نسخه آزمایشی!

روش های جلب رضایت کاربر

فهرست مطالب

راحت و قابل دسترس باشید:

  • اجازه دهید کاربر در هر دستگاهی به خدمات و محصولات شما دسترسی داشته باشد. با پنهان کردن محتوا کاربر را به زحمت نیندازید زیرا او از دستگاه های متفاوتی استفاده می کند و ممکن است تجربه متفاوتی نسبت به شما داشته باشد.
  • اجازه دهید کاربر بر روی محتوا تمرکز کند و هر کاری که نیاز دارد را انجام دهد. در مورد نحوه استفاده از وبسایت یا اپلیکیشن کاربر را سردرگم نکنید.
  •  محصولات خود را به گونه ای طراحی کنید که با سایر محصولات به خوبی کار کند. اجازه ندهید کاربر برای به دست آوردن چند قابلیت مشابه، هزینه اضافی پرداخت کند.
  • برای تمامی کاربران خود در دسترس باشید. اگر کاربر شما معلولیت فیزیکی داشته باشد نباید استفاده از محتوای سایت برایش دشوار گردد. این موضوع را نیز مد نظر داشته باشید.

در مقاله چگونه رضایت کاربران را جلب کنیم؟ در روز قبل قسمت اول این مقاله را میتوانید مطالعه نمایید.

۶.مقاوم باشید:

  •  محصول خود را به گونه ای طراحی کنید که به خوبی و با سرعت ثابت مورد استفاده قرار گیرد. کاربر دوست ندارد برای انجام کارهایش منتظر بماند. هرگونه تاخیری می تواند بر روی تجربه کاربری تاثیر گذار باشد.
  •  در کل اکوسیستم محصولات، سازگار  و مقاوم باشید. به طور مداوم اعتماد، اعتبار و وفاداری را ایجاد کنید. اگر اعتماد بین شما و کاربر شکسته شود، لذت و شوقی نیز در کار نخواهد بود.

 

 با لذت و شوق کاربری همتراز باشید:

اگر یکی از اصول بیان شده به درستی رعایت نشود امکان دستیابی به لذت کاربر وجود نخواهد داشت. هر کدام از این عناصر ممکن است با تجربه کاربری منفی از بین برود. برای اینکه در مسیر خود موفق باشید، کل سازمان باید بر روی به دست آوردن تجربه کاربری خوب تلاش کنند. از این طرز تفکر که خطاها بعدا اصلاح می شود، دوری کنید. اگر تجربه کاربری منفی ایجاد گردد، اصلاح و بازگرداندن آن دشوار خواهد بود. ایده ها و بینش های خود برای به دست آوردن این لذت و شوق را بر اساس نیازها،تمایلات و رفتارهای کاربران تنظیم کنید. آیا سازمان شما به حرف های مشتریان و نیازهای آنان گوش می دهد؟ 

بیشتر بخوانید:  گرگ وال استریت به محتوای بهتری برای فروش نیاز دارد!

  اگر چنین است قادر خواهید  به سرعت و بلافاصله، فرصت بهبود شرایط را به دست آورید.  

کاربران خود را همانند یک انسان قابل احترام ببینید نه افرادی که تراکنش مالی  انجام می دهند.  درک محیطی که افراد با محصولات شما تعامل دارند می تواند به تشخیص دستیابی به لذت کاربری مفید باشد.  در نهایت، روشی را برای اندازه گیری این شوق و لذت پیدا کنید.  شما می توانید از لحاظ کمی،  کاربرد و تعامل کاربران با یک محصول را از طریق معیارهای موجود اندازه گیری کنید. با اینحال، اعداد به درستی همه چیز را بیان نمی کنند. اینکه کاربران از محصولات شما استفاده می کنند به معنی لذت بخش بودن آن نیست. سیستمی را برای گوش دادن به کاربران و نیازهای آنان ایجاد کنید و مطمئن شوید که محصولات شما تاثیر احساسی و معنایی بر روی کاربر دارد.  مطمئن باشید که منطق به علاوه احساسات، یک ترکیب برنده است.  زمانی که مفید و کاربردی بودن در کنار لذت کاربری قرار می گیرد، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. تعادل را فراموش نکنید.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.