نسخه آزمایشی!

شرکت های SaaS و بازاریابی تاثیرگذار

فهرست مطالب

شرکت های)Software as a service ( Saas در بازاریابی تاثیرگذار، می توانند به خریداران کمک کنند کمپین تاثیرگذار خود را اجرا نمایند. در کل،  این شرکت ها جزو شرکت های نرم افزاری محسوب می شوند که مسئول ایجاد و طراحی نرم افزارها هستند و به شرکت ها راه حل های جایگزین را ارائه می دهند. این شرکت ها بر روی ساخت نرم افزار برای برندها و آژانس ها تمرکز می کنند تا بتوانند برنامه های تاثیرگذار خود را اجرا نمایند.

برخی از شرکت های SaaS  تنها یک اپلیکیشن فراهم می کنند در حالیکه برخی دیگر یک راه حل end-to-end را در اختیار افراد قرار می دهند. می توان اپلیکیشن ها را به طبقه بندی های متعدد زیر تقسیم کرد:

 

  • کشف تاثیرگذاران: یافتن و ارتباط برقرار کردن با تاثیرگذاران
  • پیگیری عملکرد: پیگیری عملکرد کمپین و اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری(ROI)
  • مدیریت کمپین: ایجاد کمپین، تایید کردن پست ها ، امضا کردن قراردادها و بررسی پرداخت ها
  • پیگیری، پرورش و به اشتراک گذاشتن روابط تاثیرگذاران

ما انتظار داریم کمپین های بازاریابی تاثیر گذار SaaS بتواند به برندها در بهبود روابطشان کمک کند  تا بتوانند به نتایج دلخواه خود در دیجیتال مارکتینگ و رسانه های اجتماعی و قیف فروش دست یابند. زمانی که یک برند بتواند افراد را به دست اورد و آنها را به حامیان برند و سفیران آن تبدیل نماید، رشد سریع تر خواهد شد. با وجود چنین نرم افزارهای بهینه سازی شده، معیارهای اجتماعی برند پیشرفته تر خواهد شد و تمامی ترویج و تبلیغ های اجتماعی بسیار قدرتمندتر می شود.

بیشتر بخوانید:  چگونه با کمپین شب یلدا درامد خود را افزایش دهیم؟

در سال های اخیر، حضور گسترده برندها و شرکت ها  باعث شده است که بازاریابی تاثیرگذار آنها در داخل شرکت یا سازمان باشد.  مزایای زیادی در مورد ساخت یک تیم داخلی برای اجرای کمپین تاثیرگذار وجود دارد. این گزینه به معنای تعداد افزایش یافته روابط تاثیرگذاران، قیمت گذاری شفاف و ساختار بهینه سازی شده برای  تولید محتوای بهتر است. این موضوع به معنای کاهش موانع در ایجاد بازاریابی تاثیرگذار ،جوامع فعال بزرگتر برای برند، فروش بهتر و  استراتژی تبلیغاتی قابل اعتماد  است که  می تواند نتایج مالی بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

 

نمونه کمپین تاثیرگذار در یوتیوب :

همانطور که می دانید یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ  در جهان محسوب می شود و حدود یک میلیارد کاربر ماهانه دارد. مطالعات انجام شده نشان می دهد که پلتفرم های ویدئویی بازگشت سرمایه گذاری بهتری دارند و در مقایسه با سایر پلتفرم های اجتماعی تاثیرگذارتر خواهند بود. حمایت مالی یوتیوب یکی از ابزارهای کسب مشتری برتر است. یوتیوب یکی از پلتفرم هایی است که به هنگام کسب نرخ تبدیل بالا بسیار عالی  عمل می کند. اگر این قابلیت را با پیام رسانی قوی این پلتفرم به مخاطبان موجود ترکیب کنید، می توانید موفقیت بسیار زیادی را از کمپین خود انتظار داشته باشید. به عنوان مثال، Marriott یک برند مسافرتی است که از یوتیوب برای راه اندازی کمپین بازاریابی خود استفاده کرده است. کمپین تاثیرگذار “#itpaystobookdirect” یکی از کمپین های تاثیرگذار بازاریابی است که در آموزش مسافران در مورد مزایای رزرو کردن هتل در سایت Marriott.com بسیار موفق عمل کرده است.  یوتیوب یکی از پلتفرم های موثر برای بازاریابی تاثیرگذار است و می تواند داستان سرایی برای فروش را بهبود ببخشد و در فعالیت های ترویجی بهتر عمل کند. یوتیوب به عنوان یک پلتفرم بازاریابی تاثیرگذار برای ترویج و تبلیغ محصولات و خدمات خوب عمل می کند و نیازمند آموزش و توضیح بسیار کمی است. تاثیر استفاده از این پلتفرم برای ایجاد کمپین بازاریابی،  دسترسی بیشتر به مشتری، بازگشت سرمایه گذاری بیشتر و افزایش فروش است.

بیشتر بخوانید:  بهینه سازی پادکست ها و افزایش مخاطبان

بازاریابی تاثیرگذار یک راه حل end-to-end محسوب می شود  و تیم بازاریابی شرکت ها و شرکتهای تبلیغاتی را قادر می سازد  به اهداف درآمدزایی خود دست یابند در حالیکه به طور همزمان روابط خود با مشتریان و تاثیرگذاران را بهبود می بخشند. خریداران همیشه به دنبال پرسیدن سوال و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در مورد محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند. اگر نتوانید  در میان میلیون ها نفر خریداری که عقاید خاص خود را دارند برتر باشید، موفقیت زیادی کسب نخواهید کرد.

 

بزودی نمونه های موفق دیگر کمپین های تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ کروشه منتشر خواهد شد

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.