نسخه آزمایشی!

آیا ویدئو آینده بازارایابی محتوا است ؟

فهرست مطالب

با پیدا شدن روش های جدید و جذاب تر برای جلب نظر مخاطبان، که می توان این روزها تب داغ  کلیپ  تبلیغاتی اینستاگرام و استفاده از اینفلوئنسرها و میکرواینفلوئنسرها اشاره کرد. کاربرد فیلم های ویدئویی به یک حوزه کلیدی برای رشد درآمد تبدیل شده است. زمانی که تلاش می کنید انواع محتوایی که در شرکت تولید می کنید را توسعه دهید ممکن است فیلم های ویدئویی را به عنوان یک مهارت خاص یا طبقه بندی جداگانه در نظر نگیرید.

هزینه و مهارت مورد نیاز برای تولید فایل های ویدئویی در سال های اخیر کمتر شده است. همین امر باعث می شود فایل های ویدئویی یک روش موثر برای برقراری ارتباط و نشان دادن داستان برند باشد. 

در کنار قدرت تصاویر بصری، فایل های ویدئویی را می توان برای ایجاد یک داستان تعاملی به کار برد. اینکار نه تنها نظر مخاطب را به خود جلب می کند بلکه باعث ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی می شود. مطالعه The State of Video Marketing 2017 نشان می دهد برای چهارمین سال متوالی، بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان بیان کرده اند که ویدئو بخش مهمی از بازاریابی محتوایی شان است.

جنبه ای که باعث می شود فایل های ویدئویی یک بخش کلیدی برای بازاریابی مدرن امروزی باشد، توانایی آن برای استفاده در روش ها و موقعیت های مختلف است. محتوای ویدئویی را می توان در رسانه های اجتماعی، سایت ها، صفحات فرود و ایمیل ها به کار برد و از آن در مقاصد منحصر به فردی استفاده کرد.

تصویر زیر پلتفرم هایی که در آن فایل های ویدئویی مورد استفاده قرار گرفته است را نشان می دهد( همچون سایت ها و رسانه های اجتماعی). واقعیت این است که تولید محتوای ویدئویی یا تولید موشن گرافیک برای رسانه های اجتماعی یک گزینه عالی برای جذب مخاطب محسوب می شود. همین امر باعث شده است بازاریابان فایل های ویدئویی را در استراتژی رسانه اجتماعی خود به کار ببرند.

بیشتر بخوانید:  درس هایی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ Airbnb

 

 

دانلود گزارش جامع ویدئو مارکتینگ در وبلاگ آژانس دیجیتال مارکتینگ کروشه 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.