نسخه آزمایشی!

پادشاه و ملکه دیجیتال مارکتینگ را بشناسید

فهرست مطالب

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید بر روی تبلیغ کسب وکار خود سرمایه گذاری کنید در حالیکه محتوای عالی ایجاد کرده و به اشتراک می گذارید؟

 اگر هدف شما رشد کسب وکار و انتقال آن به سطح بعدی است، داشتن محتوای عالی و استفاده از بازاریابی محتوایی به تنهایی کافی نخواهد بود. قبل از اینکه چشمان خود را بر روی این موضوع ببندید باید مواردی را مدنظر داشته باشید.

اگر محتوا پادشاه ست، تبلیغات ملکه است. محتوا و تبلیغات جفت کامل و عالی هستند. در دیجیتال مارکتینگ بازاریابی محتوایی پادشاه و تبلیغات ملکه است.

در دنیای بازاریابی دیجیتال، محتوا هنوز هم پادشاه است چون می تواند اعتماد دوطرفه ای بین شما و مخاطبانتان ایجاد نماید. چه اینکار از طریق فایل های ویدئویی، عناصر رایگان آموزشی انجام شود یا کلاس ها و وبلاگ ها ، به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت به طور منظم بسیار مهم خواهد بود. اجازه دهید بار دیگر این موضوع را تکرار کنیم. اشتراک گذاری محتوای با کیفیت به طور منظم می تواند به بهبود نتایج بازاریابی کمک کند.

حالا فرض کنید که محتوای جذاب و عالی ایجاد کرده اید اما اگر نتوانید آن را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید چه نفعی برایتان خواهد داشت؟

اینجا دقیقا همان جایی است که تبلیغات وارد میدان می شود.  همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر کردیم تبلیغات ملکه است. تبلیغات به شما کمک می کند در مورد دیده شدن محتوای ایجاد شده توسط افراد مناسب اطمینان حاصل کنید.

استفاده از تبلیغ به شما کمک خواهد کرد مشتریان احتمالی بیشتری پیدا کنید و تنها بر روی  طرفداران صفحات اجتماعی، مشترکان ایمیلی یا  مشتریان گذشته تکیه ننمایید.  تبلیغ به شما کمک خواهد کرد پیام خود را چندین بار در معرض دید افراد قرار دهید.  تنها افراد اندکی هستند که بلافاصله بعد از دریافت اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات شما اقدام به خرید می کنند.

بیشتر بخوانید:  توپ طلای دنیای دیجیتال در دستان کریستین رونالدو

در بیشتر موارد باید وجود چنین محصولات یا خدماتی را به آن ها یادآوری کنید. به همین خاطر بیشتر افراد تلاش می کنند محصولات خود را بارها و بارها در فضای آنلاین به نمایش بگذارند.

تولید محتوا تنها بخشی از مسیر کاری شماست. اگر می خواهید کسب وکار خود را رشد دهید یا آن را به سطح بعدی منتقل نمایید باید محتوا را با تبلیغات جفت و جور کنید. ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ کروشه علاوه بر تولید محتوا اختصاصی، محتوا را با روش های متفاوتی از قبیل رپرتاژ،تبلیغات در شبکه های اجتماعی و …. تبلیغ خواهیم کرد

به خاطر داشته باشید که تبلیغ نیز به تنهایی و بدون وجود محتوای با کیفیت و اصول بازاریابی محتوایی کاری از پیش نخواهد برد. نمی توانید به طور مداوم تنها پیام های فروش خود را برای افراد ارسال کنید. باید برای ساخت روابط قدرتمند از محتوای با کیفیت و عالی نیز بهره مند شوید.

در تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی با تکمیل فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مجموعه آژانس تبلیغاتی کروشه همراه شما خواهیم بود .

 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.