نسخه آزمایشی!

⁣۲۰ نمونه عالی از گیمیفیکیشن در وب سایت – بخش دوم

فهرست مطالب

۱۱. سایت Collapse:

این سایت شبیه ساز حرفه ای از پایان جامعه است که بر اساس داستان های موجود ساخته شده است. این بازی از داده های واقعی استفاده می کند و به همین خاطر توانسته است تجربه ای را تولید کند که برای شما و شهرتان شخصی سازی شده است.

۱۲. سایت TravelZoo:

صفحه اصلی این سایت با یک تست جالب و سرگرم کننده پر شده است که دانش شما را می سنجد.برای تکمیل وظایف خود تنها ۳۰ ثانیه زمان دارید.

۱۳. سایت Mira:

میرا یک روش جالب و سرگرم کننده برای نشان دادن و ترویج چارچوب هیدراست. این یک اپلیکیشن جذاب است که می تواند تجربه های عالی برای کاربر فراهم کند. کاربران قادرند با استفاده از ذراتی که در صفحه نمایش پخش می شود، صدای مورد علاقه خود را ایجاد کنند.

۱۴.سایت Defi Ingenieurs:

از آنجایی که شرکت راه آهن ملی فرانسه(SNCF) پشت این ماجراجویی جالب است، جای تعجب و شگفتی نیست که طرح اصلی و مرکزی آن راه آهن و مسافرت با قطار باشد. محیط این بازی بسیار ساده است اما برای اینکه از عهده آن بر بیایید به کمی زمان نیاز دارید.

۱۵. سایت Cash Contagio:
این سایت نیز پروژه دیگری است که بر اساس داستان های تام کلنسی ساخته شده است. ایده اصلی این بازی فرضیه ای است که در آن، ویروس از طریق اسکناس به انسان منتقل می شود.

مقالات بخش دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.

۱۶. سایت SyFy: The Magicians:
این سایت سری جدیدی را با نام جادوگران ترویج داده است. این سایت دارای قابلیت تجربه داستان سرایی با جزییات تعاملی است.شما می توانید درس خود را آغاز کنید، در دانشگاه ثبت نام کنید و در آزمون های آن شرکت نمایید.

بیشتر بخوانید:  چگونه از قدرت مدل 70:20:10 برای اولویت بندی دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنیم

۱۷.سایت D’Addario Nickel Bronze Strings: Hear the Difference:
این یک بازی نیست اما می توان کارهای سرگرم کننده ای در آن انجام داد. این وبسایت دارای ویدئوهای تعاملی است که رشته های برنزی سنتی را با رشته های برنز نیکل مقایسه می کند.

۱۸. سایت Hunt or Be Hunted:
وب سایت رسمی این کمپین شما را وارد یک انیمیشن کوتاه، جذاب و گیرا می کند. مناظر موجود در آن شگفت انگیز است و جزییات بسیار دقیقی دارد. این سایت فضای قدرتمندی را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

۱۹.سایت Eyezen Challenge:
اسم این سایت به خوبی نشان دهنده ایده ای است که در مورد بازی وجود دارد. توسعه دهندگان این بازی، تجربه همه جانبه ای را با استفاده از روش های پیشگام ایجاد کرده اند. در حین بازی با چالش هایی مواجه می شوید که باید به خوبی از عهده آن بر بیایید. از چشمان خود برای تکمیل ماموریت استفاده کنید.

۲۰. سایت Occupied:
این یک بازی کوچک است که به شما اجازه می دهد مسیری را برای خود انتخاب کنید. شما می توانید با دشمنان روبرو شوید یا از اشغالگران حمایت کنید.

نتیجه گیری:
بازی های آنلاین همیشه توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این بازی ها به موقعیت ها و مناسبت های خاصی محدود نیستند. اینگونه بازی ها برای حمایت از یک کمپین تبلیغاتی یا انتشار بازی ها و فیلم های جدید به کار می روند.

 

 آیا از مقالات شرکت تبلیغاتی ما رضایت دارید؟

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.