نسخه آزمایشی!

سرویس آنلاین ساخت اپلیکیشن موبایل گوگل راه اندازی شد

فهرست مطالب

گوگل امروز اعلام کرد راه اندازی سرویس آنلاین ساخت اپلیکیشن موبایل گوگل App Maker ، با قابلیت های عدم نیاز به دانش و تخصص فنی کد نویسی، کشیدن و رها کردن Drag and Drop از خاصیت های این سرویس آنلاین می باشد.گوگل مانند رقیب خود ماکروسافت با راه اندازی متعدد خدماتی مانند App Maker که برای هر کسی با هر سطح دانشی قابل توسعه و انجام است را به عنوان یک هدف درون سازمانی در راستای جلب رضایت و ارائه خدمات به کاربرانش قرار داده است.

این سرویس جدید که بر روی سرویس های ابری Cloud base راه اندازی شده است ویژگی های یک محیط توسعه را با قابلیت کشیدن و رها کردن به کاربر امکان ساخت رابط کاربری و ارتباط با سایر سرویس های گوگل مانند نقشه های گوگل، مخاطبین و گروه و تقریبا هر سرویس است که یک API ارائه می دهد را فراهم کرده است. پس از آن برنامه های ساخته شده بر روی زیرساخت خدمات گوگل اجرا می شوند و مدیران IT همچنین می توانید آنها را در دقیقا به همان شیوه Gmail، Drive و دیگر برنامه های کاربردی گوگل را مدیریت کنند.

 مزیت اینجاست،گوگل معتقد است که کاربران نباید برای هر یک از خدماتس در زیرساخت های خود سرور تهیه کند بلکه به آنها اجازه می دهد برای حل نیازهای بسیار خاص خود با توسعه برنامه هایی که بدون نیاز به استخدام یک توسعه دهنده و برنامه نویس از این سرویس استفاده کنند. البته که کاربرانی که نیاز به توسعه داشته باشند می توانند به لطف ویرایشگر برنامه نویسی که در این سرویس آنلاین وجود دارد تغییرات خود را اعمال کنند و احساس یک IDE کامل و برجسته را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  چرا باید بازاریابی محتوایی را شخصی سازی کنید

 

سرویس آنلاین ساخت اپلیکیشن موبایل گوگل  هم اکنون برای کاربران تجاری در دسترس قرار دارد.

گوگل همچنین اعلام کرد که در حال اضافه کردن برنامه های کاربردی و قابلیت ها و امکانات چند شرکت جدید به این سرویس آنلاین را دارد تا به راحتی و خوبی یک سرویس آنلاین یکپارچه را بوجود آورد شرکتهایی که گوگل اعلام کرده است.

Virtru, LumApps, DocuSign, Freshdesk, Zoho Invoice, Xero and Asana.

 

 

این مقاله برای اولین بار در ایران توسط شرکت تبلیغاتی کروشه در بخش دیجیتال مارکتینگ قرار داده شد لطفا نظرات خود را با ما در میان گذارید.

منبع 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.