نسخه آزمایشی!

بهترین منابع آمار بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷ کدام هستند؟

فهرست مطالب

پیشنهاد ما برای ۱۰ منابع رایگان برتر جهان در، اروپا، انگلستان، ایالات‌متحده، آسیا و امریکا لاتین در بازاریابی دیجیتال:

بازاریابان آنلاین به آمار در مورد بازاریابی دیجیتال علاقه زیادی دارند. این آمار به ما اجازه می‌دهند که میزان پذیرش آخرین سیستم‌عامل‌های دیجیتال توسط مشتریان، شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری در بازاریابی و مقایسه عملکرد خودمان در برابر رقبا را بررسی کنیم.

برای کمک به خوانندگان وبلاگمان، باید با استفاده از بهترین منابع آمار به‌طور منظم هر هفته آمار دیجیتال مارکتینگ خود را دسته‌بندی کرده و آن‌ها را با عنوان #DigitalInsights در رسانه‌های اجتماعی و خبرنامه سایت قرار دهیم.

برای اعضای متخصص، ما باید مجموعه‌ای منظم و به‌روز از آمارهای استفاده‌شده را برای معرفی خود، گردآوری کنیم. این آمار باید هر سه ماه یک‌بار به‌روز شده و در یک مکان مشخص برای معرفی وب‌سایت و محصولات قرار گیرد.

اگر به دنبال تدوین و گردآوری و به اشتراک‌گذاری آمار خود هستید، این مطلب می‌تواند بهترین، مطمئن‌ترین منابع رایگان آماری را به شما معرفی کند. هر کس علائق خود را دارد، اما من فکر می‌کنم به اشتراک گذاشتن و به‌روزرسانی اطلاعات به‌صورت هفتگی برای افزایش بینش و خوانندگان مفید خواهد بود.

این پست برای بهترین منابع آماری و تغییرات آن‌ها ظرف پنج سال گذشته را در اختیار شما قرار می‌دهد و امسال دو منبع جدید نیز به لیست ما اضافه‌شده‌اند: صفحه اول وب جهانی و وب‌سایت مشابه. ما تلاش کرده‌ایم بهترین منابع را از کشورهای مختلف جمع‌آوری کنیم.

۱۰ سایت برتر آماری بازاریابی

این سایتها تحت پوشش آمار جهانی ازجمله آمار کشورهای انگلستان، اروپا، آمریکا، آسیا و اقیانوسیه و امریکا لاتین است.

بیشتر بخوانید:  5 نکته کلیدی ممیزی بازاریابی محتوا

۱- اتحادیه بین‌المللی TELECOMMS

ITU منبعی با بزرگ‌ترین برآورد نمونه برای تصویر BIG در استفاده از دستگاه‌های دیجیتال برای نشان دادن روند رو به رشد استفاده و دسترسی به پهنای باند ثابت و همراه به ازای هر ۱۰۰ نفر در هر کشور در قاره‌های مختلف است. این برنامه آخرین بار در سال ۲۰۱۶ منتشرشده است.

www.itu.int/ITU-D/ict/statistics

۲- استفاده جهانی از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و دستگاه‌ها – Global WebIndex

Global WebIndex یک سرویس پولی است که میزان استفاده مصرف‌کنندگان از شبکه اجتماعی در سطح جهانی و کشورهای مختلف را ارائه می‌کند؛ اما آن‌ها به‌طور منظم ویژگی‌های خاص آماری را در وبلاگ خود قرار می‌دهند، هرچند هدفشان تشویق کاربران به خرید کالاهای مشتریان خودشان است.

۳- برای تعیین معیار benchmarking سایتها در یک بخش از منابع – مشابه وب

SimilarWeb یک ابزار فریمیوم برای تعیین معیار تعداد بازدیدکننده‌های سایت‌ها و استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه است. این برنامه، منابع ترافیک سایت‌های منحصربه‌فرد (مناسب برای پروژه‌های دانشجویی) با کلمات کلیدی در نسخه پولی نرم‌افزار را نشان می‌دهد. این مثال اهمیت پیشرفت مداوم نام‌های تجاری، جستجو و همکاری با سایت‌های دیگر در هدایت بازدیدکنندگان را نشان می‌دهد.

