نسخه آزمایشی!

راه های افزایش بازدید کاربران موبایل

فهرست مطالب

۴. کپی رایتینگ  در موبایل را یاد بگیرید:

کپی رایتینگ به معنای نوشتن محتوای متنی است که از طریق رسانه های آنلاین در اختیار بازدید کننده قرار می گیرد. حتی اگر سایت شما به صورت واکنش گرا طراحی شده باشد و محتوای متنی آن در تمامی دستگاه ها به درستی نمایش داده شود، هنوز هم می توان آن را برای بهبود تجربه کاربران موبایلی بهینه سازی کرد.

بخش اول این مقاله با عنوان مراحل آماده سازی محتوا برای دستگاه موبایل را میتوانید در بخش  دیجیتال مارکتینگ مطالعه نمایید.

محتوای متنی را کوتاه تر انتخاب کنید:

کاربران موبایلی معمولا همیشه در حال حرکت هستند. اگر مطالعه محتوای شما  نیازمند صرف زمان زیادی باشد، سعی می کنند از آن عبور کنند. پس تا جایی که می  توانید محتوای خود را کوتاه و مفید بنویسید.

از عناصری همچون Bullet Points استفاده کنید و پاراگراف های کوتاه داشته باشید:

عناصری همچون Bullet Points به کاربران موبایلی کمک می کند محتوای سایت را به سرعت اسکرول کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند.  پاراگراف های کوتاه نیز از سردرگمی کاربر می کاهد.

تیتر تاثیر گذار و کوتاه ایجاد کنید:

خط تا ممکن است بر روی دستگاه های موبایلی در موقعیت های مختلفی قرار گیرد. اگر تیتر طولانی داشته باشید احتمال از دست رفتن آن وجود دارد.

محتوای خود را جذاب کنید:

معمولا چهار الی پنج پاراگراف از محتوای شما بالای خط تا به نمایش در می اید. به همین خاطر باید سعی کنید چند خط اول را  جذاب بنویسید تا بتوانید خواننده را به  مطالعه ادامه مقاله ترغیب نمایید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای نهایی برای نقشه محتوایی

از عناصر بصری استفاده کنید:

همانطور که در بخش های قبلی نیز ذکر کردیم، تصاویر می تواند توجه بیننده را به خود جلب کند. همین امر باعث ماندگار شدن محتوای سایت در ذهن کاربر می شود.

۵. از رسانه اجتماعی موبایل استفاده کنید:

رسانه اجتماعی نقش بسیار مهمی در کمپین محتوا دارد  اما این تاثیر در موبایل بیشتر است.۹۱ درصد از افراد برای دسترسی به رسانه های اجتماعی از موبایل استفاده می کنند. بنابراین  اگر تا به حال  به فکر استفاده از این گزینه نبوده اید بهتر است همین امروز کار خود را آغاز کنید.

دکمه های مرتبط با رسانه اجتماعی را برجسته تر کنید:

بر روی وبسایت خود از دکمه های برجسته رسانه های اجتماعی استفاده کنید. برجسته تر کردن این دکمه ها باعث می شود در دستگاه های موبایلی راحت تر دیده شود و همین امر اشتراک محتوا را بیشتر می کند.

پست های مهم را ترویج کنید:

مطمئن شوید که محتواهای مهم در سایت بر روی رسانه اجتماعی قرار می گیرد. رسانه هایی همچون توییتر، فیس بوک، لینکداین و اینستاگرام گزینه های عالی برای دسترسی به مخاطبان هدف و ایجاد پست های مهم است.

در ابتدا محتوای بصری خود را به اشتراک بگذارید:

محتوای بصری برای  رسانه های اجتماعی همانند تعامل در موبایل بسیار مهم است. محتوایی با تصاویر مرتبط می تواند ۹۴ درصد اشتراک بیشتری کسب کند. از تصاویر ترغیب کننده در پست های فیس بوکی خود استفاده کنید و سعی کنید در توییتر از دارایی بصری بهره مندشوید.

 کمپین های تعاملی ایجاد کنید:

کمپین های مختلفی بر روی رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توان از آن برای ایجاد تعامل استفاده کرد.استفاده از محتواهای تولید شده توسط کاربر بهترین گزینه محسوب می شود. به مثال زیر توجه کنید:

بیشتر بخوانید:  5 دلیل اهمیت بازاریابی دیجیتال

بلکین با مشارکت لگو(Lego) یک قاب سفارشی  برای آیفون ساخته است. آنها از فالوورهای اینستاگرام خود خواسته اند قاب سفارشی را با هشتک #LEGOxBelkin نشان دهند.

اگر دوست دارید از رسانه های اجتماعی برای کمپین محتوای موبایلی خود استفاده کنید تعامل در این رسانه ها را جدی بگیرید .

این مقاله در سه بخش تهیه شده بود که بخش دوم را میتوانید با عنوان چگونه مطالب خود را برای مخاطبان موبایل بهینه کنیم؟  را در شرکت تبلیغاتی کروشه مشاهده کنید.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.