نسخه آزمایشی!

معرفی بهترین ابزارهای ایجاد اینفوگرافیک

فهرست مطالب

تمایل برای استفاده از اینفوگرافیک ها در بازاریابی محتوا از اوایل سال ۲۰۱۲ آغاز شد و تا به حال رشد چشمگیری داشته است. اگرچه موضوعات مختلفی در مورد اینفوگرافیک ها وجود دارد که درست نیستند اما این فرمت هنوز هم یکی از روش های موثر و جذاب برای ارسال اطلاعات آماری و کمی است.

اینفوگرافیک ها در برخی از موارد اولین انتخاب برای نمایش یافته های تحقیقاتی است. اما در بیشتر موارد پست های وبلاگ؛ گزارش ها و سایر موارد که اعداد بسیار زیادی دارند و اطلاعات جذاب و مفید ارائه می کنند، اولین و اصلی ترین کاندید برای استفاده از اینفوگرافیک ها محسوب می شود. مشکلی که در ابتدا به هنگام استفاده از اینفوگرافیک ها  وجود داشت این بود که  باید از اول طراحی می شد.

این موضوع بدین معنا بود که باید هزینه بسیار زیادی برای طراحی پرداخت می شد . خوشبختانه امروزه ابزارهای جدیدی ایجاد شده است که اجازه می دهد حتی  اینفوگرافیک های چالشی و حرفه ای ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین ابزارهای تولید اینفوگرافیک ها را با هم مرور کنیم.

 

 

ابزارهای ایجاد اینفوگرافیک:

 

۱.ابزارPiktochart:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۳۶۰۰۰۰۰

با استفاده از این ابزار می توانید یک قالب انتخاب کنید، فونت ها و رنگ ها را ویرایش نمایید و محتوای خود را به بدان اضافه کنید. این ابزار  حاوی نمودارها و نقشه هایی است . شما می توانید تصاویر و عکس های خود را در آن وارد کنید.

نمونه بررسی انجام شده: دیگر نیازی نیست هزینه های گزافی برای ایجاد اینفوگرافیک ها بپردازید. ابزارهای کم هزینه ای همچون Piktochart وجود دارد که به شما اجازه می دهد با استفاده از قالب های موجود اینفوگرافیک خود را ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:  99 موردی که می توانید درباره آن توییت کنید

قیمت: رایگان تا ۲۹ دلار در ماه

بررسی های انجام شده را اینجا مشاهده کنید.

 

۲.ابزارInfogram:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۴۲۰۰۰

شما می توانید یک قالب انتخاب کنید و داده های خود را با استفاده از نمودارها، نقشه ها، فایل های ویدئویی، تصاویر، ایکون ها به صورت بصری نشان دهید. سپس یک کد ایجاد کنید و آن را در پست های وبلاگ یا سایت خود بگنجانید. همچنین این ابزار شما را قادر می سازد عناصر بصری تعاملی ایجاد کنید.

نمونه بررسی انجام شده: این ابزار یک ابزار  برای ایجاد محتوای بصری است که بر روی ایجاد اینفوگرافیک ها، نمودار ها و داده های بصری تمرکز دارد. اگر دوست دارید با استفاده از اکسل نمودارهایی را ایجاد کنید؛ می توانید از گزینه موجود استفاده کنید. این ابزار سازگاری خوبی با اکسل دارد. همچنین اینفوگرافیک هایی که ایجاد می شود  واکنشگرا هستند و در دستگاه های موبایلی به خوبی نمایش داده می شود.

قیمت: رایگان تا ۶۷ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده در ارتباط با ابزارInfogram  را میتوانید مطالعه کنید.

 

۳.ابزارeasel.ly:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۱۱۲۰۰۰

ابتدا یک قالب انتخاب کنید، عناصر و اشیای خود را به آن اضافه نمایید و آن را سفارشی سازی کنید، داده های خود را وارد نمایید و خروجی را به اشتراک بگذارید.

نمونه بررسی انجام شده : استفاده از این ابزار ساده و اسان است و به شما اجازه می دهد اینفوگرافیک هایی را با استفاده از گزینه های موجود ایجاد کنید. شما قادر خواهید بود از میان قالب های مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی محتوا به سبک گزارشگران

قیمت: رایگان یا ۳ دلار در ماه

بررسی های انجام شده در ارتباط باابزار easel.lyرا میتوانید مطالعه کنید.

 

۴.ابزار Venngage:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۱۹۷۰۰

شما می توانید در این ابزار قالبی را از میان صدها قالب موجود انتخاب کنید، نمودارها، نقشه ها و آیکون های مورد نظر را اضافه کنید و رنگ و فونت را بر اساس نیاز خود سفارشی سازی نمایید. تمامی اینکارها به صورت رایگان انجام می شود. این ابزار همچنین دارای گزینه ای به نام infographic idea generator است که به شما اجازه می دهد از ایده های موجود بهره مند شوید. برای طراحانی که نیازمند گزینه های متعدد هستند، یک پلن تجاری نیز وجود دارد که قالب های متعدد، گرافیک های از پیش طراحی شده و برندینگ سفارشی سازی شده دارد.

نمونه بررسی انجام شده: Vennage یک شرکت بازاریابی و تجزیه و تحلیل اجتماعی است که اینفوگرافیک هایی را پیشنهاد می کند و در بسته خود از طرح های مختلف بهره مند شده است. این ابزار برای ایجاد اینفوگرافیک هاست و به شما اجازه می دهد تصاویر و  بک گراندهای خود را آپلود کنید  یا از میان تم های موجود یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

قیمت: رایگان، پرمیوم(۱۹ دلار در ماه)، تجاری(۴۹دلار در ماه)

برای مطالعه بیشتر میتوانید به بررسی های انجام شده در رابطه با Venngage مراجعه کنید.

 

 سرویس های ایجاد اینفوگرافیک:

 

۱. Visual.ly:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۷,۰۳۰,۰۰۰

اگر ترجیح می دهید فرد دیگری کار طراحی را برای شما انجام دهد می توانید از این سرویس استفاده کنید. Visual.ly بازاریابان را به طراحان، نویسندگان و توسعه دهندگان مرتبط می سازد تا اینفوگرافیک ها یا سایر محتوای بصری به خوبی تولید گردد.

بیشتر بخوانید:  28 معیار تجزیه و تحلیل موفقیت در اینستاگرام

نمونه بررسی انجام شده: چرا زمانی که می توانید مطلبی را نشان دهید از این گزینه استفاده نمی کنید؟ عناصر بصری اینفوگرافیک های از پیش ساخته شده ای را فراهم می کند که کار را برای شما اسان تر می سازد. این یک گزینه عالی برای تیم های بازاریابی است که به دنبال منابع طراحی گرافیکی هستند.

قیمت: بر اساس نوع پروژه متفاوت است. اینفوگرافیک از ۳۰۰۰ دلار آغاز می شود.

بررسی های انجام شده: لینک

 

ابزارهای بیشتر:

ابزارVisme:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۷۳۱۰۰

 

شما می توانید ایده های خود را نه تنها به اینفوگرافیک تبدیل کنید بلکه قادر خواهید بود با  استفاده از آن گزارش ها، محتوای وب و وایرفریم را به خوبی نشان دهید. این ابزار حاوی فونت، آیکون ها و تصاویر رایگانی است که می توان از آن در ایجاد اینفوگرافیک ها استفاده کرد. همچنین قادر خواهید بود  فایل صوتی و ویدئویی را به اینفوگرافیک های خود بیفزایید.

قیمت: رایگان تا ۱۶ دلار در ماه

 

منبع

 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.