۴- استفاده از رسانه‌های مصرف‌کننده در کشورهای منحصربه‌فرد استفاده کنید – comScore

برای شناخت دقیق مصرف‌کنندگان اینترنت و آگهی‌های منتشرشده در کشور، کام اسکور خلاصه داده‌های پانل خود را که یکی از بهترین منابع آماری است را منتشر کرد. وبلاگ آن‌ها هم مفید است. این وبلاگ شامل یک موتور جستجوی سفارشی است. یک سرویس مشابه بر اساس داده‌های پانل‌های موجود در این موتور، Nielsen است.

comScore دارای یک ویژگی دیجیتالی برای تمرکز بر گزارش پوشش مجموعه در بریتانیا، آمریکا، چند کشور اروپایی، کانادا و برزیل را دار است. این گزارش همه‌ساله منتشر می‌شود و می‌توان به‌وسیله مقالات دموگرافی که در سایت وجود دارد به آن دسترسی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:  ترفندهای تبلیغاتی، خیال‌آفرینی (خطای حسی)

۵- آمار بازاریابی دیجیتال اتحادیه اروپا

سایت آمار اتحادیه اروپا یورو استات بهترین منبع برای استفاده از فن‌آوری دیجیتال در کل اروپا و در کشورهای خاص است. صفحه اطلاعات انجمن بهترین نقطه شروع است.

اگر بخواهیم بدانیم این آمار در کجا به کار ما می آید باید سری بزنیم به مفهوم این موضوع: دیجیتال مارکتینگ چیست؟ پس از مطالعه این مقاله دید بهتری نسبت به این موضوع پیدا خواهید کرد.

۶- بهترین منبع انگلستان برای آمار میزان استفاده از اینترنت توسط مصرف‌کنندگان – Ofcom

اداره گزارش آمار ارتباطات Digital marketing بانام اختصاری Ofcom دارای گزارش‌های دقیق در انتخاب رسانه‌های دیجیتال و مخابرات و اینترنت (ازجمله پهنای باند)، تلویزیون‌های دیجیتال و خدمات بی‌سیم در انگلستان است. آن‌ها همچنین معیار مناسبی برای مقایسه بین کشورهای پیشرفته و کشورهای درحال‌توسعه هستند.

۷- مرکز آمار ملی و گرایش‌های مصرف‌کنندگان در بریتانیا

با وجود این مرکز به‌عنوان یک منبع جایگزین دیگر هیچ منطقه‌ای وجود ندارد که توانایی استفاده از اینترنت یا تجارت الکترونیک را نداشته باشد. کافی است Internet access’ و یا ‘Ecommerce’ را جستجو کنید.

جالب است بدانید جستجوی صوتی نیز در دستور کار دیجیتال قرار گرفت این مقاله جستجوی صوتی در صدر دستور کار دیجیتال در سال ۲۰۱۷ نیز در همین راستا است که ما برای راحتی و سهولت شما عزیزان لینک آنها را در متن قرار داده ایم.

۸- مرکز آمار دیجیتال مارکتینگ در آمریکا – نمودارها و رتبه اینترنت

نمودارهای بازاریابی، اطلاعاتی است که در مدت طولانی در مورد مصرف‌کنندگان و فناوری‌ها و روش‌های مصوب تجارت جمع‌آوری‌شده است. در این مرکز در انتخاب اندازه نمونه‌ها دقت شده و این امر منجر به تمرکز بر روی داده‌های این مرکز و انتخاب آن به‌عنوان معیاری برای ارزیابی منابع بالا شده است.

بیشتر بخوانید:  مزایای دیجیتال مارکتینگ در صنعت آموزش

با در نظر گرفتن ویژگی‌های آماری، این مرکز یکی از بهترین منابع برای آمار و استفاده از رسانه‌های دیجیتال و فن‌آوری است پیشنهاد ما این است که این ویژگی آماری را برای شرکت تبلیغاتی خود به کار گیرید.

۹ شرکت eMarketer

شرکت Emarketer.com یکی دیگر از مجموعه‌های تثبیت‌شده درزمینهٔ آمار دیجیتال برای بازاریابان آنلاین است. این شرکت دارای گزینه پرداخت هزینه است اما بسیاری از آمار را به‌طور رایگان در وبلاگ خود منتشر می‌کند.

۱۰- تبلیغات و آگهی‌های مصرفی و سرمایه‌گذاری رسانه – موسسه تحقیق و پژوهش IAB

موسسه IAB به ارائه گزارش‌های تحقیقاتی در خصوص اثربخشی تبلیغات آنلاین در انگلستان، آمریکا اروپا (ADEX) می‌پردازد.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.