نسخه آزمایشی!

آیا موشن گرافیک آینده بازاریابی محتواست؟

فهرست مطالب

پاسخ به این سوال مثبت است.  مهم نیست چه جایی از اینترنت در حال گشت و گذار هستید. ممکن است در این گشت و گذارها شانس بیاورید و با موشن گرافیک روبرو شوید.  حتما از خودتان می پرسید موشن گرافیک دقیقا به چه معناست؟

موشن گرافیک چیست؟  نمایش انیمیشنی از داده ها یا محتواهاست. این کار به  تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان کمک می کند  تمایل و علاقه بازدیدکنندگان محتوا را در زمان کوتاهی به خود جلب کنند.

همه ما در بخشی از زندگی خود اینکار را انجام داده ایم. فرض کنید ویدئویی را تماشا می کنید که بیش تر از ۴ دقیقه است و بعد از ۳۰ ثانیه تلاش می کنید آن را به جلو بزنید و بخش هایی را تماشا کنید که دوست دارید. به کمک موشن گرافیک، بازدیدکنندگان تعامل بیشتری با ویدئو خواهند داشت. این موضوع بدین معنی است که به جای از دست دادن Call to action یا هدف دیگری که ویدئو دارد، سازنده موشن گرافیک می تواند نظر بازدیدکننده را در زمان اندکی به خود جلب کند.

با ایجاد موشن گرافیک، نه تنها در این تکنیک خلاقانه جدید پیشرو خواهید بود بلکه می توانید مطمئن شوید که نکات اصلی که می خواهید پیامتان به بیننده منتقل شود به خوبی توسط او هضم می شود.

خوب به نظر شما برای ساخت موشن گرافیک خلاقانه به چه چیزی نیاز دارید؟

پاسخ به این سوال ساده است. برای ایجاد چنین محتواهایی به یک نرم افزار مناسب و کمی خلاقیت نیاز دارید. محبوب ترین پلتفرم برای ایجاد گرافیک های وکتوری موشن ها ، ادوبی افتر افکت است اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. استفاده از گرافیک های تمیز و ساده به گرافیک شما اجازه می دهد به خوبی جریان پیدا کند و از لحاظ بصری نیز جذاب باشد .

بیشتر بخوانید:  چگونه بک لینک موثر بسازیم؟

از لحاظ گرافیکی داشتن محتوای زیاد، خوب نیست. به همین خاطر باید تلاش کنید حقایق و آمارهای اصلی را لیست کنید. اگر گرافیک شما با کلمات و سایر موارد پر شود، توجه بیننده را از دست خواهد داد.

استفاده از ویدئو در بازاریابی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.  برندها از پلتفرم های مختلف رسانه اجتماعی برای نشان دادن محصولات  استفاده می کنند.

با ایجاد محتوای مرتبط با ویدئو، می توانید برند خود را به روز نگه دارید.

 

برای مشاوره در خصوص تولید موشن گرافیک خلاقانه می توانید با مشاورین آژانس تبلیغاتی کروشه در ارتباط باشید

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.