نسخه آزمایشی!

تاثیر تبلیغات در بازاریابی

فهرست مطالب

تبلیغات شکلی از ارتباطات بازاریابی است که به دنبال تشویق و ترغیب افراد برای انجام فعالیت هایی است که  به نفع سازمان هاست . یکی از اولین اشکال تبلیغات به سال ۱۸۳۰ بر می گردد که با تولد پنی پرس آغاز شد.

با آغاز قارچ گونه کسب و کارها در انقلاب صنعتی آمریکا،  آنها سعی کردند فضایی را بر روی کاغذها خریداری کنند تا به حجم وسیعی از مخاطبان دسترسی داشته باشند.  در اواخر قرن نوزدهم، روزنامه  ها شروع به درآمدزایی از طریق تبلیغات کردند. همانطور که پل استار در  گزارش تولید رسانه ها بیان می کند، درآمد حاصل از تبلیغات در سال ۱۸۷۰ دوبرابر شد و ۱۰ سال بعد  این درآمد تا ۸۰ درصد افزایش داشت. در اواخر قرن نوزدهم؛ متوسط روزنامه های آمریکایی ۲۰ درصد از سود خود را از طریق تیراژ و ۸۰ درصد را از طریق تبلیغات به دست می آوردند.

ما می توانیم آثار معاصری از تبلیغات را در صنعت تنباکوی سال ۱۹۲۰ مشاهده کنیم. ادوارد برنیز ، پدر روابط عمومی، نیروی محرکه اصلی این جریان پویا بود. او معتقد بود که  چیزی بیشتر از اطلاعات افراد را به انجام یک فعالیت ترغیب می کند . چیزی که می تواند احساسات افراد را برانگیزد. با اینکه تبلیغات  در طول سال ها ظهور کرده است، اما هنوز هم یک دارایی با ارزش برای  متخصصان بازاریابی است.

با ظهور اینترنت و دنیای گسترده وب؛ تبلیغات نیز ارزانتر شد و پلتفرم های  بازاریابی بیشتری را به صورت آنلاین  هدف قرار داد. هم اکنون بیشتر بازاریابان موفق اینترنتی، به خصوص در سازمان هایی با اندازه کوچک تا متوسط، از تبلیغات برای تکمیل سایر فعالیت های خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:  نکات جالب از آمارهای بازاریابی رسانه اجتماعی

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.