نسخه آزمایشی!

مناسب ترین زمان برای مطلب گذاری در شبکه های اجتماعی

مناسب ترین زمان برای مطلب گذاری در شبکه های اجتماعی

فهرست مطالب

مناسب ترین زمان برای مطلب گذاری در شبکه های اجتماعی

* تصویر بالا بخشی کوچک از یک اینفوگرافیک مفصل بابت نحوه درست و زمان مناسب اشتراک گذاری مطلب یا پست در شبکه های اجتماعی است از جمله : فیس بوک، توئیتر، گوگل پلاس،پینترست و لینکداین. لازم به ذکر است که این آمار یا اطلاعات برای سطح جهانی است و مختص کشور ایران نمی باشد. و تا به امروز آمار دقیق و درستی بابت فعالیت های ایرانیان در شبکه های اجتماعی در دسترس نیست.

اگر می‌خواهید در فیس‌بوک به نتیجه خوبی برسید، بهترین زمان ۱ بعدازظهر تا ۴ بعدازظهر است. و بد ترین زمان برای ایجاد مطلب در این قاره جدید !!! ۸ صبح و ۸ شب می باشد.

در توییتر مثل فیسبوک هست البته با یک ساعت وقت کمتر، ساعت ۱ تا ۳ عصر بهترین زمان است و بدترین زمان توییت کردن هم درست مثل پست‌های فیس‌بوکی است.

۹ صبح تا ۱۱ صبح بهترین زمان برای اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس است و ۶ عصر تا ۸ صبح زمانی است که باید کلا در این فضا فراموش شود.
پینترست که بیشتر مورد توجه خانم ها قرار گرفته در سطح جهان، ۲ تا ۴ بعد از ظهر و ۸ تا یک بعد از نیمه شب بهترین زمان ها رو در اختیارتون میذاره و ۵ تا ۷ صبح هم بدترین زمان برای خودی نشون دادنه.
بهترین زمان فعالیت در لینکداین ۷ تا ۹ صبح و ۵ تا ۶ عصر و ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر هم بدترین زمان مطلب گذاری است.

بیشتر بخوانید:  تغییر بازاریابی آموزشگاه ها با ظهور دیجیتال مارکتینگ

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.