نسخه آزمایشی!

نقش کانون تبلیغاتی در کمپین ها

فهرست مطالب

برخی از شرکت ها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی خود به کانون تبلیغاتی تبدیل می شوند تا بتوانند کمپین تبلیغاتی خود را توسعه دهند. کانون های تبلیغاتی خلاقیت و تخصص پژوهشی خود را با ورودی هایی که از مشتریان دریافت می کنند ترکیب می سازند تا  کمپینی را توسعه دهند که برای مشتریان جذاب و جالب توجه است. زمانی که اینکار به درستی انجام شود، کانون تبلیغاتی می تواند زمان ایجاد کمپینی که خود شما باید ایجاد می کردید را تا حد زیادی کاهش دهد، متخصص بازاریابی و صنعت را در اختیار شما قرار دهد ، درامد شما را افزایش دهد و شناخت برند را بهبود ببخشد.

تاریخچه:

کانون تبلیغاتی در اواخر سال ۱۸۰۰ آغاز به کار کرد و حوزه بسیار محدودی داشت. افرادی که در این کانون های تبلیغاتی کار می کردند ایجادکننده تبلیغات نبودند بلکه فضای تبلیغاتی را در مجلات و روزنامه ها اجاره می کردند. در طول زمان، کانون های تبلیغاتی خدمات خلاقانه خود را برای افزایش درآمد اضافه کردند.

مقالات مرتبط: تاثیر تبلیغات در جذب مخاطب

عملکرد:

نقش اصلی یک کانون تبلیغاتی کار با مشتریان برای توسعه یک کمپین تبلیغاتی است. این کانون ها دارای متخصصانی همچون کپی رایترها، مدیران هنری و برنامه ریزان رسانه ای هستند که می توانند تبلیغات شما را ایجاد کنند و آن را در رسانه مناسب قرار دهند. کانون تبلیغاتی بر اساس محدودیت های بودجه ای شما کار را انجام می دهد.

بینش کارشناسان:

هر کدام از افراد موجود در کانون تبلیغاتی در حوزه خود متخصص هستند. بنابراین در بیشتر موارد این افراد می توانند عملکرد خاص و بهتری نسبت به چیزی که شما قادر به انجام آن هستید داشته باشند. به عنوان مثال یک کپی رایتر متخصص استفاده از کلمات برای ترغیب مشتریان است تا کاری را انجام دهند. مدیر هنری  به خوبی می داند چه چیزی مشتری را به یک پایه بصری جذب می کند و به همین خاطر می تواند مهارت هنری خود را در طراحی تبلیغات به کار گیرد. برنامه ریز رسانه ای می داند چه نوع رسانه ای( همچون رادیو، تلویزیون، روزنامه آنلاین یا آفلاین) برای پیامی که شما در ذهن دارید مناسب است و می تواند نتایج احتمالی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:  99 نقل قول انگیزشی اینفلوئنسر مارکتینگ [بخش اول]

با مطالعه مقالات موجود در بخش دیجیتال مارکتینگ و وبلاگ به آگاهی خود بیفزایید.

ملاحظات:

زمانی که در حال کار و تعامل با کانون تبلیغاتی هستید، به احتمال زیاد با یک متصدی حساب کار می کنید که رابط بین شما و سایر پرسنل شرکت است. به هنگام انتخاب یک کانون تبلیغاتی، باید به این نکته توجه داشته باشید که شما با متصدی حساب کار خواهید کرد بنابراین می توانید یک رابطه کاری قوی ایجاد کنید و تعامل سازنده و موثری داشته باشید. این کار شما را مطمئن می سازد که افراد خلاق در کانون تبلیغاتی درک درست و روشنی از چیزی که شما قصد دارید به آن دست پیدا کنید دارند.

هشدار:

در حالیکه کانون تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند به اهداف تجاری خود دست پیدا کنید، ممکن است معایبی نیز داشته باشد. از آنجایی که هزینه استخدام یک کانون تبلیغاتی بسیار بالاست برای کسب وکارهای کوچک اینکار به سادگی انجام نخواهد شد. اگر یک کانون تبلیغاتی با انواع مختلفی از کسب و کارها کار نکرده باشد و تجربه کافی در حوزه تخصصی شما نداشته باشد، ممکن است درک صحیحی از  ماهیت کار شما نیز نداشته باشد و همین امر منجر به ایجاد یک کمپین بی نتیجه و بی فایده می شود.

مقاله ای که به شما در این مورد کمک بیشتری خواهد کرد شرکت تبلیغاتی چیست؟ است، با مطالعه آن اطلاعات خود را به روز نمایید.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.