نسخه آزمایشی!

چگونه از بازاریابی دیجیتال برای شرکت های IT استفاده کنیم؟

فهرست مطالب

 اگر شما نیز صاحب شرکت فناوری اطلاعات هستید  و به سختی کار می کنید اما باز هم نمی توانید به رویاهایی که در سر دارید برسید بهتر است مقاله امروز را تا پایان مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد روش های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی موثر، جذب مشتریان جدید، افزایش سودآوری و تمرکز بر روی استراتژی های موثری که باعث رشد کسب وکارتان می شود صحبت کنیم.

این روزها بیشتر افراد از اطلاعات بازاریابی قدیمی استفاده می کنند. این افراد  اطلاعات مورد نیاز برای کسب وکار خود را از صاحبان کسب وکارهایی به دست اورده اند که سال هاست در این حوزه ها فعالیت دارند. آن ها فکر می کنند اگر همان هزینه را بر روی کسب وکارهای مشابه سرمایه گذاری کنند می توانند به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنند. اما  زمان تغییر کرده است.

این روزها توجه افراد نیز به موارد دیگری جذب شده است و به همین خاطر افرادی که از روش های قدیمی برای جذب مشتریان خود استفاده می کنند نمی توانند به نتیجه ای که در ذهن دارند دست پیدا کنند.  در این شرایط صاحبان چنین کسب وکارهایی با تعجب موارد مختلف را بررسی می کنند و بر این باورند که مشکلاتی در صنعت  وجود دارد در حالیکه چنین نیست.  اگرچه قوانین بسیار زیادی در بازار از یک گروه به گروه دیگر یکسان است اما اجرای صحیح این قوانین می تواند تفاوت زیادی را در کسب وکارهای موجود ایجاد کنید.

شما می توانید آژانس دیجیتال مارکتینگ را پیدا کنید که برای هر صنعتی افراد متخصص خود را دارند.

چه کسانی به شما اهمیت می دهند و ارزش کسب وکار شما چیست؟

 قبل از هر کاری یک سوال ساده از خود بپرسید.  زمانی که می خواهید چیزی را بخرید که قبلا آن را خریداری نکرده اید به چه جوانبی از آن نگاه می کنید؟

بیشتر بخوانید:  با سه کلیک به هدف خود برسید

چگونه برای خرید تصمیم گیری می کنید. بر اساس قیمت، کیفیت و عملکرد انتخاب افراد متفاوت خواهد بود.  قطعا فهرست بلند بالایی از موارد مختلف وجود دارد که افراد به هنگام خرید به آن اهمیت می دهند. اگر آیتم موردنظر بتواند اولویت ها و نیازهای آنان را برآورده کند به خرید آن اقدام خواهند کرد. مشتری به  متن های مشابهی که در هر سایتی می بیند اهمیتی نمی دهد.

متن هایی همچون ما در این حوزه تخصص داریم نمی تواند او را به خرید وادار نماید.  چنین جملاتی  تخصص شما را در یک حوزه خاص نشان می دهد اما به مشتری نمی گوید چرا باید با شما وارد معامله شود. برای اینکه بتوانید در شرکت فناوری اطلاعات مشتری را به خود جذب کنید باید از گزاره ارزشی منحصر به فرد استفاده کنید. به این فکر کنید که شما چه چیزی دارید  و این موضوع در رقبایتان دیده می شود یا خیر.

از ابزارهای موجود برای بررسی شرایط استفاده کنید. اگر نتوانستید پاسخ مناسبی به این سوال پیدا کنید بی شک قادر نخواهید بود خود را در حوزه آی تی نشان دهید.

بدون کمک شرکت دیجیتال مارکتینگ، ممکن است  منحصر به فرد بودن خود را بیابید  اما استفاده از این گزینه برایتان زمانبر خواهد بود.

آژانس های بازاریابی دیجیتال برای شرکت های آی تی چه کارهایی را انجام می دهند؟

  • دلیل شک کردن مشتریان در مورد شرکت شما ، سطح شفافیت موجود است.  شما باید به اندازه کافی موقعیت را شرح دهید و راه حل های موجود را برای مشکلات بیان نمایید.  مشتریان اطلاعات مورد نیاز خود را از محتوای سایت، ایمیل ها، قسمت سوالات پرتکرار و سایر منابع به دست می آورند. اگر نتوانید اطلاع درستی در اختیار مشتریان خود قرار دهید، آن ها به سراغ شرکت دیگری خواهند رفت. شرکت تبلیغاتی کروشه به شما کمک می کنند بازاریابی محتوایی و ایمیلی خود را به درستی انجام دهید. ان ها به دنبال محتوای ناب خواهند بود .
  • کانال شما در رسانه های اجتماعی فعال است؟ چهره شرکت آی تی، با تجربه اجتماعی عالی به دست می آید. مشتریان بر روی نظرات مشتریان دیگر  تکیه می کنند. اگر آن ها فعالیت ، بازخورد یا پرسش و پاسخی را ببینند به شما اعتماد خواهند کرد. به همین خاطر باید  کار بر روی رسانه های اجتماعی را آغاز کنید. یک شرکت بازاریابی دیجیتال می تواند اینکار را برای شما انجام دهد.
  • · قبل از اینکه مشتریان بخواهند به شرکت شما فکر کنند، آن ها باید اطلاعاتی در موردتان بیابند. خوب اینکار چگونه میسر می شود؟ چنین موضوعی به کمک ابزار قدرتمندی به نام سئو آغاز می گردد. برای استفاده از پتانسیل سئو باید همه ترفندهای آن را بشناسید.
  • برای کنترل فعالیت و داشتن هماهنگی بهتر در مراحل بعدی به یک ابزار آنالیتیکی نیاز خواهید داشت. می توانید از شرکت های بازاریابی دیجیتال برای اینکار استفاده کنید.
بیشتر بخوانید:  Be a Follower

بیشتر شرکت ها حتی با دانستن تمامی این موارد باز هم نمی توانند به درستی و به طور موثر از آن استفاده کنند. در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از یک آژانس بازاریابی دیجیتال یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.