نسخه آزمایشی!

تاثیر محتوا در سئو و بازاریابی

فهرست مطالب

سئو به محتوای عالی نیاز دارد:

همه ما به خوبی می دانیم که کلیدواژه های مرتبط با سایت شما باید در مکان های مختلفی از سایت قرار گیرد تا بتواند شانس بیشتری برای رتبه بندی در نتایج برتر موتورهای جستجو داشته باشد. بازاریابی محتوا می تواند این کار را برای شما انجام دهد. محتوای با کیفیت کلید اصلی برای به دست آوردن رتبه بندی بهتر در  گوگل است و هیچ شکی در این مورد وجود ندارد اما بعد از تولید محتوا باید آن را در دسترس مخاطبین خود قرار دهید.

در مقاله چگونه بازاریابی محتوا به فرایند سئو کمک میکند؟ که در بخش دیجیتال مارکتینگ در شرکت کروشه منتشر شد بخش اول مطلب کنونی واقع شده با مراجعه به آن اطلاعات خود را تکمیل کنید.

از دیدگاه بازدید کنندگان سایت، شما باید متنی  منحصر به فرد و مداوم در سایت داشته باشید که کاربر پسند است. استفاده بیش از حد از کلیدواژه ها و استفاده از تکنیک های اسپم می تواند تجربه کاربران را خراب کند و باعث جریمه شدن از طرف گوگل شود. دستیابی به رتبه بندی طبیعی بالاتر و بهتر بدون یک سایت بهینه شده ممکن نیست.  انجام فرآیند های نگهداری ساده در سایت برای به روز شدن جایگاه شما ضروری است. در این شرایط است که سئوی داخلی فنی و ترکیب آن با بازاریابی محتوا ارزشمند خواهد بود.

سئو نیازمند تداوم و ثبات است:

آمیت سینگال از گوگل، در سال ۲۰۱۱ بیان کرد که گوگل محتوای تازه را دوست دارد. شما می توانید این جمله را با عنوان تداوم تولید محتوا تفسیر کنید. تولید محتوای منحصر به فرد به صورت مداوم بهترین روش برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوست.

بیشتر بخوانید:  2017 سال محتوای بصری، چه چیزی باعث می شود محتوای بصری عالی باشد؟

تولید محتوای منظم امکان خزیده شدن سایت و ایندکس شدن آن را افزایش می دهد. این موضوع نیز بدین معناست که موتورهای جستجو قادر خواهند بود به سرعت هویت سایت شما را شناسایی کنند و به آن رتبه بهتری اعطا نمایند. اگرچه این موضوع بهترین تمرین برای سئوی سایت شماست اما ایجاد محتوای تازه به صورت منظم و مداوم می تواند تاثیر مثبتی نیز بر روی مشتریان داشته باشد زیرا برنامه زمانی رسانه های اجتماعی همیشه با محتوای تازه پر می شود و همین امر باعث بهتر شدن تجربه کاربران خواهد شد.

اینکه ازچه نوع محتوایی استفاده می کنید زیاد مهم نیست، به اشتراک گذاشتن آن در صفحات اجتماعی می تواند باعث جذب ترافیک به سمت سایت شما شود.  یک سایت بهینه سازی شده با طراحی کاربرپسند می تواند به طور موثر بازدید کننده را به سرنخ تبدیل کند و درآمد بیشتری ایجاد نماید.  زمانی که استراتژی سئو و بازاریابی محتوا به طور جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد قادر نخواهید بود از همه قدرت آن به نفع کسب وکار خود استفاده کنید.

ترکیب این دو استراتژی می تواند تجربه قدرتمندی ایجاد کند و ترافیک مرتبط به سمت سایت هدایت نماید. همین امر نیز باعث افزایش نرخ تبدیل می شود.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.