نسخه آزمایشی!

قوانین ۲۰- ۸۰در بازاریابی رسانه های اجتماعی

فهرست مطالب

اگر شما با قانون ۸۰/۲۰ در کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ آشنا نیستید،  اساسا بدان معنی است که ۸۰ درصد از درآمد شما از  ۲۰٪ از مشتریان به دست می آید. بنابراین شما باید تلاش های خود را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر  بالاتر از  ۲۰٪  متمرکز  کنید. یا به عبارتی باید گفت استراتژی بازاریابی محتوا شما باید بدین شکل باشه :

۲۰% تبلیغ خدمات و محصولات خود را کنید و  ۸۰% تولید محتوا اختصاصی شامل: اخبار،گرافیک،تصاویر، اطلاعات مفید،پست بلاگ، ابزارهای اساسی، چگونگی انجام، سرگرم کننده، ویدئو، نکات، گفتن یک داستان،مناسب و مربوط، اینفوگرافیک، گیفوگرافیک و …

در کوتاه مدت، زمان بیشتری را صرف چیزهای مهم کنید و وقتتان را برای مسائل کم اهمیت هدر ندهید. این یک قاعده است که شما می توانید در زندگی حرفه ای خود، روابط، رژیم غذایی، و حتی رسانه های اجتماعی اعمال کنید.

۸۰٪ از پست های  رسانه های اجتماعی شما  باید شامل عدم ترویج خود و دارای محتوای سرگرمی باشد. مردم رسانه های اجتماعی  را برای به فروش  استفاده نمی کنند. آنها از آن  برای “معاشرت و درگیر کردن” استفاده می کنند. تصور کنید که بعد از کار یک سفر شاد با دوستانتان دارید. آیا شما فکر می کنید که آنها می خواهند به سخنان بیهوده شما درباره اینکه چگونه در کار خودتان بزرگ هستید گوش کنند؟ البته که نه!

در عوض، آنها می خواهند در مورد چیزهایی  بشنوند که بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. داستان هایی  در مورد زندگی شخصی شما. تجربه شما ممکن است به آنها در زندگی کمک کند.چیزهایی که آنها را به خنده وادارد و  چیزهایی که آنها را به گریه بیندازد. آنها می خواهند در یک سطح شخصی درباره شما بدانند. این چیزی است که ما  در   “معاشرت” انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی آنلاین شغلی دوست داشتنی

تنها یک قانون  در رابطه با ارسال سرگرم کننده /  محتوای غیر خود ترویجی وجود دارد: باید  با صنعت مرتبط باشد. در اینجا برخی از ایده ها را ذکر می کنیم:

مطالب سرگرم کننده

مردم عاشق  سرگرمی هستند. بیایید  فکر کنیم شما یک دندانپزشک هستید. شما ممکن است  عکس هایی از خنده و لبختد حیوانات و یا بزرگترین دندان های جهان ارسال کنید.

محتوای عاطفی

هر کس به چیزهایی  جذب می شود که  رشته هایی از آن را در  قلب خود  دارد. اگر شما یک رستوران  دار هستید، ممکن است  مطالبی را ارسال کنید که در مورد  گرسنگی در جهان و یا قحطی  صحبت می کند.

نکات کارشناسی و مشاوره

نشان دهید که چگونه شما می توانید به افراد در امور روزمره کمک کنید. اگر شما یک فروشگاه سیار هستید،می توانید راه هایی برای صرفه جویی در گاز،  راهنمایی تعمیر و نگهداری خودرو، و یا انجام تعمیرات خودرو بوسیله خود را  ارسال کنید.

نظرات در مورد محصول

بر روی محصولات یا خدمات مرتبط با صنعت خود بصورت فردی تمرکز کنید. اگر شما یک محوطه ساز هستید، می توانید کود و یا حشره کش را بررسی کیند.

محتوای شخصی

آن  را شخصی،  و در عین حال حرفه ای نگه دارید. به عنوان مثال شما ممکن است عکس هایی  از میهمانی و جشن یک  شرکت  و یا  فردی که یک سگ را به اداره آورده ارسال کنید.

باقی مانده ۲۰٪ از پست رسانه های اجتماعی خود را می توانید به ترویج خود اختصاص دهید. این  شانس شما برای جلب مشتری  برای محصولات و یا خدمات است  و اینکه چقدر در این زمینه ها بزرگ هستید. حتی یک پنجم پستها  می تواند نام تجاری خاص باشد، این بدان معنا نیست که شما باید به یک فروشنده ماشین (نمایندگی های خودرو غیر مجاز) تبدیل شوید.

بیشتر بخوانید:  نقش مدیر اکانت (Account Manager) در آژانس‌های تبلیغاتی

مطمئن باشید که برای طرفداران خود مشوق هایی را در نظر گرفته اید. شما می توانید یکبار در هفته مسابقه ای را برگزار کنید و یا  برای افرادی که ایمیل خود را برایتان ارسال کرده اند، یک کوپن تخفیف ارسال کنید.

برای مشاوره در استراتژی تولید محتوا می توانید با شرکت تبلیغاتی کروشه تماس بگیرید و یا از طریق فرم مشاوره بازاریابی دیجیتال اقدام نمائید

 

منبع مقاله 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.