نسخه آزمایشی!

نکاتی در مورد توقف پاپ آپ ها در گوگل

فهرست مطالب

شرکت هایی که بر روی این نوع تبلیغات به عنوان منبع درآمد اصلی خود تکیه کرده اند، بیشتر از همه تحت تاثیر چنین تغییراتی قرار خواهند گرفت. حالا چنین شرکت هایی با یک انتخاب سخت روبرو خواهند بود: رتبه بندی یا درآمد. البته از دست دادن ترافیک حاصل از سئو، می تواند بر روی این شرکت تبلیغاتی تاثیر بسیار بدی داشته باشد.
این موضوع زمانی مهم خواهد بود که بدانید ۵۱ درصد از رسانه های دیجیتال از طریق موبایل مورد استفاده قرار می گیرد و تنها ۴۲ درصد در دسکتاپ استفاده می شود. اگر بازاریابان در حال حاضر اینکار را انجام نداده باشند باید  آن را هرچه سریع تر حل کنند. مشکلاتی که از این تغییر به وجود خواهد آمد غیر قابل انکار است اما افرادی که بر روی درامد حاصل از این نوع تبلیغات تکیه کرده اند باید به دنبال روشی باشند که تجربه کاربری را مختل نسازد.اندرو مارکوس در این باره می گوید: گوگل تمرکز زیادی بر روی تجربه کاربری  دارد. بازاریابان همیشه باید به دنبال روش های جدیدی برای افزایش ترافیک و نرخ تبدیل خود باشند و در این میان به بهبود تجربه کاربری نیز توجه کنند.
[ بخش دوم ] ——- لینک بخش اول
این شرایط برای بازاریابان فرصت جدیدی را ایجاد می کند تا بیشتر  در مورد کاربران خود فکر کنند. این موضوع دقیقا همان چیزی که افراد متخصص آن را  عملکرد اجباری می دانند. همین امر موجب می شود بازاریابان  بیشتر از قبل  بر روی فناوری موبایل و تاثیری که بر روی کسب وکارشان خواهد داشت، تمرکز داشته باشند . اساسا چنین تغییر و تحولاتی از طرف گوگل یک زنگ خطر برای افرادی است که توجهی به تجربه کاربری ندارند. به خصوص افرادی که حتی این موضوع را به خوبی درک نکرده اند. حالا این افراد مجبورند کاملا به این موضوع فکر کنند و به دنبال یک روش درآمدزایی جایگزین برای خود باشند. اما سوال اینجاست که  این روش های جایگزین دقیقا چه مواردی هستند؟
اول از هر کاری باید پاپ آپ های مزاحم را از روی سایت خود حذف کنید. بازاریاب های داخلی بیشتر بر روی ترافیک حاصل از محتوا تمرکز دارند. تبلیغات پاپ آپ نفوذی و مزاحم نمی تواند تجربه کاربری خوبی فراهم کند و در بیشتر موارد محتوایی که باید در اختیار کاربر قرار گیرد را مسدود کرده یا محدود می سازد. به همین خاطر نیز شاید اولین گزینه شما ایجاد محتوای ارزشمندی است که بتواند کاربران را به سمت سایت جذب نماید. زمانی که اینکار را انجام دادید، می توانید با استفاده از Call to action ها و فرم های موجود، بر روی درآمد حاصل نیز تمرکز کنید.  جایگزین کردن تبلیغات پاپ آپ مزاحم با محتوای ارزشمند یک شمشیر دولبه در حوزه سئوست.  با اینکار نه تنها می توانید مواردی را در اختیار کاربر قرار دهید که به دنبال آن است بلکه از شر چنین تبلیغاتی نیز خلاص خواهید شد.
برای آماده شدن چه کاری باید انجام دهید؟
همانطور که قبلا نیز گفتیم، این تغییرات  فرصت بسیار خوبی را  برای بازاریابی داخلی ایجاد کرده است  تا  بتوانید به طور کلی  حضور خود در بازار را بهبود ببخشید.
در ادامه با مواردی آشنا خواهید شد که با استفاده از آن قادر خواهید بود خود را برای چنین تغییراتی آماده کنید:
•تبلیغات مزاحم و سرزده را از روی سایت خود حذف کنید مگر اینکه از لحاظ قانونی به ان نیاز داشته باشید. این تبلیغات شامل نمایش تایید سن و پاپ آپ هایی است که به کاربران اجازه می دهد از کوکی ها استفاده کنند.
•اگر  از این تبلیغات به عنوان یک منبع درآمد استفاده می کنید، بهتر است به دنبال یک روش جایگزین باشید.
•به دنبال یافتن روش جایگزینی باشید که بدون تخریب تجربه کاربری در آمد زایی داشته باشد.  همچنین بهتر است صفحات سایت شما برای موبایل بهینه سازی شده باشد. هر دوی این فاکتورها برای رتبه بندی در موتورهای جستجو ضروری است.
پیشنهاد میکنم مقاله موبایل فرندلی را مطالعه نمائید. و همین امروز تست موبایل فرندلی بودن سایت خود را انجام دهید
•باید بدانید که این راه حل ها اغلب در محتوایی که ایجاد می کنید وجود دارد. برای کاربران خود محتوای ارزشمندی ایجاد کنید. با قرار دادن تبلیغات در پشت صفحات فرود، سرنخ های متعددی ایجاد خواهید کرد. این روش برای به دست آوردن بازدید کننده بهتر است.
پیشنهاد ما: مقالات دیجیتال مارکتینگ را نیز مطالعه کنید.

منبع

بیشتر بخوانید:  10 دلیل نیاز به بازاریابی دیجیتال

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.