نسخه آزمایشی!

چگونه با امضا ایمیل از کمپین های بازاریابی پشتیبانی کنیم؟

فهرست مطالب

اگر هر کدام از ایمیل های شما حاوی call to action واحدی باشد، می توانید ادعا کنید که یک بازاریاب ایمیل هستید.  امروز قصد داریم در مورد ایمیل هایی صحبت کنیم که به صورت فردی و شخصی در کارهای روزمره خود برای افراد ارسال می کنید. بله درست شنیدید.

امضایی که در ایمیل های شخصی قرار داده می شود ، می تواند فرصت های بازاریابی عالی را برای شما فراهم کند. بیشتر افراد تلاش می کنند از امضای ایمیل خود برای فراهم آوردن اطلاعات مناسب در مورد اینکه چه کسانی هستند و در چه شرکتی کار می کنند استفاده کنند. اما شما می توانید این موقعیت را به  سطح بعدی انتقال دهید و از امضای خود برای منعکس کردن کمپین بازاریابی خود بهره مند شوید. همراه ما باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

این مقاله شامل ۱۲ مورد است که امروز ۶ مورد آن را به شما معرفی کردیم ۶ مورد بعدی این مقاله در بخش دیجیتال مارکتینگ بر روی سایت شرکت تبلیغات کروشه قرار دارد برای مطالعه آن به اینجا مراجعه کنید.

۱۲ ایده هوشمندانه مرتبط با امضای ایمیل برای پشتیبانی از کمپین بازاریابی:

۱. صفحه اصلی سایت شما:

حداقل موردی که باید در امضای ایمیل وجود داشته باشد آدرس سایت شماست. اما برای اینکه این تاکتیک موثرتر باشد، باید مطمئن شوید که آدرس صفحه اصلی سایت شما همانند یک صفحه فرود عمل می کند. به عبارت دیگر، باید اطمینان حاصل کنید که این مورد می تواند توجه بازدید کننده را به فعالیت هایی که شما می خواهید جلب نماید. به عنوان مثال؛  صفحه اصلی سایت HubSpot  یک دموی رایگان را پیشنهاد می کند. قرار دادن آدرس صفحه اصلی سایت در امضای ایمیل به شما کمک می کند آگاهی از برند خود را توسعه دهید. به نمونه زیر توجه کنید:

بیشتر بخوانید:  طراحی و ایده پردازی محتوای ویدئویی

۲. رسانه های اجتماعی:

زمانی که صحبت از رسانه های اجتماعی در امضای ایمیل به میان می آید، شما دو گزینه پیش روی خود خواهید داشت. شما می توانید یک لینک به اکانت شخصی خود در سایت هایی همچون توییتر، لینکداین؛ فیس بوک؛ گوگل پلاس و غیره بدهید یا اینکه می توانید لینک هایی به اکانت شرکت در این رسانه ها بدهید. هر دوی این گزینه ها بسیار خوب و عالی هستند. به نمونه زیر توجه کنید:

۳.وبلاگ شما:

وبلاگ شما یکی از هوشمندانه ترین مواردی است که می توانید در امضای ایمیل خود بگنجانید زیرا ارزشی را برای جامعه فراهم می کند و به صورت منظم به روز می شود. محتوای تازه در وبلاگ شما نسبت به صفحات استاتیکی که در صفحه اصلی قرار دارد بسیار تعاملی تر است و می تواند بازید کننده را برای مدت طولانی نگه دارد.  اگر محتوای تازه در وبلاگ خود منتشر می کنید فراموش نکنید که از Call to action هایی در آن استفاده کنید که کاربر را به مرحله بعدی هدایت می کند.  با استفاده از ابزارهای مرتبط با امضای ایمیل، شما می توانید امضای پویایی ایجاد کنید که در برگیرنده فید RSS است و به شما اجازه می دهد مقالات اخیر را در آن قرار دهید و زمانی که مقالات تازه منتشر می شود به صورت خودکار به روزرسانی نمایید.

۴. کتاب:

آیا کتابی را نوشته اید؟ مدیر یا مدیر اجرایی شرکت به تازگی کتابی را منتشر کرده است؟ از نشان دادن آن به افراد خجالت نکشید. لینک کتاب خود را در امضای ایمیل به اشتراک بگذارید. اینکار به شما کمک می کند اتوریتی و اعتماد را در میان افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید ایجاد نمایید.

بیشتر بخوانید:  پادشاه و ملکه دیجیتال مارکتینگ را بشناسید

۵.کنفرانس ها و رویدادها:

ایا شرکت شما در یک نمایشگاه تجاری شرکت کرده است؟ کنفرانس جدیدی در پیش روی خود دارید؟ در این شرایط بهتر است امضای ایمیل خود را تغییر دهید تا بتوانید این موضوع را منعکس نمایید. در حالیکه امضای ایمیل شما ممکن است  نتواند کمکی به تولید ثبت نام کنندگان بیشتر بکند اما مطمئن باشید که رویداد مورد نظر را در میان همه افراد بیان خواهد کرد و همین امر باعث افزایش آگاهی در میان مخاطبان شما می شود.

۶.پیشنهادات جدید بازاریابی:

 پیشنهاد عالی دارید که می تواند بازدید کننده را به سرنخ تبدیل کند؟ این پیشنهادات را شناسایی نمایید و سپس آنها را در اختیار افراد قرار دهید. از امضای ایمیل خود برای اشتراک گذاری لینکی به کتاب الکترونیکی محبوب یا وبینار استفاده کنید. اگر در حال حاضر یک کمپین جدید دارید؛ پیشنهادات جدیدی را ارائه کنید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.