نسخه آزمایشی!

چگونه همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یک کمپین دیجیتال موفق را ایجاد می کند؟

فهرست مطالب

در اکثر موارد دیده شده است که کسب و کارهای بزرگ و حتی کوچک برای حضور و پررنگ تر کردن بازاریابی دیجیتال خود دست به استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ می کنند. ولی در نهایت در اغلب موارد با شکست مواجه می شوند و تاثیر گذاری خاصی را در کسب و کار خود چه در حوزه برندینگ و چه در حوزه افزایش فروش مشاهده نمی کنند. و این نقطه ایست که صاحبان کسب و کار به سراغ شرکتهای دیجیتال مارکتینگ یا آزانس های بازاریابی دیجیتال روی می آورند و جلسات متعددی را در راستای انتخاب گزینه مناسب برگزار میکنند. روند برگزاری جلسات را در ادامه مرور خواهیم کرد.

کمپین های بازاریابی دیجیتال خیلی به بازاریابی سنتی شباهت دارند یعنی کارشناسان بازاریابی و تصمیم گیرندگان با یکدیگر همکاری می کنند.

آیا بازاریابی موتور جستجو،شبکه های اجتماعی، ایمیل، محتوا و انواع دیگر بازاریابی اینترنتی، گزارش گیری و استراتژی جلسات منظم می تواند فرصت بزرگی برای تنظیم اهداف و انتظارات باشد؟

جلسه درباره بحث روز

با یک دستور ساده شروع کنید به این خاطر که مطمئن بشوید هر کسی چه انتظاری از جلسه دارد. در این جلسه می شود درباره بودجه ، مخاطبین هدف، جدول زمانی و دیگر اهداف بحث شود. هر کسی موضوعی رو جلو می برد تا اطلاعاتی آماده شود و دستوری دنبال شود. کمپین های در حال انجام دستور کارشان این است که موفقیت هایی مثل(آمار ترافیک وب سایت، نرخ تبدیل)را مرور وتمرکز کنند و شناسایی کنند که آیا کمپین ها در مسیر موفقیت هستند و روی گام بعدی توافق کنند. همچنین می توانند درباره موضوعات گسترده مثل بهینه سازی نرخ تبدیل تمرکز کنند. با فرض اینکه ترافیک وب سایت هدف در حال افزایش هست ولی این مهم است که شناسایی کنید تا چگونه ترافیک و تبدیل بیشتر شود. شما می توانید قسمت چت آنلاین نیز در سایت قرار دهید تا اگر خریداران و مشتریان درباره خدمات از شما سوال داشته بتوانند بدون اتلاف وقت سوال کنند.

بیشتر بخوانید:  25 نکته و ترفند بازاریابی محتوا که هر بازاریاب باید بداند

تعیین اهداف واقع بینانه و قابل اندازه گیری در کمپین دیجیتال مارکتینگ

آیا متخصصین بازاریابی از سازمان شما  فریلنسر استخدام می کنند . حفظ کردن ذهن باز مهم است به ویژه وقتی که چشم اندازهای بازاریابی دیجیتال همیشه در حال تغییر هستند. اهداف ممکن است به رتبه بندی موتورهای جستجو و هزینه ای که به یک کمپین بازاریابی پرداخت می کنید مربوط شود در برخی موارد خاص ممکن است کمپین های بازاریابی را بر اساس تاریخ اهداف خودتان انتخاب کنید.

بهتر است برای ایجاد و بهینه سازی تلاش های بازاریابی قبل از اینکه به اوج برسید مطمئن شوید که برای یک سال آینده اماده هستید. همکاری کردن یک کلید موفقیت است.

بازاریابان شما نیاز است تا درباره تغییرات در سازمان مربوط به کالا مطمئن شوند یا خدماتی که ارایه می کنید. برای موفقیت در فروش آینده تیم فروش می تواند از خریداران بازخورد بگیرد ، اخباری درباره صنعت یا رقبا کسب کند و یا هر اطلاعات دیگر بازارایابی که به فروش شما کمک می کند. بسته به اندازه و نوع کمپین اجرا، زمان بندی همکاری هفتگی، دو هفته، ماهانه متفاوت است. ما نمی توانیم توصیه کنیم ارتباطاتشان را بیشتر از یک ماه کش بدهند.آن ها همچنین ممکن است به مصوبات یا محتوا نیاز داشته باشند.

رسیدن به بخش دوم

در جلسه خیلی از شرکت کنندگان شرکت می کنند. این مهم هست که ذینفعان با یکدیگر مشورت کنند تا مطمئن شوند مسئول تصمیم گیری نهایی را درست انتخاب کردند. اگر شما هنوز هم در تلاش برای شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد مناسب برای کمپین هستید یا زمان زیادی را قضاوت می کنید و اگر کارشناس شما در حال انجام یک کار خوب است ممکن است این احساس را کنند که در بخش دوم هستند. به خاطر داشته باشید بازاریابی هم هنر و هم علم است. در حالی که متخصصان حرفه ای می توانند تمام فرضیات ممکن را ارایه دهند ولی بازاریابان نمی توانند همه آن ها را کنترل کنند. پلت فرم هایی مثل گوگل و فیسبوک در طول زمان تغییر می کنند و رقبای شما درگیر تلاش بازاریابی می شوند. تعدادی ریسک در هر کمپینی وجود دارد. به عنوان یک قاعده کلی مطمئن شوید کمپین شما در تلاش برای رسیدن به اهداف خود است. اگر انگیزه خودتان را حفظ کنید و به تلاشتان ادامه بدهید موفق خواهید شد.

بیشتر بخوانید:  10 تجربه بازاریابی که می‌توانید برای بهبود شبکه اجتماعی خود انجام دهید

با تکمیل فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ از  خدمات بازاریابی دیجیتالی شرکت تبلیغاتی کروشه بهره مند شوید 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.