیار افراد قرار دهید:

همانطور که می دانید ایمیل می تواند ارتباط مستقیمی بین شما و مخاطبانتان ایجاد کند و هنوز هم یک روش موثر و عالی برای دسترسی به مشتریان محسوب می شود. مشترکان شما ممکن است مباحث وبلاگ را در رسانه های اجتماعی دنبال نکنند اما آنها به صورت روزانه ایمیل خود را بررسی می کنند. لینک سایت و وبلاگ خود را در خبرنامه بگنجانید .سعی کنید از موضوعات جذاب و شخصی برای جلب مخاطب استفاده کنید.

محتوایی را منتشر کنید که توسط کاربران سایت تولید شده است:

بازاریابی محتوا در مورد تمرکز بر روی مشتریان است. پس چرا از محتوای کاربران خود استفاده نمی کنید؟ اگر از این شیوه استفاده کنید آنها نیز محتوای خود را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. در این شرایط قادر خواهید بود وفاداری به برند را افزایش دهید. شما می توانید از رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن محتوای تولید شده از طرف کاربر استفاده کنید. کاربرد چنین محتوایی باعث صرفه جویی در زمان می شود.

بیشتر بخوانید:  7 مزیت کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ

از عناصر بصری اصلی استفاده کنید:

تا سال ۲۰۱۹، فایل های ویدئویی حدود ۸۹ درصد از ترافیک اینترنتی را به خود اختصاص خواهند داد. وبلاگ شما باید حاوی عناصر بصری همچون اینفوگرافیک و تصاویر باشد. اگرچه محتوای متنی جایگاه ویژه خود را دارد اما باید موارد دیگری را در اختیار خواننده خود قرار دهید. بر روی تصاویر، عناصر گرافیکی و فایل ویدئویی اصلی سرمایه گذاری کنید. در این صورت قادر خواهید بود نظر افراد را به خود جلب کنید.

شما اولین و بزرگترین مرحله را آغاز کرده اید. وبلاگ سایت شما به خوبی راه اندازی شده است. حالا زمان آن فرا رسیده است که محتوای کاربر پسند ایجاد کنید و آن را از طریق کانال های متعدد ترویج نمایید. و همچنین برای درک بیشتر این موضوع بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید که باید اطلاعات خود را افزایش دهید و برای این کار میتوانید چرا باید وبلاگ نویسی داشته باشیم را مطالعه کنید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.