نسخه آزمایشی!

۱۴ مورد از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

فهرست مطالب

نرم افزارها و ابزارهای اتوماسیون بازاریابی می تواند در پرورش سرنخ ها و شتاب بخشیدن به فروش موثر و مفید باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که ۶۳ درصد از شرکت های B2B  که به سرعت در حال رشد هستند از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند. این شرکت ها به نظر کارایی و عملکرد بهتری خواهند داشت و قیف فروششان تا ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش پیدا می کند.

شرکت های تبلیغاتی کوچک سعی می کنند از خدمات ایمیل ارائه شده استفاده کنند. آنها پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی را با رشد پایگاه داده مشتریان، پیچیده شدن بخش بندی ها و نیاز به توسعه محتوای جدید اجرا می کنند.گزینه های موجود محدوده وسیعی از سیستم های ساده و با قیمت کم تا سیستم های هدفمند با قابلیت های پیشرفته را در اختیار افراد قرار می دهد. در این مقاله قصد داریم ۱۴ مورد از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را معرفی کنیم.

۱.نرم افزار Marketo:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۹۳۹۰۰

این یک پلتفرم تجزیه و تحلیلی و نیز اتوماسیون بازاریابی در سطح شرکتی است که راه حل های خوبی برای مدیریت سرنخ ها، بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی از طریق مشتریان، بازاریابی از طریق موبایل ارائه می کند.

قیمت: باید با فروشنده تماس گرفته شود.

بررسی های انجام شده: سایت  SnapApp

۲. ابزار HubSpot:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۸۵۴۰۰

نرم افزار بازاریابی همه کاره HubSpot شامل سیستم مدیریت محتوای کامل برای ایجاد سایت و وبلاگ ، سئو و ابزارهای اجتماعی، آنالیتیکس، سازنده صفحات فرود، بخش بندی ایمیل ها و اتوماسیون بازاریابی است.

بیشتر بخوانید:  چگونه رزومه عالی برای کارشناس دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟

نمونه بررسی های انجام شده: نرم افزار، تجزیه و تحلیل موجود در آن و پشتیبانی بسیار عالی و شگفت انگیز است. این شرکت سعی می کند به صورت داخلی همه چیز را مدیریت کند. این موضوع بدین معنی است که اطلاعات از تمامی زوایا به دست می اید. صفحات فرود با اطلاعات مفید، پست های وبلاگ و خبرنامه ها در آن به خوبی مدیریت می شود. تمامی این مسائل در خود سایت انجام می گیرد و شما می توانید کمپین و CTA های خود را در هر جایی که دوست داشتید ایجاد کنید و با استفاده از آن، افراد را به مکانی که دوست دارید هدایت نمایید. Hunter & Bard

قیمت: ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار در هر ماه. با وجود گزینه های دیگر، این هزینه به ۸۰۰ دلار در ماه می رسد. این گزینه برای شرکت هایی با اندازه متوسط مناسب است.

بررسی های انجام شده: سایت MarketingLand, SmartBug Media, Comms Axis, SnapApp, Hunter & Bard

۳. ابزار OpenEMM:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۶۲۲۰۰

این ابزار یک برنامه شرکتی مبتنی بر وب و متن باز برای اتوماسیون بازاریابی و ایمیل است. این ابزار شما را قادر می سازد خبرنامه های ایمیلی  و نیز خدمات ایمیلی همچون معاملات و تراکنش های ایمیلی  را ایجاد کنید.

نمونه بررسی های انجام شده: ابزار OpenEMM،  بسته بازاریابی از طریق ایمیل ابتدایی و اولیه است که دارای پایگاه داده اطلاعات تماس، مدیریت لیست مشترکین، هدف گیری ایمیل و آغاز رویدادهای مختلف می باشد. همچنین می توانید قابلیت گزارش گیری را در این ابزار مشاهده کنید. ایجاد قالب های ایمیلی در این ابزار تسهیل شده است. ۲۰۱ Digital

بیشتر بخوانید:  چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟

قیمت: رایگان

بررسی های انجام شده: سایت۲۰۱ Digital

مقاله مرتبط در بازاریابی:  تفاوت کپی رایتینگ و بازاریابی محتوا در چیست؟

۴. ابزارPardot:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۴۴۲۰۰

این مورد یک ابزار اتوماسیون بازاریابی است که بازاریابی از طریق ایمیل، مدیریت سرنخ ها و گزارش گیری را با  تراز فروش ترکیب می کند. ابزار Pardot در حال حاضر متعلق به سایت Salesforce.com است و  باید در لیست ابزارهای اتوماسیون بازاریابی برای هر شرکت کوچک و متوسطی قرار گیرد.

قیمت: ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده: سایت SnapApp

۵. ابزار Act-On:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۴۲۹۰۰

این گزینه پشتیبانی کاملی از بازاریابی داخلی( مدیریت سئو و رسانه های اجتماعی؛ صفحات فرود و فرم ها) و بازاریابی خارجی( بازاریابی از طریق ایمیل و مدیریت وبینارها)  دارد. همچنین قابلیت گزارش گیری و اتوماسیون بازاریابی بر اساس اکانت نیز در آن وجود دارد.

قیمت: ۶۰۰  تا ۲۰۰۰ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده : سایت SnapApp

۶. ابزارInTouch:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۳۵۸۰۰

عملکرد CRM با بازاریابی ایمیلی، پرورش سرنخ ها، همکاری و مشارکت تیم، مدیریت پروژه، مدیریت قیف فروش و ابزارهای نظرسنجی ترکیب شده است و همین امر باعث می شود این ابزار برای شرکت های ارائه دهنده خدمات حرفه ای مناسب باشد.

نمونه بررسی انجام شده: این ابزار یک CRM فروش و  ابزار بازاریابی خودکار است که بیشتر کسب وکارهای کوچک را هدف قرار می دهد. نسخه رایگان آن، لیست نامحدودی از اطلاعات تماس مشتریان و سازمان ها را ارائه می دهد اما تنها برای دو کاربر محدود شده است و در ماه ۱۰۰ ایمیل می توان ارسال کرد.

بیشتر بخوانید:  7 نکته ضروری بازاریابی دیجیتال در صنعت هتلداری

قیمت:۸۹ دلار در هر ماه به  علاوه ۲۲ دلار برای هر کاربر

بررسی های انجام شده: سایت ۲۰۱ Digital

بخش دوم مقاله در روز آینده منتشر خواهد شد.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.