نسخه آزمایشی!

معرفی چند ابزار بازاریابی تاثیرگذار

فهرست مطالب

۸.ابزار Crowdfire:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۸۶۲۰

شما می توانید کاربران مرتبط را پیدا کنید و در توییتر و اینستاگرام آنها را دنبال نمایید. شما می توانید تاثیر به روزرسانی رسانه اجتماعی خود را بر روی فالوورها بررسی کنید و رابطه بین اکانت ها را پیدا کنید.

نمونه بررسی انجام شده: اگر مشتریان و کاربران زیادی را فالوو کرده اید که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند، ممکن است برخی از آنها دوباره باعث فالوو شدن شما توسط افراد دیگر شوند.البته برخی از افراد نیز تمایلی برای انجام اینکار نخواهند داشت. به همین خاطر این ابزار به شما کمک می کند افرادی که شما را فالوو می کنند را شناسایی کنید.

قیمت: رایگان تا ۱۹.۹۵ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: SmallBusinessNewz

۹.ابزار Muck Rack:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۷۸۹۰

این ابزار به متخصصان روابط عمومی و بازاریابان کمک می کند روزنامه نگاران مرتبط و وبلاگ نویسان را پیدا کنند، هشدارهای موجود را دریافت نمایند و لیستی از رسانه ها را بسازند.این ابزار همچنین به روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و ویراستاران کمک می کند کار خود را نشان دهند، اشتراک های موجود را پیگیری کنند و فالوورهای خود را بیشتر نمایند.

نمونه بررسی انجام شده: اگر می خواهید حضور خود را در رسانه اجتماعی پر رنگ تر کنید، Muck Rack یک ابزار عالی برای شما خواهد بود. نسخه پولی آن به روزنامه نگاران کمک می کند به منابع متصل شوند، هشدارها را دریافت نمایند، لیست رسانه های اجتماعی را سازماندهی کنند و  جستجوهای نامحدودی انجام دهند.  این ابزار همچنین از مشتریان نیز حمایت می کند.

بیشتر بخوانید:  قوانین 20- 80در بازاریابی رسانه های اجتماعی

قیمت:با  فروشنده تماس بگیرید.

بررسی های انجام شده: PR Daily (PR Tools)، PR Daily (Digital Tools)

۱۰.ابزارInkybee:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۳۱۱۰

شما می توانید تاثیرگذاران هر صنعت را به صورت هدفمند پیدا کنید، تعامل تاثیرگذاران را مدیریت نمایید، پوشش موجود را پیگیری کنید و نتایج را بسنجید.

نمونه بررسی انجام شده:این ابزار رسانه اجتماعی روشی را برای استقرار تاثیرگذارانی فراهم می کند که می توانند برند شما را بهبود ببخشند و مشتریان احتمالی بیشتری جذب نمایند. این ابزار به شما کمک می کند به دنبال وبلاگ نویسان و افراد مشهور در رسانه اجتماعی بگردید.

قیمت: ۷۹ تا ۲۴۹ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: Social Media Today, BuzzBlogger, Entrepreneur, StoreYa Blog, Rebekah Radice

۷ ابزار اول را در مقاله ۲۸ مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی تاثیرگذار  را در شرکت تبلیغاتی کروشه ببینید.

۱۱.ابزار Impactana:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۲۹۴۰

شما می توانید با این ابزار محتوای رقابتی برای اشتراک پیدا کنید، تاثیرگذاران کلیدی را شناسایی نمایید، سیگنال های اجتماعی را برای تعیین بهترین مخاطبان تجزیه و تحلیل کنید و تعامل کاربران را اندازه بگیرید.

نمونه بررسی انجام شده: این ابزار  یک ابزار نهایی در پژوهش محتواست که بر روی سئو نیز تمرکز دارد. ابزار Impactana به جای اینکه تنها  محتوای مبتنی بر محبوبیت در رسانه های اجتماعی را نشان دهد به شما کمک می کند محتوای مبتنی بر تعداد بک لینک ها، بازدید ها و دیدگاه ها را پیدا کنید.  به همین خاطر این ابزار در رسیدن به مشتری و ایجاد محتوای مرتبط بسیار عالی عمل می کند.

