نسخه آزمایشی!

احساس کاربران در صفحات وب چگونه است؟

فهرست مطالب

در طراحی وب سایت باید توجه کنید چه چیزی محرک احساسات کاربرانتان است. اینجاست که با استفاده از تصاویر و ویدئوهای مناسب می توان احساس کاربران را تغییر دهیم. از طرفی وقتی اطلاعات همراه با برانگیختن احساس باشند می توان برای تاثیرگذاری بیشتر از آن استفاده کرد.

۷ نوع احساس اصلی عبارتند از: ترس، لذت، غم، حقارت، تنفر، تعجب و خشم.

پس با توجه به هدف صفحات وب به دنبال راههایی برای انتقال احساس و همدلی باشید. می توانید از نکات زیر استفاده کنید.

۱.مردم عاشق سوپرایز شدن هستند. ذهن همیشه به دنبال چیزهای جدید است. همیشه سعی کنید بین مطالب علمی و جدی از سوپرایزهای غیر منتظره مثل رمان و .. هم استفاده کنید. اما توجه کنید جایی که تمرکز نیاز است آنرا به هم نزنید.
۲.تحقیقات نشان می دهد وقتی افراد مشغول تر باشند، شادترند. مردم غیرفعال بودن را دوست ندارند.

کاربران زمانی که نیاز داشته باشند تا صبر کنند باید با یک اتفاق و رخدادی سرگرم کننده روبرو شوند. از خلاقیت خود استفاده کنید و اجازه ندهید کاربران شما در صفحات وب منتظر بمانند. (کاربرد در زمانی که صفحه نیاز به لود شدن دارد.)

۳.وجود صحنه های معنوی افراد را خوشحالتر می کند: آنها احساس راحتی و اعتماد می کنند.

۴.استفاده نامناسب از رنگ، منوی ناوبری ضعیف، اندازه و نوع فونت نامناسب حتی نام وب سایت و برداشت اول و احساسی که از اولین دیدار دارند می تواند بر جسم و روان آنها اختلال ایجاد کند.

۵.اعتماد باعث ایجاد شادی می شود (اعتماد می تواند شادی را ۷۰ درصد افزایش دهد) تا می توانید فضای اعتماد را در وب سایت ایجاد کنید تا کاربران احساس راحتی داشته باشند و بتوانند خوب ارتباط برقرار کنند. عوامل طراحی همچون رنگ، فونت، طرح و پیمایش در ایجاد اعتماد یا رد آن بسیار موثرند.

بیشتر بخوانید:  55 آماری که باید در سال جدید برای بازاریابی ویدئویی بدانید

۶.موسیقی می تواند لذت را چندین برابر کند. علاوه بر ترشح دوپامین باعث فعال شدن برخی از سلولهای مغزی و افزایش سرعت حرکت انتقال دهنده عصبی می شود. اگر در وبسایت از موسیقی استفاده می کنید که باید بسیار بسیار زیاد در انتخاب استفاده از موسیقی و مهم تر از آن نوع موسیقی دقت داشته باشید، اجازه دهید که کاربران به دلخواه خود آنرا قطع یا وصل کنند در این صورت هم امکان انتخاب دارند و هم حس مالکیت می کنند.

۷.مردم قبل و بعد از یک رویداد خوشحالترند تا حین آن.

۸.یکی از بدترین احساسات، ترس از دست دادن است. مردم وقتی از چیزی و شرکتی اطمینان نداشته باشند به سمت شرکت ها و لوگو های شناخته شده و برتر می روند. پس وجود یک برند بسیار مهم است چرا که با استفاده از اولین خرید اگر کاربر راضی باشد در ذهن او خاطره ای خوش باقی می ماند و در خرید بعدی بسیار تاثیرگذار است.

احساس خود را درباره وب سایت کروشه از طریق فرم ثبت نظرات با ما در میان بگذارید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.