بیشتر بخوانید:  7 نکته برتر برای ایجاد رزومه عالی در حوزه دیجیتال مارکتینگ

قیمت:۹۹ تا ۶۹۹ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: Robbie Richards

۱۲.ابزارGorkana:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۲۷۳۰

این ابزار یکی از جامع ترین پایگاه های داده از اطلاعات رسانه ای را در انگلستان فراهم می کند.  همچنین شما می توانید بررسی و فیلتر رسانه های اجتماعی، پیگیری رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل آن را به  خوبی انجام دهید.

نمونه بررسی انجام شده: بیشتر کارهایی که ما انجام می دهیم بر روی روابط عمومی دیجیتال و استراتژی محتواست. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی تاثیرگذاران را پیدا کنید.

قیمت: با فروشنده تماس بگیرید

بررسی های انجام شده: Robbie Richards

بخش سوم مقاله: ۷ ابزار بازاریابی رایگان

۱۳.ابزارContactually:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۹۶۰

یک ابزار CRM تاثیرگذاران است که به شما اجازه می دهد ایمیل کاری خود را به صورت خودکار به پایگاه داده متصل کنید، تماس های خود را طبقه بندی نمایید .  بنابراین قادر خواهید بود افرادی که با آنها ارتباط دارید را پیدا کنید، با استفاده از اطلاعات مرتبط پیام هایی را بنویسید و بر اساس زمانبندی پیگیری نمایید.

نمونه بررسی انجام شده: Contactually یک ابزار عالی است  که به شما یادآوری می کند باید با افراد موجود در لیست خود تماس حاصل کنید. این ابزار همچنین اطلاعات زمینه ای همچون به روزرسانی های اجتماعی و مکالمات اخیر را نشان می دهد.

قیمت: ۲۹ تا ۹۹ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده: BuzzBlogger, PR Daily

۱۴.ابزار Pitchbox:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۹۳۰

شما می توانید با استفاده از این ابزار، تاثیرگذاران را با اطلاعات تماس و پروفایل رسانه اجتماعی شان پیدا کنید؛  پیام های شخصی سازی شده بنویسید، پیگیری را خودکار کنید و نتایج را دنبال نمایید. این ابزار با ایمیل کلاینت ادغام شده است.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی محتوا به سبک گزارشگران

نمونه بررسی انجام شده: این ابزار به شما کمک می کند ایده های مرتبط با موضوعات خود را با سایت های معتبر و قابل اعتماد مقایسه کنید. این ابزار با حساب ایمیل شما سینک می شود و در هر کمپین دو پیگیری خودکار را ارسال خواهد کرد. همچنین این ابزار برای انجام  پیگیری پاسخ ها عالی است و می تواند  پاسخ های واقعی و پاسخ های خارج از شرکت را از هم متمایز کند.

قیمت: ۹۵ تا ۱۵۰۰ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: Robbie Richards

۱۵. ContentMarketer.io:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۹۳۰

شما می توانید با این ابزار تاثیرگذاران را پیدا کنید و منشن های آنان را بررسی نمایید. این مجموعه به شما اجازه می دهدایمیل های خود را شخصی سازی کنید و بر اساس زمانبندی مشخص ارسال نمایید. همچنین این ابزار از قالب های پیش ساخته استفاده می کند.

نمونه بررسی انجام شده: این یک ابزار مبتنی بر مرورگر است که برای کمک به بازاریابان  طراحی شده است و به آنها کمک می کند به سرعت  تاثیرگذاران صنعت خود را پیدا کنند و با آنها تماس داشته باشند. اینکار به سادگی انجام می شود.

قیمت:۹ تا ۶۶ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: Express Writers, Marketing Insider Group (Content), Marketing Insider Group (Strategy), Robbie Richards

برای مشاهده فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ به این بخش در کانون تبلیغاتی کروشه مراجعه نمایید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.